ihan jees :icon_roll:
krt peab vist hakkama sumpsi auke juurde uuristama, mul naa vaikne :guns:
Alfa Romeo
#287
http://www.autoemotodepoca.com/index.ph ... parent=118" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo
#288http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1" onclick="window.open(this.href);return false;
natuke nokitsemist ja ei pea enam pead vaevama kas 156 airbag avaneb jõulute ajal või jaanipäeval
natuke nokitsemist ja ei pea enam pead vaevama kas 156 airbag avaneb jõulute ajal või jaanipäeval
Alfa Romeo
#291ma millegipärast kahtlustan, et loo algus oli siin:alfanatico wrote:...lihtsalt nagu, et miks?
Highlight for many people was the sight of Mike Buckler's twin engined 164 'Bimotore' special. Mike had no need of the rear seats in his 164, so decided to replace them with another three litre V6 driving the rear wheels independently of the front two.
ja kaugem tagamaa on siin

MIKE Buckler was turned on to Alfa Romeos by a Ford engine. As a young man he rallied a Ford Cortina, but hated working on its engine: "It was all awkward and had loads of dangerous sharp edges," he says.
ja tegelikult on olemas 164 V6 mootoriga 33, millest ilmselt siis ehitati kokku sama asi Sud'i põhjale (sud'i kere ei kaalu ju midagi, põhi on puhas jne [üpris kindel on see, et ehitusel on 164 kodaniku abi kasutatud]
Seega vastus küsimusele: "Miks?" on lihtne-> sellepärast, et ringrajal ei ole tagumisi istmeid vaja

Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo
#292kui nii kõvasti möllata, siis oleks võinud mootori juba tagarataste ette tõstasupp wrote:http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1
natuke nokitsemist ja ei pea enam pead vaevama kas 156 airbag avaneb jõulute ajal või jaanipäeval

Edit: ts - poolt pandud piltidel juba ongi nii tehtud

Alfa Romeo
#293Ma olen näinud ka keskmootoriga 155-te :icon_roll:
http://www.youtube.com/user/xenithonman ... ahDruL_3Zs" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuskil peaks juttu ka selle kohta olema
http://www.youtube.com/user/xenithonman ... ahDruL_3Zs" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuskil peaks juttu ka selle kohta olema

155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo
#294on ikka nässerdised, ei mingit stiilitunnetustts wrote:ja tegelikult on olemas 164 V6 mootoriga 33, millest ilmselt siis ehitati kokku sama asi Sud'i põhjale (sud'i kere ei kaalu ju midagi, põhi on puhas jne [üpris kindel on see, et ehitusel on 164 kodaniku abi kasutatud]
Seega vastus küsimusele: "Miks?" on lihtne-> sellepärast, et ringrajal ei ole tagumisi istmeid vaja

Alfa Romeo
#295IMHO on selle nässerdise pilt parem, kui näiteks see:alfanatico wrote:on ikka nässerdised, ei mingit stiilitunnetustsamas pajakas, aint, et toorainest kahju :reading:


EDIT:
see oleks bimotore'na hullem



Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo
#296mõni kohe oskab lohutada
...positiivne mõtlemine indiid
jaan tatika lennumasinad ei paku pinget, vms sellised huvitavad instenertehnilised lahendused, kuue jalaga lehm, 8 LCD ekraaniga vänn, ühe rattaga seenekütusel autobuss, kahe mootoriga sud... ah mis ma räägin, mind ju jätab kümaks
:icon_angel:


jaan tatika lennumasinad ei paku pinget, vms sellised huvitavad instenertehnilised lahendused, kuue jalaga lehm, 8 LCD ekraaniga vänn, ühe rattaga seenekütusel autobuss, kahe mootoriga sud... ah mis ma räägin, mind ju jätab kümaks

Alfa Romeo
#297Kuidas neende mootorite sünkroniseerimine välja näeb
? Igatahes väga sünged masinad! Oleks ving ise kah kunagi sellisele tasemele jõuda ja garaazinurgas mindagi sellist konstrueerima hakata.

Alfa Romeo
#298
sünkroniseerimiseks on vaja väga väga täpset lähenemist...


üldiselt aga ei soovitaks sellist asja ette võtta
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo
#300Sbarro Issima V12-l on 2x V6 omavahel ühendatud
http://www.italiaspeed.com/proto_issima.html" onclick="window.open(this.href);return false;
