selespeed 2.0 200 a 156 unustab ara gaasi pedaali ja auto sureb valja kaik sees kui hakkad kaivitama ei saa sest armatuuris vilgub N ja kui kaigukangi liigutada ettepoole siis liigutab sidurit ja proovib kolm korda kaiku kas siis valja votta voi vahetada tulutult. see on juhtunud teist korda juba .esimene kord kais teeninduses voeti tunniaja eest raha ja toimis . on juhtunud ka vahepeal seda et vahetab kolmandalt viiendale
(sama et kolm korda proovib neljandat ja siis paneb viienda)nyyd sama jama et N vilgub ja staeterit ei rakenda
Kas on voimalik midagi ise ara teha voi on jalle teenindusse soit?
mul seisavad mutrivotmed kaes kyll nii et kui on mingi lahendus asjale voi on kellelgi sellist asja juhtunud siis HELP
SELESPEEDI PROBLEEM
#2Tamps naudib juba mitmendat aastat oma selesp käimakotti... viimati minuteada remonteeriti tal seda tarbatus... uuri temalt... saad ehk mingit remondikohtade kohta käivat infot.
SELESPEEDI PROBLEEM
#3Täitsa lambist küsin, et kui vana aku sul seal peal on? Mul olemas kogemus, kus ka kalibreeriti ja vahetati ja kalibreeriti ja seni viimase kalibreerimise ajal sai ka aku ära vahetatud. Nüüd pea pool aastat on pidanud 

SELESPEEDI PROBLEEM
#4ma arvan et sama vana kiu autogi . igatahes on originaak kirjadega ja +klemmi kinnituse jaoks on mingid spets tüübli augud ka peal
õiget külma pole muidugi veel olnud aga starter pöörleb küll kiiresti
nii et aku peaks hea olema
õiget külma pole muidugi veel olnud aga starter pöörleb küll kiiresti
nii et aku peaks hea olema
SELESPEEDI PROBLEEM
#5akudest:
moodne hooldusvaba aku... seal seasilmas sirab roheline juba mitmendat aastat ja ma olen täiesti rahul sellega, starter lööb kiirelt, auto käivitub laitmatult...
22 juuni - asjad pakitud kodus autosse, lasen siga maha puldist... pistan võtme süütelukku ja pööran... järgneb totaalne vaikus, armatuur isegi on pime...
jätame siin vahele kõik mõtted mis mu peas keerlesid
tulemus oli see et moodne meinteinäns frii aku näitas jätkuvalt rohelist aga peale plastide mahalõhkumist selgus, et omal oli elektrolüüt osadest purkidest jehhat pand ja plaadid koos....
palju lisaraha jaanipäevaeelsel kesklõunal ja uus aku ja käis kui kell...
mida ma üelda tahtsin? seda et fakin meinteinfree s*** ei sobi vana kooli meestele kes tahaks aegajalt purkidel korke pealt keerata...
moodne hooldusvaba aku... seal seasilmas sirab roheline juba mitmendat aastat ja ma olen täiesti rahul sellega, starter lööb kiirelt, auto käivitub laitmatult...
22 juuni - asjad pakitud kodus autosse, lasen siga maha puldist... pistan võtme süütelukku ja pööran... järgneb totaalne vaikus, armatuur isegi on pime...
jätame siin vahele kõik mõtted mis mu peas keerlesid
tulemus oli see et moodne meinteinäns frii aku näitas jätkuvalt rohelist aga peale plastide mahalõhkumist selgus, et omal oli elektrolüüt osadest purkidest jehhat pand ja plaadid koos....
palju lisaraha jaanipäevaeelsel kesklõunal ja uus aku ja käis kui kell...
mida ma üelda tahtsin? seda et fakin meinteinfree s*** ei sobi vana kooli meestele kes tahaks aegajalt purkidel korke pealt keerata...