Alfa Romeo

#291
alfanatico wrote::roll: ...lihtsalt nagu, et miks? :|
ma millegipärast kahtlustan, et loo algus oli siin:
Image
Image
Image
Highlight for many people was the sight of Mike Buckler's twin engined 164 'Bimotore' special. Mike had no need of the rear seats in his 164, so decided to replace them with another three litre V6 driving the rear wheels independently of the front two.


ja kaugem tagamaa on siin 8)
MIKE Buckler was turned on to Alfa Romeos by a Ford engine. As a young man he rallied a Ford Cortina, but hated working on its engine: "It was all awkward and had loads of dangerous sharp edges," he says.

ja tegelikult on olemas 164 V6 mootoriga 33, millest ilmselt siis ehitati kokku sama asi Sud'i põhjale (sud'i kere ei kaalu ju midagi, põhi on puhas jne [üpris kindel on see, et ehitusel on 164 kodaniku abi kasutatud]

Seega vastus küsimusele: "Miks?" on lihtne-> sellepärast, et ringrajal ei ole tagumisi istmeid vaja :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo

#294
ts wrote:ja tegelikult on olemas 164 V6 mootoriga 33, millest ilmselt siis ehitati kokku sama asi Sud'i põhjale (sud'i kere ei kaalu ju midagi, põhi on puhas jne [üpris kindel on see, et ehitusel on 164 kodaniku abi kasutatud]
Seega vastus küsimusele: "Miks?" on lihtne-> sellepärast, et ringrajal ei ole tagumisi istmeid vaja :mrgreen:
on ikka nässerdised, ei mingit stiilitunnetust :roll: samas pajakas, aint, et toorainest kahju :reading:

Alfa Romeo

#295
alfanatico wrote:on ikka nässerdised, ei mingit stiilitunnetust :roll: samas pajakas, aint, et toorainest kahju :reading:
IMHO on selle nässerdise pilt parem, kui näiteks see:
Image
[ Alfasud'e peaks olema toodetud pea miljoni ringi :wink: ]


EDIT:

see oleks bimotore'na hullem
Image
Image
Image
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo

#296
mõni kohe oskab lohutada :lol: ...positiivne mõtlemine indiid :P
jaan tatika lennumasinad ei paku pinget, vms sellised huvitavad instenertehnilised lahendused, kuue jalaga lehm, 8 LCD ekraaniga vänn, ühe rattaga seenekütusel autobuss, kahe mootoriga sud... ah mis ma räägin, mind ju jätab kümaks :lol: :icon_angel:

Alfa Romeo

#297
Kuidas neende mootorite sünkroniseerimine välja näeb :)? Igatahes väga sünged masinad! Oleks ving ise kah kunagi sellisele tasemele jõuda ja garaazinurgas mindagi sellist konstrueerima hakata.

Alfa Romeo

#298
:roll:

sünkroniseerimiseks on vaja väga väga täpset lähenemist...
Image
Image
Üldiselt on asi suhteliselt lihtne-> siduri töösilindrid toimetavad korraga (ehk siis pedaali vajutades lahutatakse mõlemad), TB on samuti ühtne (ehk siis pedaalivajutus mõjub mõlemale mootorile samamoodi) ning käigukangihoovastik on "kokku seotud"-> ehk siis käigud on sünkroonis [muidugi kastide osas võiks siis juba ka vahehoova teha, et lülitada kas esimest, tagumist või mõlemat mootorit-> siis saaks neile eraldi käivitid lisada ja auto oleks kas esi, taga või neliveoline...]


üldiselt aga ei soovitaks sellist asja ette võtta
Tegelikult ma olen normaalne....
cron