Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#122
segusilm wrote:Midagi üpris head on müüki pandud
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=179496" onclick="window.open(this.href);return false;
minuarust on see sama omanik ikka sellel Lancial ...aastaid tagasi müüs ta seda kuna oli endale soetanud uuema/uhkema/ja väga väkese läbisõiduga ...Lancia Delta Integrale 16v Evo 2 ....punast värvi oli vist veel. :icon_think: ... siis kui esimest korda see valge Lancia müüki tuli oli see auto väga korralik (vend käis korra kaemas seda ).....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#123
aasta siis oli kakstuhat viis (vist :lol: )
PA020067.JPG

alumiselt pildilt selgub, et seesama integrale on maanteel siiski kiirem, kui turbotatud 75 :mrgreen: aga 3,0 24V on veel kiirem...
Tegelikult ma olen normaalne....
Attachments
PA020074.JPG

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#124
ts wrote: :icon_hi:

tegemist on 8V Integrale'ga, mis on mõni aasta tagasi täielikult restaureeritud ning Martinisse kallatud :wink:

ja mis puudutab Delta puhul HF-i siis HF ei tähenda ilmtingimata Integralet, küll aga Integrale on alati HF :P

esimesed HF-id (1984) olid Delta puhul väliselt eristumatud teisest Deltadest, kuid omasid turbomootorit (mis oli ka järgmise põlve Delta puhul HF-i erinevus tavaversioonidest)

4WD tuli HF-i juures tähistusele 1986 (kuid ka seda esialgu vaid 100% identse kerekujuga ülejäänuga)- mootoriks oli 121kW-ne 2,0... mis jäigi edaspidi töömahuks :wink:

Integrale oli HF-i edasiarendus (pehmeltöeldes :twisted: ), mis tuli siis esimese versioonina müüki 1987 (8V 136kW)

kaks aastakest hiljem tõsteti selle peale 16V mootor... mis sai omale võimsuseks 150kw...

ja siis võeti 1991 kätte ja tõsteti samasse 16V mootoriruumi veidi muditud roolisüsteem, mille tulemusena suurendati ka rööbet ... ja selle tulemusena kasvatas Integrale omale pisikesed musklid ning auto nimetati eriti uhkelt "Lancia Delta HF Integrale Evoluzione ")

mõni aastake hiljem suurendati võimsust 158kW-ni NING.... tekkis evo 2... mis aga jäigi viimaseks kuna teadmata põhjustel korjati integraled 95 kiiresti kokku ja Lancia pole sellest hetkest alates millegi eriti ägedaga hakkama saanud.
marry me 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#125
Ma näiteks kuulutan siis, kui taas meelde tuleb, et võiks panna nüüd kuulutuse, või kui buss JÄLLE pe**e läheb ja suuremat midagi vaja.
Ostmisest on olnud huvitaud siiani aind üks kodanik, kes aga oma jutu põhjal ei saanud liisingut. Aga vahetust pakutakse küll kõige vastu- Haapsalus 3000m2 krunt linna ääres- hetkel kaalumisel, Transit 3 kohaline :icon_moron: , Iveco furgoon :shock: , 7seeria bemm, see eelviimane- üledisainitud tagaotsaga, ja hetke parim pakkumine on üks ka suht vähe levinud mark eestis, mida ka tümitatakse. Aga olen kolmap vist Tlnas selle masinaga tutvust tegemas.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#126
bnd wrote:Haapsalus 3000m2 krunt linna ääres
:icon_angel:
bnd wrote:Transit 3 kohaline
:lol:
bnd wrote:Iveco furgoon
:mrgreen:
bnd wrote:7seeria bemm
:v:
bnd wrote:suht vähe levinud mark eestis, mida ka tümitatakse
:reading:

Uuemat apollo raamatupoes "BND, kuidas ma om GTAd müüsin" osa I ja osa II :icon_clap:
from the makers of "BND, GTA kamm" :icon_think:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#127
Kus mõnele ikka meeldib tsiteerida :mrgreen:

No aga mida sa teed, kui omad nii imelikku marki masinat. Ega see pole mingi Opeli müümine :v:

Ja kui keegi tooks bussi kesksoomest tee äärest eestisse ära (kuhu ma ta vihaga jätsin) ja teeks korda (hetkel 3 käigukasti rem 4 kuu jooksul) nii, et sõita saaks ilma remondita nt 10000km, siis gta-d ei müüks. Kuna aga chrysleri toodandgon osutunud ÜLIMALT ebausaldusväärseks, siis proovime õnne. :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#129
alfanatico wrote: olgu mis on, aga sinu elu on küll seiklus :icon_clap:
Mis põhjustab aga enneaegset vananemist ja kiilaspäisust :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#130
ts - mis mootoreid sa veel tead, ehk õigemini mis mootoreid sa ei tea üldse?
Muidugi püsikiirusliigendi konstantsest nurkkiirusest pöördel nurkkiirendamise ajal oleks kah hea teada lisaks

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#131
::itpnt::

tegelt tean veel üsna palju :icon_think: mootoritest ja autodest (eriti sellistest itaalia omadest :icon_roll: )


nurkkiirusega on asi lihtne :arrow: viimane lähem kontakt püsikiirusliigendi konstantse nurkkiirusega pöördel tõestas, et stabiilselt on kiirus suunatud purunemise suunas- mida kiiremini nurgaga kiirendad, seda kiiremini nurk katki läheb :lol:
alfanatico wrote:

marry me 8)
:icon_shifty: e-e-e ilma abieluvara lepinguta? :mrgreen:

ah jaa praegu meenus ka Zagato Hyena mida enne ei maininud- nii kole integrale, et ,mulle suisa meeldib :icon_thumbup: (ehitatud siis muditud põhjale- mootor 190kW ning kere ise 200kg delta omast kergem),
Image
Image
Image
mõelda vaid- selline armatuur :twisted:
http://www.autowp.ru/pictures/lancia_za ... yena_4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#132
kusjuures neid hyena-sid ikka aegajalt müükse ca 2 milj eeku tk, kuigi neid tehti vaid käputäis, igaljuhul huvitavad masinad mida tehti lihtsalt sellepärast et sai teha, nagu ka sama ajastu alfa RZ ja bmw Z1, ma olen tähelepannud et ka tänapäeval hakkab vaikselt tekkima masinaid millel mingit praktilist vajadus pole, nagu vw passat-i nn kupee ja mb cls (mis pole muidugi samast klassist aga asi seegi), sellised ebapraktilised masinad mis pakuvad esteetilist naudigut on teretulnud eriti hea oleks kui nad hijemal järeldurul tugevalt hinda kaotaksid (mitte nagu see lancia, mis kallineb), siis saab ka lihtrahvas omale masinaid osta, sest neid plastik plõnne mida tavaliselt tambitakse teha ei kannata ju igapäeva liikuriks osta -jube igavaks läheb

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#133
::itpnt::

hyenasid vooliti valmis tervelt 24 + concept

ja mis seal salata Zagato teeb siiani selliseid teistsuguseid autosid (lotovõitja võib :lol: )

IMHO suudavad nad igast asjast saia teha :twisted:
Image
Image
tegemist siis tegelikult NIssan Fairladyga 8) rõhk küljepeeglitele :icon_thumbup:

rääkimata siis sellest natukesest, mis teeb Continental GT-st oluliselt ihaldamisväärsema sõiduki, kui originaalis 8)

võrdlused siis:
Image
Image
Image
Image
Image
kes nüüd soovib võib otsida, millised näevad välja saksa ja jaapani tuuningfirmade analoogid nendele kahele mudelile :P

tegelikult leian jätkuvalt, et plasti ja värviliste tulede asemel ON võimalik ehitada autot, mis on kunstiteos (kuigi tegemist on pea eranditult itaalia või prantsuse autodega - saksa ja jaapani kompaniides tõmbavad nobedad ärinäpud kohe kõik ilusa auto küljest ära ja alles jääbki selline mittemidagiütlev asi, nagu nt vectra või avensis :mrgreen: )

EDIT: TS@täiega fännab Zagato loomingut 8) oleks vaid mõni üleliigne kroonike (üldiselt on Zagato sõidukeid pidevalt müügis aga ütleme siis nii, et tavainimesena on isegi nendest unistamine kuidagi kohatu :oops: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2

#135
:icon_hi:

SZ ehk Sprint Zagato :roll: ja aastast 1989

hyena on aastast 1992

sarnasus on põhjendatud [tegelikult on Zagatol eri ajastutel oma "käekiri"] :wink:

muidugi on SZ oluliselt koledam 8) 8) 8) ja ägedam :twisted:
Tegelikult ma olen normaalne....