Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#96
:icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

EDIT: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

EDIT": kuskohas rihm paigaldatud oli?
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#97
Eelmise omaniku sõnul, kui mälu ei peta, siis Germanias.

Ei ole odav lõbu mitte, esimesed kalkulatsioonid tehtud :D Sinna tulevad nüüd muud tööd ka robinal lisaks, kuna mootor maas ja ligipääs hea igasugustesse nurgatagustesse.

Peaks kohe palga Pilotile üle kandma mõned kuud :mrgreen:


Nali naljaks, tegelt must masendus on peal. Mõni hea nali kuluks ära praegu. :|

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#99
Oi pärgel, ma tean missa tunned. Mul oli ka vist esimese poole aasta jooksul mootor kotis. 156 2.0. Ja kurat teab miks. Eelmine omanik oli 100% usaldusväärne, Eestist ostetud, üks omanik jne. Järelikult teeninduses oli midagi ülelastud. Igatahes klapid ja värgid. Sain Janolt uue mootori. GTA omasid tal muidugi vaevalt vedeleb :)

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#100
No kui sa ütled, et eelmise omaniku sõnul saksas, siis ma ei saa aru, miks sa seda rihma kohe ei lasknud ära vahetada?
Arvestades auto pikalt seismist ja kahtlase väärtusega teavet hammasrihma vahetuse kohta, siis oleks see nagu esimene asi mida tegema peaks.
Mäletan omast kogemusest kuidas Kalvo mulle kunagi loengu pidas, kuidas sellised autod tuleks kohe treileri pealt töökotta rihamvahetusse lükata, ilma mootorit käima panematagi. Seda juttu ta rääkis mulle siis peale seda kui esimesel sõidul Maseratiga teel BRC keskus - Pirni tänav surnud autoga teele jäin ja esimene kahtlustus oli, et äkki läks rihm. Tookord läks küll õnneks ja viga oli ühes surnud anduris, aga see jutt rihmavahetuse kohta jäi hästi meelde.

Eks see nüüd muidugi selline tagantjärele tarkus ole...

Eks õppetund ole ilmselt kulukas, aga loodetavasti saad auto ikka kiiresti jälle liikum ja jõuad veel ka suvemõnusid nautida :wink:

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#101
starfild wrote:Oi pärgel, ma tean missa tunned. Mul oli ka vist esimese poole aasta jooksul mootor kotis. 156 2.0. Ja kurat teab miks. Eelmine omanik oli 100% usaldusväärne, Eestist ostetud, üks omanik jne. Järelikult teeninduses oli midagi ülelastud. Igatahes klapid ja värgid. Sain Janolt uue mootori. GTA omasid tal muidugi vaevalt vedeleb :)
No kui seal klapid päris ära murdunud pole, siis saab lihtsamalt läbi, aga ega odav lõbu see pole.

Alfa Romeo 156 GTA, Slicer

#103
Luman wrote:No kui sa ütled, et eelmise omaniku sõnul saksas, siis ma ei saa aru, miks sa seda rihma kohe ei lasknud ära vahetada?
Arvestades auto pikalt seismist ja kahtlase väärtusega teavet hammasrihma vahetuse kohta, siis oleks see nagu esimene asi mida tegema peaks.
Mäletan omast kogemusest kuidas Kalvo mulle kunagi loengu pidas, kuidas sellised autod tuleks kohe treileri pealt töökotta rihamvahetusse lükata, ilma mootorit käima panematagi. Seda juttu ta rääkis mulle siis peale seda kui esimesel sõidul Maseratiga teel BRC keskus - Pirni tänav surnud autoga teele jäin ja esimene kahtlustus oli, et äkki läks rihm. Tookord läks küll õnneks ja viga oli ühes surnud anduris, aga see jutt rihmavahetuse kohta jäi hästi meelde.

Eks see nüüd muidugi selline tagantjärele tarkus ole...

Eks õppetund ole ilmselt kulukas, aga loodetavasti saad auto ikka kiiresti jälle liikum ja jõuad veel ka suvemõnusid nautida :wink:
Tegelt päris nii lihtne see polnud, kogu jama alustas kliimakompressor ja tema sidur, mis keeras tuksi rihma ja väntvõlli otsas oleva hammasratta. Mis omakorda hakkas loperdama jne jne. Aga kokkuvõttes siiski võib nimetada vea alguseks kehva paigaldust eelnevas hoolduses.