giulietta 116

#121
karpad nagu enam vähem jooksevad, nende flantsid sain ka praegu pidama, aasta lõpuks panen uued aga kahes esimeses sil on survega kehvasti, eeldatavasti klapid ebatihedad või midagi, muidu jookseb hästi aga tühikäiku peaaegu pole, klapi vahed olid muidu enam vähem normis.
Täna siis oli jälle huvitav, mingi imelik hääl kostus ja kiikasin alla, sedakorda olid siis kardaani leevendite poldid end lahti kruvinud ja üks esimese leevedi oma ära murdunud, igaljuhul masin jäi töstuki peale ja homme vaatab kuidas selle murdunud poldi kätte saab (õnneks pole see hooratta oma) ja katsub mingid tõsisemad poldid installida ja keermeliimi igalepoole vahele toppida
millegi pärast kipuvad kõik küsima, et mis ralli klassi ma sõidan ja millal :icon_think:

giulietta 116

#123
cyber wrote:
supp wrote:millegi pärast kipuvad kõik küsima, et mis ralli klassi ma sõidan ja millal :icon_think:
No häda sul siis oli selline all show, no go auto teha..:) :)
no katsu teha all go auto, kui poldid ennast pidevalt lahti kruvivad :mrgreen:

P.S. selle vastu on loctite tootevalikus numbri 243 all rohtu :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#124
no ma ei ole selline rallitaja tüüp ka eriti, aga eks seisnud auto vead tuleb välja ravida ja ka selliste seikade pärast sai auto ostetud, kuna oma 200jase volvoga kulgemine on igav (remontida tuleb ca 100.- eest poole aasta jooksul) ning soovisn midagi mis ikka natuke laguneb ka ja millega on huvitav liikuda (loe: ei tea kas jõuab punktist a punkti b) , seega kõik kulgeb plaanipäraselt ja adleraniin on koguaeg laes

PS vanakooli masina pidamise pluss on see, et kõik on mehhaaniline ::itpnt::

giulietta 116

#125
kunagi doonorilt juppe kiskudes avastasin sellel huvitavad lõõtsadega klaasipuhasti varred (orig tuunig ilmselt) ja kuna mulle jubedealt meelidib vanakooli tuuning siis installisin need nüüd külge koos kaasaegsete raamita kojameestega ja minu meelest sai tulemus vinge:
Image
PS üldiselt on mul plaanis suviti oma T-sägile nn patsokid insallida

giulietta 116

#126
järjekordne nädal masinaga liigeldud ja kõrvalseisjad on juhtinud mu tähelepanu piduritulede puudumisele, lisaks avastasin et irdunud on ka ohutuled, samas ei ole endast märki andnud ka ammu kadunud tühikäik, niiet masinat võib endiselt suht racing masina spetsifikatsioonile vastavaks lugeda ehk kõik mis vaja on olemas ja toimib

giulietta 116

#128
kuna ikkagi oleks huvitav teada millal mu auto tehtud on siis saatsin vin-i päringu CENTRO DOCUMENTAZIONE ALFA ROMEO (FGA) -se ja sain sealt vastuseks:
According to our documentation files, the chassis number ZAR 116A1000006157 originally corresponds to an Alfa Romeo Giulietta 2.0, manufactured on the 3rd September 1980 and sold on the 9th September 1980 in Holland.

The body colour is white.

Hoolimatta sellest et masin on end väga viiskalat ülalpidanud, hakkas eila starter jupsima ehk kohati ei teinud mitte piuksugi aga hoolimatta sellest oli mul täna plaanitud Piloti külastus, et sealt mõned kleepsud osta ja nii saigi tehtud, loomulikut starter elumärki ei andnud ja seega sai esmakordselt kasutatud alfa esinduse teenust - auto käima lükkamist, mis maaletoojal ka suurepäraselt õnnestus.
Homme igatahes panen teise starteri peale

giulietta 116

#129
kuna see nädalvahetus toimub uunikute suveralli ja mis leiab aset öösel ja kestab sisuliselt kaks päeva, sai korra masinal tuled, viled ja transaxelid kontrollitud, alfa 100 kleeps aknale poetatud ja ka ette kitsam rehv pandud, kuna praegune käib koopasse
Image

giulietta 116

#130
Nähtud ja kuuldud kuda kulges läbi Noarootsi,ikka mere äärde telkima. :icon_clap: :icon_thumbup:
Oleks Österbi vaatama tulnd aga ess saand. :twisted:
Lausa nauditav sound veel kolm kilti kaugemalt kuis jõuti enne merd sirgele teele. :icon_shh:
Külarahvas põle enne sellist muusikat kuulnd. :icon_shh:

giulietta 116

#131
päris ränk katsumus oli seda korda sest öösel kell 0100 oli start ja siis sõit hommiku 10-ni, siis mõned tunnid puhkust (magada ei saanud kuna jube palav oli) ja 1700 jälle start ja sõit 2000-ni, aga masin pidas hästi, natuke tuli sumpsi kohendada ja küttuse voolik tuli ka korra lahti, aga üldiselt kannatab maastikul ca 500km järjest alfaga rallida küll
Image
Image