156 selespeed jamab

#16
::itpnt::

kui plaan osta autot, millel mootor ja kast mõlemad veareziimis, siis :grandpa: raudelt Pilotist läbi...

see remont ei pruugi olla vahemikus 100- kuni 20 tuh eek'i :roll: vaid võib olla mitte midagi või siis rohkem, kui asi väärt
Tegelikult ma olen normaalne....

156 selespeed jamab

#17
Hetkel olemas info et :

Salespeedi paagis õliase pole langenud.

Pilot pakkus :
Salespiidi plokk läbi - bloki maksumus on ca 32.000.- Vahel õnnestub ka parandus, kuid mitte kauaks.
Äkki on sünrod - Sünkrosid ei tea enne, kui kast on lahti võetud.

156 selespeed jamab

#19
ABS ei põle

aga ega ma rohkem ei oska midagi pakkuda ja ei tea ka

Pilot mooroti kohta ei pakkunud midagi
Jätkuks.
ABSi tuli ka ei põlenud, midagi ei põlenud, kuni tegi paar piiksu, hakkas kasti tuli vilkuma ja olidki 1-2 ja R käik. Akult klemmi maha võttes mingiks ajaks ja tagasi pannes (reset), võis juhtuda, et sai paar km sõita ilusti ka. Kuni uuesti piiiks ja..

156 selespeed jamab

#20
"Vana kala" võtaks siis ka sõna. Just keevitan oma ajusid ja rahakotti suuremat sorti auku selespeedi pärast.

1. Sügisel läks õhtale selespeedi hüdraulika pump - ehk siis toimus järgmine - armatuuris hakkas põlema käigukasti veatuli, käik jäi sisse ja sain ennast koduni lohistatud - seisma ei tohtinud jääda, sest kohe viskas neutraalile ja siis enam mingit käigulülitust ei toimunud. .. Vihastasin ja auto seisis ca 3 kuud.. Lõpuks TRKtegi korda kõik broo..

2. Peale pumba vahetust paar päeva hakkas midagi "krooksuma", kahtlustasime sünkronisaatoreid. Mis siis ikka, käigukast maha, uued sünkrod, tibens tobens..

3. Nüüd siis 2 päeva peale käigukasti remonti, ikka krooksub... läheb vahetusse selespeedi hüdraulika krt.. nime nüüd täpselt ei mäleta, aga vist oli akumulaator..

Piloti info hüdraulika remontimise kohta (sõltub muidugi mida seal remonditakse), et ei pea kaua vastu.. Mul remonditi seda kuulsa Tartu Jano poolt äkki aastal 2006 ja tänaseni on ok.. va siis see akumulaator, aga see on juba teine teema. Originaalpea pidas vastu täpselt kuni tehase poolt antud garantiist oli möödas u 1 nädal ... :icon_silent:

Ühesõnaga.. vatti ja vilet ma sellega koguaeg saan, aga kui korras on, on sõita ikka mõnus!

Ma soovitaksin Sul ka korra TRK poole pöörduda.

Jõudu ja muretuid kilomeetreid!

ahjah.. mootorituli ka põles kunagi, õhukululugeja vahetust tahtis..

156 selespeed jamab

#21
lihtne, võib olla... Kui ABS põleb, proovi esialgu diagnostikas vea ära kustutada...siis proovi sõita, kui kohe viskab avariireziimi, otsi vea ABSi ploki juhtmetes.. Mul olid mõned ajaga väsinud ja mikskipärast kärsanud mõnes kohas... Tarkpea elektrik viis uue juhe plokki ja lõbu maksis 1100.-, samas pakuti mulle ka Selespeedi remonti Pilotis 32000.- kilo eest! Naljatilgad....aga ega siis midagi... Esindus jääb ikkagi esinduseks...

156 selespeed jamab

#22
Ma ei saa lubada
auto ostmist et see teenindusse viia ja 40 kilo maksta

hetkel ei saa seda ka lubada et viin müüja auto kontrolli ,
maksan selle eest 2 või rohkem tuhat K ja selgub et remont
maksab ikkagi kuni 50k

156 selespeed jamab

#23
Mul on Tampsist kohe kahju, et sul neid muresid korraga nii palju. Praegu on jah need vanad 156 selespeedid jõudnud lõppfaasi. Peamine probleem on vesi ja sool , mis rattakoopast kasti peale viskab. Vesi ronib tihenditest läbi ja tekitab võllide ja kolvikeste peale rooste. Siis lähevad juba tihendid, kuna tööpind on kahjustunud. Teine probleem on sünkrod mis vähesest õlikogusest tingituna lõpetavad toimetamise. Kui selespeed tunneb lülitamisel vastupanu (st. käik ei lähe lõppuni sisse) siis edastatakse kohe häireteade. Soovitan hoiduda katsetamisest.