Käib kolks :P

#31
Viisin siis täna hommikul auto TRK'sse kus pidi vahetatama, tagumised amordid, õõtsad, ja roolilati üks osa. Kella 17 paiku helistati ja öeldi, et need tööd said tehtud,kuid midagi palju palju hullemat avastati! Läksin siis kohale, ja mind viidi remondiruumi, auto oli veel lae all. Siis näidati kõige suurem viga kätte. Need kohad millega käigukast kinnitub sildade padja külge. 2 polti lähevad käigukasti põhja sisse külgedelt, siis kõige alumine poldi pesa, mis on teele kõige lähedamal oli lahti murdunud, seega ei sa silla küljes olev polt kinnituda enam käigukastis olevasse poldipessa. Ja üleval pool oli sama lugu. Ning praegu kogu käigukast toetub paarile poldile ja on umbes 3 cm alla vajunud ja käib vastu liikuvat esisilda. Kalvo ütles ka , et selle autoga on kas käinud kuskil trampliinil hüppamas ja põhi on läinud kõva laksuga vastu maad, või siis mingisugune mats on olnud. Aga see pole veel kõik. Tagumine sild ka kõver :lol: Ma siin ennem "nutsin", et Fakto pakkus mulle tervet uut tagasilda 8k'ga, praegu see ei tundugi enam väga kauge tulevik olema :evil:

Ligikaudu pean arvestama sellega, et kui tahan seda murdunud käigukasti parandama hakata, tuleb kõigepealt see maha võtta umbes 2300kr töö ja siis see ära puhastada ja laiali võtta 2300 kr töö, siis alumiiniumi keevitaja juurde viia umbes 1000 kr töö ja kogu krempel samamoodi kokku panna. Arvestama pean vähemalt 8000 kr. Ning siis see tagasilla värk veel. Uuena on see 8200kr. Kuid ta andis mulle mudeli nimed mille tagasillad ka sobivad, hakkan romulatest pihta kõigepealt. Muidugi on veel see variant, et ostan kohe uue käigukasti (kasutatud) Kuid see peaks olema siis kas sama auto oma mis mul, või siis Alfa 155 oma millel oleks 16 klappi ja 2 L mootor, siis selle käigukast peaks sobima. Iseasi kas üldse on eestimaa romulates selliseid alfasi seismas?!



Igatahes must masendus vaevab mind. Ja mis kõige vihasemaks ajab on see, et ma ise olin nii loll, et ostsin ilm PÕHJALIKU ülevaatuseta selle auto. Krt alati peab vist siis ennem auto lae alla tõstma ja mehaanikul laskma kõik üle vaadata. Käisin küll tavalisel ülevaatusel autoga, kuid seal seda viga ei avastatud?! Ja see viga oli ajutiselt kokku klopsitud eelmise omaniku poolt, seda nad mulle ka ütlesid. Kuna oli näha, et see polnud värske viga. Eelmine omanik pidi seda sõidu ajal ka kindlasti tundma. PETIS :evil: ja sama kasutaja müüs siin ka seda autot!



Niisiis, alternatiiv mudelid mille tagasild mulle sobiks on:

FIAT : Tipo; Tempra; Bravo; Brava.



Ja käigukast siis:

Alfa-Romeo: 145; 146; 155. Ja peab olema auto oma millel on 2L TwinSpark mootor 110kw. Muidu peab hakkama vahetama veel sidureid ja muid ülekande osasi.



Kui kellelgi on ükskõik millist infot. Nende osade kohta, sii oleksin siiralt tänulik. Hakkan ise ka muidugi otsima! Hetkel jääb auto seisma ja paremaid aegu ootama.

Käib kolks :P

#32
Sama tagasild on ka Mareal, vanematel Puntodel ja Lanciatel. Kunagi pakuti komplektset tagasilda 1000 krooniga ,sest see on päris tugev tükk ja suht harva puruneb. Muidugi oleneb avariist.Selliste vigastustega peab see auto olema kindlalt põhjaga vastu maad käinud. Tartu Gefi lammutusest saad selle silla kindlasti ,sest sel on mitu Bravot sees, sama on käigukastiga. Sinna istub ka fiatide kast ja minu mäletamist mööda on diislite käigukast sama. Peab vaatama ülekannete sobivust.

Käib kolks :P

#33
Kuskil, auto24.ee varuosade foorumis nägin ka Brava tagasilda 3000kr maksis. Mingi oli veel odavam, 1000, tea ainult kas kõlbab. Igatahes, mul praegu näpud konkretselt põhjas ka. Peab panka röövima minema :oops:

Käib kolks :P

#34
Kas seal tõstuki peal selgus ka konkreetselt mis asi kõver on. Poolraam koos risttalaga on ikka päris kõva asi ja kuna paak on madalamal taladest sii nagu ei taha hästi uskuda et poolraam ise vastu maad käis. Seal peaks ka mingid jäljed peal olema ,ime et paak terve on. Kui välimised laagrid õhtul on siis hoiab ka tänu vedru pingele õõtsasid viltu. Oleks saaks pilte sealt põhja alt oleks lihtsam kaasa rääkida. Kõveraks saab löögist minna ka rattavõll ,kuigi ka see on üks tugev rauatükk. Ka õõtsad ise on massiivsed rauakobakad, mis päris lihtsalt ei väändu. Kahju et omal Tallinnasse asja pole, tahaks päris seda tüüpi kõveraks sõidetud silda näha. Käigukasti kohta küsiks ,ega sul ta nii puru ei ole et õli jookseb. 2,o mootoril on kinnitused samad mis diislitel ja neid on arutatud küll, kas tõesti mingit nõksu ei leia et lihtsamalt asja korda saada.

Käib kolks :P

#35
Ei poolraam vastu maad ise ei käi. Kuid see käigukast ise ei ole paigal ja liigub siis selle osa vastu mis sõiduajal ringi käib :P sry ei tea seda täpset nimetust. Ja käigukast ise on terve. Kuid väline kinnituspesa on lahti murdunud seega ei saa enam poltidega kinnitada. See käigukast tuleks kõigepealt ära võtta alt. Siis veel omakorda juppideks ja õlist puhtaks, kuna alumiiniumi keevitamist läheb vaja siis see käigukasti õli läheks lihtsalt keema seal sees. Lihtsalt väga palju tööd läheks. Ning teatavasti töö maksab. Seega lihtsam oleks sarnane käigukast otsida millel see kest terve ja lihtsalt ära vahetada. Tööd vähem. Muidugi kui leiaks mingi oskaja venna, kes teeks väheke sümboolsema hinnaga selle kogu töö ära oleks ka hea.

Käib kolks :P

#36
Vaatan kui mõni õhtu rohkem aega on oma jao peal üle selle käigukasti kinnituste värgi ja värskendan mälu. Mul nagu silme ees et see talajupp mis tagant seda agregaati toetab auto külge on kinnitatud altpoolt sidurikoja külge. Need asjad mis ringi käivad on poolteljed ja pikem võll toetub laagripukiga mootori külge. Vastu maad käimist ma pidasin silmas tagumist raami. Mis asi seal kõver on et tervet kupatust vaja läheb.

Käib kolks :P

#37
No, kui üritati rattaid õieti jooksma saada, siis esimesed saad ilusti paika, mingeid kaldeid polnud. Kui hakati tagumisi seadistama, siis seal polnudki midagi teha. Ratas ilusti oma pesas tugevasti, kuid lihtsalt viltu all. Ütlem niimodi,et mõlemad tagumised rattad jooksevad paremale poole viltu ning mõlemal on veel vertikaalne kalle ka veel :? Seega seal peab terve tagasild paigast olema, et mõlemaid rattaid nõnda hoiab. Ma sain väljapriniditud kujul ja protsentuaalselt ka kogu selle värgi. Võin ka siia kirjutada. Kuid seal neid nr nii palju, milline see õige sealt on:P



EDIT:üritan mingi päev auto alumisest ka pilte teha. Krt et ei tulnud selle peale, oleks võinud kohe paranduses pildid teha, kui auto tõstukiga üleval rippus. Kanalis suht sitt, kuna kanal kitsas ja kõike pole näha :(
Last edited by Slicer on 04 Dec 2006, 13:30, edited 1 time in total.

Käib kolks :P

#40
Ilmselt sul ikkagi laagrid õhtul. Tee üks lihtne katse kui on võimalus auto kanali peale saada. Tõstuki peal ei saa midagi kindlaks teha sest õõtsad on nii vedru kui stabika pinge all. Leia tungraud, mis mahub täpselt alumise vedrupesa alla ja tõsta niipalju et ratas on kergelt maast lahti. Siis võta lapiku otsaga kang mis mahub õõtsa ja tala vahele ja kanguta välimise ja sisemise laagri koha pealt üles alla ja kindel pauk et välimise laagri kohalt lõtkub kõvasti ja sisemine vähem või üldse mitte. Sellest ka rataste ebaõige asend ja kuna stendis pannakse auto paika ka tagarataste järgi ei saa ka esisilda korralikult reguleerida. P.S. Autot tõsta niipalju et ratas kergelt maad puudutab kuid käega jõuad ratast liigutada.

Käib kolks :P

#42
Küsimus suurele ringile. Kas keegi teab kuidas saab käigukasti keevitada?

Käigukast on teatavasti alumiiniumist ja kui vaja keevitada seda kesta siis läheb see käigukasti õli sees keema (arvatavati kuna temp.ikka suured). Siis kas peab käigukasti kõik lahti võtma ja siis keevitama või lihtsalt õli välja lasta kuid mitte juppideks kiskuma?

Käib kolks :P

#43
keevitamise põhireegel-> kõik asjad mis on keevitatava detaili sees, küljes ja ümber tuleb sealt võimalusel eemaldada :!: (see tähendab ka autot ennast :lol: ehk siis detail võimalusel lahti ühendada)

vastasel juhul võid ka midagi toredat kogemata detaili külge kinni lasta :wink: või osa voolust juhtida sinna, kuhu see ei kuulu



seega kui keevitad kasti siis tõsta see maha ning kisu korpuseni lahti :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Käib kolks :P

#44
no seda ma arvasin ise ka kuid ei kirjutanud siia, et auto küljest ikkagi lahti. Kuid mõtlesin just seda sisu, mis seal korpuse sees on - rattad jne mis käigukast oma olemuselt sisaldab, et kas need on vaja ka välja võtta keevitamiseks? Tean et kui õli jääb sisse siis see võib keema minna ja pärast on see õli seal sees kasutu. Et siis piisab ainult õli välja laskmisest keevitamiseks või peab kogu kasti algosadeks kiskuma ja siis ainul tkorpust keevitama?

Käib kolks :P

#45
suutsin jah väga segaselt kirjutada :oops:



mõte oli igatahes selles, et kui keevitad korpust, siis peaks sul olema AINULT korpus ilma hammakate, tihendite, tiftide jms osaga



nii saad boonusena ühtlasi parema ülevaate ka detailide seisukorrast :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron