
...ah mis mina räägin küll ts pajatab kohe, auu kus sa oled

janes wrote:Ehk sa ts oskad öelda kas Q4 puhul on ees ja taga tavalised difrid või on seal ka mingi piiratud libisemisega süsteem?
janes wrote:Mu arusaamist mööda ongi point selles, et ei ole viscot. TorsenC on mehhaaniline LSD. See on keskel jagab 65 - 35 (see 80-20 on T1 tüübi puhul, 164 oli keskel visco ja taga torsen) Nüüd sellel uuel q4 ees ja taga on ilmsesti tavalised ning LSD ametit peab ASR, ehk siis kui mõni ratas hakkab läbi libisema pidurdatakse ta lihtsalt maha.
E.T. wrote:lohuta ja ütle, et 155 kasutab päris asja ehk torgue sensing tiffert... et rallimaailm ja S1 ur quattro ja siis delta integrale ja siis alfa![]()
janes wrote: läbi libisenud ratast ohjeldatakse piduritega