Suvaline PLÄMA vol 2010

#406
Õnneks need Statikad kus ma tavaliselt käin rõhku kontrollimas evivad veel "kiviaegset" analoogmõõdiku ja päästikuga süsteemi :icon_think: Muidu jääks vist kontrollimata/pumpamata, eriti kui arvestada, et sellise kõrgtehnoloogilise pumba ühendad Alfa külge.... siis juhtub vist midagi sellist.

Muidugi, tont teab kui täpselt need analoogkellad Statikates näitavad.. :?

Suvaline PLÄMA vol 2010

#407
cyber wrote:EDIT: ja mis takistab enne nuppu vajutamast ja siis alles ventiili külge ühendamast seda? las susiseb, masina jaoks peaks ju olema samahea, kui täitsa tühi rehv?? Vastusurvet pole..
See puss mis ta "tühja rehvi" nupule vajutades teeb, kestab võibolla 2 sekundit.
Püstoli asemel on nüüd käepidemega jäik peenike toru, mille ühes otsas on jäigalt ühendatud otsik ja teises otsas voolik.

Kusjuures masina peal on kirjas et autotesti võitja vms. Myass.
a.k.a Anthrax

Suvaline PLÄMA vol 2010

#408
Pole ka ammu Statis pumpamas käinud. Peaks minema gta-ga, sel peidetud ventiilid, st keeran kõigepealt ventiilikatte maha, seal all siis nupp, mida peab suruma, selleks on olemas spets üleminek, mille lukustad sinna auku ja surud peale, teine ots on nagu tavaline ventiiliots. Seega ilma surumata hakkab sisisema selle ülemineku vahelt. Võib suht huvitav eksperiment tulla :mrgreen: Suru, venita, vajuta tühjarehvi nuppu jne.

Oot, kas enne pumpamist pean kuskile sisestama auto margi, reg märgi, soovitud rõhu ja oma isikukoodi, et õhku saaks?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Suvaline PLÄMA vol 2010

#409
bnd wrote:Oot, kas enne pumpamist pean kuskile sisestama auto margi, reg märgi, soovitud rõhu ja oma isikukoodi, et õhku saaks?
Oo ei, silma võrkkesta skänn ja asi korras. Muidugi saab logida sisse ka panga kaudu aga see juba vana süsteem..

Suvaline PLÄMA vol 2010

#410
MorzokMan wrote:
bnd wrote:Oot, kas enne pumpamist pean kuskile sisestama auto margi, reg märgi, soovitud rõhu ja oma isikukoodi, et õhku saaks?
Oo ei, silma võrkkesta skänn ja asi korras. Muidugi saab logida sisse ka panga kaudu aga see juba vana süsteem..
Kui muu ei aita, siis sülita peale, ehk võtab dna vms.

PS: Kõik toimib väga hästi, kui rehvis mingi rõhk sees on... võinoh tundub nii. v.a ükskord kui kindluse mõttes proovisin sama aparaadiga ühekorra üle- otsustas veits veel õhku sisse suruda ja nii mitukorda järjest :icon_shifty:

Jätkates teisel suvalisel teemal:
R2-s kõlas tuttav nimi ja tuttav, kuid väga napisõnaline jutt alfa alt või patjade vahelt. :lol: :lol:
a.k.a Anthrax

Suvaline PLÄMA vol 2010

#416
noh 2 foorumikasutajat on ju ikka kutse saanud - jaan ja alfanatico. pööbel polnud ilmselt oodatud, seepärast ka fokin ja keskmine foorumikasutaja pildilt puudu :butt:

well done PilotMotors, oled end hästi positsioneerinud !
:doublefu:

Suvaline PLÄMA vol 2010

#417
Mina arvan, et Jaan esindas meie foorumit väga kenasti.
Alfanatico ja Piloti vahel on midagi enamat, kui lihtsalt itaalia õhuke plekk :wink:
a.k.a Anthrax

Suvaline PLÄMA vol 2010

#418
Mina jälle arvan, et iga inimene otsustagu ise kas vajab omale esindajat või saab ise kohale ilmutud ning jään oma esialgse seisukoha juurde, et PM on keskmise foorumikasutaja suhtes selja pööranud ehk asunud kaugenema!

Suvaline PLÄMA vol 2010

#420
khm. vabandage nüüd härrad aga kas keegi selgitaks mulle palun seda:
E.T. wrote:noh 2 foorumikasutajat on ju ikka kutse saanud - jaan ja alfanatico. pööbel polnud ilmselt oodatud, seepärast ka fokin ja keskmine foorumikasutaja pildilt puudu :butt:

well done PilotMotors, oled end hästi positsioneerinud !
:doublefu:

:icon_shifty: ???