tere
Et selline probleem et teine käik ei lähe sisse . et milles probleem võib olla. oskab keegi aidata.??
Alfetta 2 käik
#2
ma arvan, et käiguhoovastik on saba andnud või on hammakas või valits tuksis.. või siis on käigukang kinni külmunud
mismoodi ei lähe sisse?
üldse ei lähe (nagu oleks takistus ees) ei jää vms

julgemalt infot jagada palun (k.a. see mis sõidukiga täpsemalt tegu on - ka pilt ei teeks paha :icon_thumbup: )
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfetta 2 käik
#3Kui seisva mootoriga läheb, siis on sünkron + muhv kulunud ja aitab ainult osade vahetus, sest kasutatud ja korralikku kasti on üliebatõenäoline leida.
Kui seisvaga ka ei lähe, siis on savi ja vaid hoovastik tahab tutkimist...
Kust üldse sihuke Alfetta järsku välja ilmus? Ja kas sedaan või kuup?
(mul kollektsioonist just miski väikse mootoriga kuup on puudu... :icon_roll: )
Kui seisvaga ka ei lähe, siis on savi ja vaid hoovastik tahab tutkimist...
Kust üldse sihuke Alfetta järsku välja ilmus? Ja kas sedaan või kuup?
(mul kollektsioonist just miski väikse mootoriga kuup on puudu... :icon_roll: )
Alfetta 2 käik
#4huvitav, mul on sama jama, nagu ei läheks sisse, samas kui tundega panna siis läks ja enne kardaani muhvi purunemist ei tahnud ka neljas enam minna eriti ja tagurpidi käik üldse ei läinud (isegi seisu ajal, niiet tagurpidi liikumiseks pidi autot lükkma), paraku vahetult enne muhvi purunemist läksid kõik sisse nii mis ludises
Alfetta 2 käik
#5see alfetta on tegelikult seisnud juba oma paar kolm aastat. viimati kui sai sõidetud siis hakkas teine käik jukerdama et ei lähe ültse sisse . 3 läheb ja esimene ka aga teine ei lähe. ma olen kusagilt kuulnud et see võib nende üks vigatest ollagi .
Pilte mul kahjuks ei ole. KUna auto on lumeall hetkel . lihsalt mõtlesin et võtan kätte ja teen korda . ja siis otsustasin natuke abi küsida. Kuna sai juba tegelikult autol mootor ja käigukast maha võetud kuna. kuna mootor hakkas õli välja ajama . arvtavasti mingi simmer või tihend läks aga nüüd on plaan mootor laiali kiskuda . Käigukasti mõtlesin ka et tuleb siis lahti kiskuda ja vaadata et mis seal see toimub .
See on mydu sedaan kerega . Auto on seisnud tükk aega . kindasti kokku umbes 10 aastat . Eks vaikselt seisab õuenurgas ja keegi ei teagi midagi .
Pilte mul kahjuks ei ole. KUna auto on lumeall hetkel . lihsalt mõtlesin et võtan kätte ja teen korda . ja siis otsustasin natuke abi küsida. Kuna sai juba tegelikult autol mootor ja käigukast maha võetud kuna. kuna mootor hakkas õli välja ajama . arvtavasti mingi simmer või tihend läks aga nüüd on plaan mootor laiali kiskuda . Käigukasti mõtlesin ka et tuleb siis lahti kiskuda ja vaadata et mis seal see toimub .
See on mydu sedaan kerega . Auto on seisnud tükk aega . kindasti kokku umbes 10 aastat . Eks vaikselt seisab õuenurgas ja keegi ei teagi midagi .
Alfetta 2 käik
#6ma leitsin internetist pildi ka. Selline auto on müdu . http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ta_FL1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfetta 2 käik
#7Näedsa, kas see pole mitte seesama auto, millega Itaalia peaministrit Aldo Moro`t sõidutati sel hetkel, kui ta 1978a. Punaste Brigaadide terroristide poolt rööviti....? (katkend filmist siin: http://www.youtube.com/watch?v=0ckX7x6B ... re=related)
Aga lõhnab endiselt teise käigu sünkronirõnga ja muhvi järele...
Hinnad, muideks, on langenud ja sihukesed näevad välja:
http://ebspares.co.uk/alfa75/gearbox.cfm" onclick="window.open(this.href);return false; (75-l ongi samad asjad, ära lase häirida)
Kahe tonniga + transa saab juba kätte, omal ajal ostsin Itaalia autost kolmpool mõlemad (per/käik) kokku.
Kui kast lahti, võin korra üle vaadata, tööaegadel vahin nüüd oma Paldiski mnt 25 töökojas...
tel. endine.
Aga lõhnab endiselt teise käigu sünkronirõnga ja muhvi järele...
Hinnad, muideks, on langenud ja sihukesed näevad välja:
http://ebspares.co.uk/alfa75/gearbox.cfm" onclick="window.open(this.href);return false; (75-l ongi samad asjad, ära lase häirida)
Kahe tonniga + transa saab juba kätte, omal ajal ostsin Itaalia autost kolmpool mõlemad (per/käik) kokku.
Kui kast lahti, võin korra üle vaadata, tööaegadel vahin nüüd oma Paldiski mnt 25 töökojas...
tel. endine.
Alfetta 2 käik
#8Siin äkki hoopis korviprobleem?supp wrote:huvitav, mul on sama jama, nagu ei läheks sisse, samas kui tundega panna siis läks ja enne kardaani muhvi purunemist ei tahnud ka neljas enam minna eriti ja tagurpidi käik üldse ei läinud (isegi seisu ajal, niiet tagurpidi liikumiseks pidi autot lükkma), paraku vahetult enne muhvi purunemist läksid kõik sisse nii mis ludises
Aga sis saab edasi vaadata, kui kardaani esiots korras, nagunii pole vist väga kattuvad tööd ka. (Krt, ei mäleta enam, kas kasti mahavõtmiseks pidi kardaani maha võtma või mitte...)
Alfetta 2 käik
#9muuseas, mis sidurisse puutub, siis vähemalt seda on kohalikust kaubandus võrgust osaliselt saada, korv maksab alla 1000.- survelaagril oli sooduspakkumine (ma ostsin omale igaksjuhuks ära 15.- maksis) ainult ketas pole võimalik hankida
Alfetta 2 käik
#10veits ajab närvi kui lugeda, et sama tööd tegev detail on kellegi autole ca. 100x odavamsupp wrote:(ma ostsin omale igaksjuhuks ära 15.- maksis)

Alfetta 2 käik
#11::itpnt:: see ei ole suure tõenäosusega soodus pakkumine vaid kellegi näppukas- ma sain daihatsu siduriketta ka 560kr asemel 56 kr-ga. Asjast rääkides, siis mul siin 75-ed ootavad ka lume sulamist, et liikuma saada-lõppuks gardaani muhvid olemas. Kaks käigukasti tuleb mul siiski remontida-üks on 2,0 oma ja teine 3,0 oma.Muidu 75-e gardaani eemaldamiseks pole vaja käigukasti eemaldada, eks see vast kehtib ka Alfetta puhul. Käikude käimise kohapealt-peaks üle vaatama need tagumised ühendused-seal oli 1 varras ja mingid puksikesed veel. Ideaalis peaks tulema kolm 75-te järgmiseks aastaks liikvele-neist küll vaid üks tänavalegaalsena aga siiski
kuna õigeid alfasi(tagaveoline ja ligilähedaselt 50:50 kaalujaotusega) enam ei toodeta, siis tuleb vanad korda teha...

Alfetta 2 käik
#12[quote="AaduTveits ajab närvi kui lugeda, et sama tööd tegev detail on kellegi autole ca. 100x odavam
[/quote]
Pole põhjust, sest see 15.- pole mitte asja hind, vaid käsitlemiskulud, kui keegi midagi surnud laoseisust ostab.
Kuna lääne autode osadega on Eestis juba 20a kaubeldud, siis paratamatult on tekkinud ka selliseid nö. mitteliikuvaid laojääke.
Ja väga mõistlik neist, et nad selliseid soodukaid teevad, mitte asja lihtsalt prügikasti ei viska. (kuigi, on ka selliseid)

Pole põhjust, sest see 15.- pole mitte asja hind, vaid käsitlemiskulud, kui keegi midagi surnud laoseisust ostab.
Kuna lääne autode osadega on Eestis juba 20a kaubeldud, siis paratamatult on tekkinud ka selliseid nö. mitteliikuvaid laojääke.
Ja väga mõistlik neist, et nad selliseid soodukaid teevad, mitte asja lihtsalt prügikasti ei viska. (kuigi, on ka selliseid)
Alfetta 2 käik
#13näpukas ei ole, laojäägid jah,
natuke off topik aga kui kellegil on vaja tagaveolise mittevent esipidurikettaid siis ma saan neid euroopast tellida hind 100.- tk, vähemalt eelmine nädal veel oli neid seal suikse hinnaga, ilmselt ka mingid jäägid, sest muidu suht ulme hind kettale millel poldid ka komplektis
natuke off topik aga kui kellegil on vaja tagaveolise mittevent esipidurikettaid siis ma saan neid euroopast tellida hind 100.- tk, vähemalt eelmine nädal veel oli neid seal suikse hinnaga, ilmselt ka mingid jäägid, sest muidu suht ulme hind kettale millel poldid ka komplektis
Alfetta 2 käik
#14eks ma pean vaatama uurima . et Mis selle käigukastiga on . eks praegu vist nigunii lammutama ei hakka . kuna ootaks selle lumesulamise ära . et jama teha praegu . ja kuna endal ei ole kindlat garaasi ka kus teha saab.