AR 156 GTA, bnd

#301
Ventileeritavad kettad lähevad kõveras, tavalised täis materjalist kettad peaksid jääma sirgeks.

AR 156 GTA, bnd

#302
PEAKS või jäävad?

Täismaterjalist kettaid kasutatakse peamiselt tagasillal ja sellisel puhul ei ole enamusel juhtudel treimine versus uus hinnavahe seda riski ju enam väärt - või on ?

AR 156 GTA, bnd

#303
Kunagi treisin enda masina tagumised kettad üle. Seni kuni auto minu käes oli ei juhtuned nende ketastega midagi.
Esiketastega aga juhtus selline asi, et treitud kettad jäid mingiks ajaks seisma ja kui mingi aja mõõdudes (mõned kuud)nad alla sai pandud, siis olid nad end suutnud juba kõveraks tõmmata

AR 156 GTA, bnd

#305
Ma olen väsinud.........

Tõsiselt

Täna saime lõpuks kliima tööle, ehk siis läbi oli hoopis relee.
Lisaks veetsin pea 4h elektriku juures, et saada aru, mis värk toimub tuledega. TS on ka seda lülitit näppinud, no ja ei saa aru, nii kui lülitad kaugtuledele, tõmbab lähituledelt voolu maha. Ja seda kohe lülitis, küll proovisime vedada siit ja sealt ja üht ja teist- tulemus sama. Juta saatis veel el skeemid- ikka näitab, et teeb katkestuse lülitis, niipalju saime aga targemaks, et tal veel eraldi tuledejuhtimismoodul. Ju siis sealt oma tarkusega peab teadma, et kui lülitan kaugtuledele, siis säilivad ka lähituled. Ei aidanud ka selle asja ära lollitamine ja lõpuks on kõikse lihtsam asi ikka see kõige õigem.
Nimelt panime tuledele vahele aut-ploki, mis laseb süüdata tuled alles 4 sek pärast käivitumist ehk säilitab ksenoone, kuna käivitusvoolu kõikumine ei mõju pirnile enam ja asja tulemus= lähituli põleb ka koos kaugtulega :icon_wtf:

Kuradi leiutajamine ikka.
Sai ka siis uued pirnid ette, eks nüüd peab ööd ootama.

Täna saabus ka pooltelje ots, ootame kaitsekummi kah- saab lõpuks raginast lahti. Samas sisene ots, mis sai vahetatud sügisel- sellel kaitsekumm juba katki ja ei teagi, kas peab jälle vahetama.
Hammasrihm veel sellel nädalal

Esiotsa tuli räme undamine, loodan, et see on rehvidest, aga lasen üle vaadata- vasak laager veel vahetamata.

+ lisaks küsimus suurele ringile
Kliima puhub ilusti külma õhku, vendikad ka töötavad kõikvõimalikel eri kiirustel- justkui peaks nii olema, aga
kliima sisselülitamise hakkab auto jõnksutama, justkui kaoksid kord 1, kord 2 potti tagant, tühikäigul seda pole, käib ilusti. Kiirendusel käib ilusti. Ühtlane sõit ja tunned, kuidas auto jõnksutab ja nagu jõud kaob ja tuleb.

Pump käib raskelt suurest seismisest?
Peksab lühist?

Käigukastis miski võõras hääl ikkagi

Suht masekas nendest jamadest, Slicer-lähme reedel filmiõhtule (starter) ja jätkame GTAmeeste murede uputamist kuskil rahva ja alkorohkes kohas :mrgreen:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#306
Ma arvan, et seda joomist annab korraldada küll :icon_roll: . Ma ei taha teada mis siin homme ülehomme selgub- mida vaja vahetada/parandada ... :icon_crazy: Krt täna oma 145'ga sõidan... selline tunne, et gaasipedaal katki või mingi HULK hoiab autot tagant kinni, nii aeglaselt läheb edasi :lol: Veel 3 nädalat tagasi arvasin, et mul on eesti keskmisest autost kiirem masin... :butt: enam nii ei arva :mrgreen:

AR 156 GTA, bnd

#307
:icon_think:

kliima poomine ei ole eriti reaalne- sellisel juhul oleks tühikäigul kah surm silme ees...

pigem lühis või õhuleke midagi :roll: tegelikult peaks ju koos pumba lülitamisega tõusma ka pöörded (osa jõudu läheb pumbale) ning kui see kõik kuskil valesse kohta peksab, siis ongi jõnksud käes (stabiilsel sõidul jõnksutamine on tavaliselt tingitud sellest, et õhku ei ole või on valesti)

proovi selliselt, et võtad siduril klemmi maha ja isoleerid ära :icon_thumbup: KUI olukord sama, siis peksab kliima pluss kuskilt valesse kohta- kui mitte, siis on asi kliimapumbas (IMHO lülitatab MM süsteem pumba külge sõltumata survest ja Boschi oma reageerib lisaks ka kliimasüsteemi rõhule- piltlikult siis pumpab MM süsteemiga 155 pidevalt kui temperatuur õige on ning 164 bosch lülitab pumpa sisse-välja vastavalt temperatuurile)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#308
Slicer wrote:Veel 3 nädalat tagasi arvasin, et mul on eesti keskmisest autost kiirem masin... :butt: enam nii ei arva :mrgreen:
:icon_roll: aga mõtle selle peale, et äkki on Sul nüüd eesti keskmisest autost kiiremast autost kiirem auto :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#309
Aga kui lülitan kliima sisse ja samal ajal panna diagnostika külge? Peaks ju näitama puterdamist?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#310
:roll:

peaks aga ei pruugi (teoreetiliselt võib olla, et mis iganes lõdvik või ühendus otsas on :roll: toimib alles koormusel)

muidu peaks see avalduma ka tühikäöigul :wink: või kohapeal pöördeid hoides (muidugi võiks seisval autol ühtlaselt pöördeid hoida ning samal ajal kontrollida kas pump on pidevalt taga või lültab ennast vahepeal välja)

:wink: ei tasu unustada, et diagnostika näitab siiski vaid teatud hulga vigu (ning kuna need ka talletatakse, siis tuvastatavad asjad oleksid ECU-st välja loetavad ka seisval autol)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#311
Jätkub

Tegin väikse tiiru, nüüd ei tule enam üldse külma. Samas kui jõnksutamine on säilinud ja kohapeal on kuulda, kuidas miski teeb tugeva klõpsu iga 3-4 sek pärast kapoti all.

No tegelt on kopp ees, suht lootusetu seis meie teenindusmaastikul. Ma olen selle kliimaga mässanud juba eelmisest suvest saadik. Ja aina asju vahetanud, aga tolku ei midagi.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AR 156 GTA, bnd

#313
bnd wrote:No tegelt on kopp ees...
:icon_shifty: TEGELIKULT kui nüd täiesti aus olla, siis olen praegust tähtedeseisu vaadates laupäeval kalal :icon_think:

pole veel kindlalt otsustanud aga tõenäoliselt selle silla kandis, mis jääb Pärnust Paikuse poole :sherlock: võibolla ka sealt paarsada meetrit ühele või teisele poole :D

seega, kui Sa juhtumisi laupäeval kuskil sealkandis oled, siis ehk viskaks korra kliimale pilgu peale :wink: vähemalt kapotialuse klõpsu leiab kindlasti üles :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 156 GTA, bnd

#315
TS tohib ma toon oma kliimapumba ka sinule remonti :lol:
Nagu selgus siis mul ka see põhjustas kriiskamist.