Suvaline PLÄMA vol 2010
#62ma kardan et seda pläma on siin ainult üheks päevaks..
155, 2x166, 159 ja 75?
Suvaline PLÄMA vol 2010
#64miks Sa oma avatarilt pole koledat valget numbert ära kaotanud :icon_wtf:alfanatico kirjutas:alfafoorum - ja pläma jätkub kauemaks
endal ju uued pildidki olemas ja puha
:grandpa:
Tegelikult ma olen normaalne....
Suvaline PLÄMA vol 2010
#65...ah, p**** ma ei viitsi ...numbreid pole veel küljes musti, kevadepoole panen
(mõtlen, et millal see valge pulber kõik ära sulab... ehk peseb ka soola minema teedelt )
(mõtlen, et millal see valge pulber kõik ära sulab... ehk peseb ka soola minema teedelt )
Suvaline PLÄMA vol 2010
#66Sool tuleb ikka auto küljest korralikult kuhugi anumasse korjata, siis saab sügisel kurke ja seeni soolata
Suvaline PLÄMA vol 2010
#67ma kogun pigi auto küljest
aga keda see peaks küll huvitama ::itpnt::
aga keda see peaks küll huvitama ::itpnt::
- Manused
-
- 17462_1267085437578_1243076431_30790789_1106764_n.jpg (12.02 KiB) Vaadatud 6110 korda
Suvaline PLÄMA vol 2010
#68Isiklikust kogemusest julgen soovitada lamellidest NOKIAN Hakkapeliitta RSi. Siiani pole suutnud veel nendega katust teha ::itpnt::
P.S Talvel kiiresti kohalt ära saamine on ikka rohkem veoskeemis kinni kui rehvis :grandpa:
P.S Talvel kiiresti kohalt ära saamine on ikka rohkem veoskeemis kinni kui rehvis :grandpa:
Suvaline PLÄMA vol 2010
#69noo ega ikka ei ole küll HKPL läheb ka üherattaveoga ilusti kohat ära, samas, kui nii mõnigi teine on ka kaherattaveoga probleeme (minu toodud näide "kvaliteetlamelli" kasutamisest tingitud uue auto kadumisest muuseas oli kolmerattaveoga auto kohta)Luman kirjutas:P.S Talvel kiiresti kohalt ära saamine on ikka rohkem veoskeemis kinni kui rehvis :grandpa:
ehk siis naast on hea, kui liigelda punktist a punkti b kohas, kus on paljupaljupalju jääd... sekka lumevaale jne
lamell on hea liikumiseks punktist a punkti b hooldatud trassil või asulas või siis klassikalisel lumeteel (lumeteele muuseas sobivad ka minu 164 all olevad rehvid väga hästi)
aga igal juhul on meie suurepäraste ilmaolude (palju pehmet lund ja sekka läga) jaoks vaja korralikku "põhjamaa" mustrit - kahtlustan, et isegi kui nendel guudjeeridel oleks naastud ... oleksin ikkagi suuremas lumehunnikus kinni [hauever-> kui autol oleks kaks vedavat ratast ning veojõu ja stabiilsuskontroll ning kui auto oleks veidi väiksem... saaks tõenäoliselt suht häste liikuda]
ehk siis naast on kasutu vale rehvi puhul ja õige rehvi puhul ei ole naast enam nii oluline
homme kaevan 164 lumest välja ja teen vähe pikema ringi mööda lumeteed siis uued muljed
Tegelikult ma olen normaalne....
Suvaline PLÄMA vol 2010
#70Oleks ka need võtnud (või olid need R-id, kumbad need uuemad olidki..?),aga Michelinid tulid odavamalt kätte. Netist kasutajate hinnanguid otsides nende kahe omaduste vahe aga suur polnud.. Rohkem selline üsna samal tasemel ja võibolla pisut RSi poole kalduv.. Aga see oli ni vähe, et ma ei hakanud rohkem pead vaevama. GY UG-d olid kah üsna samas paadis.Luman kirjutas:Isiklikust kogemusest julgen soovitada lamellidest NOKIAN Hakkapeliitta RSi.
ma ütleks nii, et naast päästab natuke vale rehvi puhul, aga õige puhul pole väga eelist, kui, siis vast täieliku kiilaka peal. Sest tegelikult on ju see naelrehv ka lamellidega varustatud, muidu ei liiguks see asi kuhugi.. Lumepudrus töötab nagunii vaid muster ja naelal pole tähtsust.ts kirjutas:ehk siis naast on kasutu vale rehvi puhul ja õige rehvi puhul ei ole naast enam nii oluline
Suvaline PLÄMA vol 2010
#71Head sõbrapäeva kõikidele Alfistidele! :icon_hi:
Me oleme siiski üks suur pere ja sõpruskond!
Me oleme siiski üks suur pere ja sõpruskond!
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Suvaline PLÄMA vol 2010
#74https://www.osta.ee/11912694" onclick="window.open(this.href);return false;
Suvaline PLÄMA vol 2010
#75aga mul juba on ja 1:64 mõõdus on kahAaduT kirjutas:https://www.osta.ee/11912694
Tegelikult ma olen normaalne....