156 2,5l siduriprobleem

#1
sääne lugu siis antud masinal autoomaniku sõnad
ee, nojah, esimene tõsisem värk oli see et sidur ei läinud enam alla korralikult
käiku oli raske vahetada, pedaali pidi suht kõvasti alla suruma
ning järgmine oli juba see, et läks alla ja sinna ka jäi ja pidi varbaga üles tõmbama
plastitükke tuli ka pedaali juurest
peasilinder on üks mis pekkis ning vahetada tuleb....ei tea mis seal lähedal veel on....
ehk rem töökoja arvates nõuab vahetust peasilinder ja sidurilüliti
Ok, ma saan aru, mis on peasilinder aga sidurilüliti?

ideid?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l siduriprobleem

#2
::itpnt::

sidurilüliti on lüliti, mis annab signaali siduri vajutamisest ::itpnt::

loogish :mrgreen:







ah jaa- seda kasutab püsikiirusehoidja selleks, et cruise välja lülitada, kui sidur lahutatud on

asi siis selles, et lüliti on ette nähtud töötama palju kõrgemalt, kui põhjavajutatud pedaal :wink: sellest ka plastitükid
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l siduriprobleem

#5
:icon_hi:

tegelikult ei tohiks sellest seal suurt tolku olla küll, kui püsikiirusehoidjat pole :wink:

üldiselt aga tundub, et ka kõigil 156-tel peaks see tehasest juba peal olema ::itpnt::

seega- kui lüliti lisafunktsiooniks ei ole piirata pedaalikäiku vms, siis ei ole selle vahetamine vajalik (samas jälle- see maksab ju üüratu 400.- ringi :roll: peasilindri ~1400.- vastu)
naread.png
naread.png (9.97 KiB) Viewed 3606 times
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l siduriprobleem

#6
jätkub......

vahetati siis vajalikud vidinad ära
nüüd uus jama, sidur võtab täitsa alt, ikka vastu matti kohe ja külmalt 1 käik sisse saada on paras ke** . Sama ka vahetusega teisele, edasi käivad kõik käigud kergelt,
Asi töötab aga ilusti, kui sõita auto soojaks
tagurpidi käik ka ok, nii soojalt, kui külmalt

Õhutusmure? kast seest väsinud?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l siduriprobleem

#7
::itpnt::

õhutad siduri ära- kui siis on korras, siis oli õhutusprobleem :wink:

kui siis ei ole korras, siis tasub kinnituskohad ja silinder üle vaadata (oma hiljutine kogemus näitas, et B osana saada olevad silindrid on "enamjaolt" samade mõõtudega... teoreetiline võimalus on, et silindri liikumismaa ei ole täiesti piisav- külmalt peab silinder lahutama rohkem)
ja alati on võimalik kasutada sportvarianti :mrgreen: võtad hoovastiku ja aretad sinna mõne cm jagu metalli vahele :icon_angel: (keegi osavnäpp näiteks oli mingu autole kunagi sellise aretise valmis ehitanud :roll: jube lahe- reguleerid siduri töökäigu pikkust vastavalt oma soovile)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l siduriprobleem

#8
Ma ka kunagi treisin pikema tüki siduri töösilindri kolvi ja kahvli vahele, sest arvasin, et sidur lahutab halvasti sellepärast, et tegu pole originaalsilindriga ja ju jääb siis vahetükk lühikeseks.
Lõpptulemus oli see, et enne suure tõneäosusega lihtsalt kõveraks paindunud kahvel läks pärast teist vajutust täiesti pooleks. :doublefu:
Nii et pigem kahtlustaks siiski, et viga on halvas õhtuamises. Üldiselt on see siduri õhutamine suht vaevanõudev ja tüütu tegevus, et lõpptulemus ka hea saaks.

156 2,5l siduriprobleem

#9
Luman wrote:Nii et pigem kahtlustaks siiski, et viga on halvas õhtuamises. Üldiselt on see siduri õhutamine suht vaevanõudev ja tüütu tegevus, et lõpptulemus ka hea saaks.
:roll:

jummala päri (rääkimata sellest, et minu kogemust pidi :grandpa: tuleb kasuks sidurit õhutada sarnaselt rattapoltide pingutamisele- ehk siis silinder peale, õhk välja ja peale väikest kasutamist uuesti õhk välja)

huvitaval kombel on erinevalt pidurisüsteemile sidur kuidagi varmam pisikesi mullikesi sisse jätma :roll: ja neid enne korralikku sooja on keeruline kätte saada (muidugi kui kogu süsteemi vedelik ära vahetada siis probleemi ei teki)

P.S. minu süsteemil polnud kahvlit vaid oli kang, mille otsa oli polt keevitatud :wink:

P.P.S. ja probleem ei olnud mitte silindri väljaulatuvas osas vaid silindri "kaela" läbimõõdus (ehk siis lutt ei jää kuidagi püsima)
Tegelikult ma olen normaalne....