Järgmisena oleks paremalt poolt tagumise õõtsa laagrid ära vaja vahetada. :icon_thumbdown: Selleks on muidugi paak vaja maha võtta, et poldile ligi korralikult saaks.
Siis mingi aeg tuleb kätte võtta ja koolis esisild paika keerata.
Tagumised elektri akna mootorid lisada, siis saab nahast polstrid ka taha panna.
Talveks tuleb originaal kojamehe varred külge keerata, need sain muugalt. :icon_thumbup:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#182Kuskohas seal? Seal on rööpaid ehk natuke Tartust välja sõites...kui see tee viimase kahe nädalaga pole rööpasse sõidetud.Jarmo wrote:"olukorrad" tekkisid tartu-elva maanteel kus teed rööpas.
Eniveis, rääkige mulle ka, mis seal 'Muugal' on, kust 155 juppe peoga saab?
Ma olen see nädvahe Tallinnas, tühiasi Viimsist Muugale liigelda:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#184No seal Muugal peaks törts kärtsus 155 olema 2.5 bensukas ja punane ja rohkem ma eriti ei teagizakalwe wrote:Kuskohas seal? Seal on rööpaid ehk natuke Tartust välja sõites...kui see tee viimase kahe nädalaga pole rööpasse sõidetud.Jarmo wrote:"olukorrad" tekkisid tartu-elva maanteel kus teed rööpas.
Eniveis, rääkige mulle ka, mis seal 'Muugal' on, kust 155 juppe peoga saab?
Ma olen see nädvahe Tallinnas, tühiasi Viimsist Muugale liigelda:)
plaan endal ka sinna uurima minna !
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#185kle Jarmo tead kas seal juhipoolne ukselink oli veel olemas , mul seda vaja ja vist keskluku mootorit ja paari jubinaid veel vaja !
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#186Kõik lingid ja olid olemas, klaasid, klaaside äärsed liistud.
Peegleid ei ole enam.. mina sain veel juhinaabri peegli endale, juhipoolne oli juba ennem kadunud. Salongi plastikuid, ja polstreid ka ei ole enam.
Peegleid ei ole enam.. mina sain veel juhinaabri peegli endale, juhipoolne oli juba ennem kadunud. Salongi plastikuid, ja polstreid ka ei ole enam.
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#187Riidi-raadi-ralla.. kõik silindrid käivad :icon_thumbup:
muugalt einar tõi nädalavahetusel radika ka mulle... pole küll kõige sirgem ja kõige vett pidavam veel, kuid ajutiselt ajab asja ära.. peaasi et saab masinat nüüd varsti garaazist sisse välja manööverdada omal jõul.
ps: Miks ma selle peale ennem ei tulnud :icon_censored: Panin immoga ajuse vana aju kiibi ja saingi tööle.. ilma igasuguste immoplokkide ja muude jurata. Muidugi.... üks aju hakkab veel varsti hollandist eesti poole liikuma. Juu see siis tagavaraks jääb.
muugalt einar tõi nädalavahetusel radika ka mulle... pole küll kõige sirgem ja kõige vett pidavam veel, kuid ajutiselt ajab asja ära.. peaasi et saab masinat nüüd varsti garaazist sisse välja manööverdada omal jõul.
ps: Miks ma selle peale ennem ei tulnud :icon_censored: Panin immoga ajuse vana aju kiibi ja saingi tööle.. ilma igasuguste immoplokkide ja muude jurata. Muidugi.... üks aju hakkab veel varsti hollandist eesti poole liikuma. Juu see siis tagavaraks jääb.
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#188Keegi oskab ehk öelda kas käigukasti trossidele pukse ka kuskilt saada on?
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#189

Punasel mingi probleem

Tagasi tulles oli vastupidi, Kuusalu kandis näitas kell, et segu lahja, siis viskas ka esimest korda pihusti tule põlema, kuid mootori lonkamist enam ei esinenud. Sõitsin mingi 10 km edasi ja peale seda nagu võlu väel hakkas jälle kõik korralikult tööle kuni Rakvereni. Ja seda esineb ainult pikemal sõidul :icon_problem:
Paar aastat tagasi vahetasin tühikäigu mootori välja, siis oli asi korras jälle... ei tea kas see jälle probleemi allikas?
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#190Puhas auto on ilus auto ::itpnt::
salongist ka paar pilti:
Muidugi.... puhas ja ilus auto mõtles täna, et "hmmm Jarmo pole vist tükk aega midagi remontima pidanud,
peaks pulli pärast rõhu veesärki laskma."
Töölt tagasi sõites hakkas poolel teel salongis külma puhuma, mootori temp näidik näitas 70 kraadi. Jõudsin viie kilomeeti pärast garaazi juurde-> kapott üles-> lõdvikud jumala punnis-> tagant valget suitsu tuleb ja tuleb. Keerasin paisupaagi korgi lahti ja sealt tuli ainult: pssssssssss... (õhku) ega siis midagi... valasin juurde , palju ei läinud, 3 liitrit läks natuke aega mööda ja keetis kõik selle uuesti välja :icon_thumbdown:
Sitta kah.. sõitsin kodu juurde ära, poole tunni pärast läksin välja ja masinal enam mootor ringi ei käinud. Arvatavasti surus jahutusvedeliku silindrisse :icon_censored:
Vot nii on lood siin rakvere ekipaasil




Muidugi.... puhas ja ilus auto mõtles täna, et "hmmm Jarmo pole vist tükk aega midagi remontima pidanud,

Töölt tagasi sõites hakkas poolel teel salongis külma puhuma, mootori temp näidik näitas 70 kraadi. Jõudsin viie kilomeeti pärast garaazi juurde-> kapott üles-> lõdvikud jumala punnis-> tagant valget suitsu tuleb ja tuleb. Keerasin paisupaagi korgi lahti ja sealt tuli ainult: pssssssssss... (õhku) ega siis midagi... valasin juurde , palju ei läinud, 3 liitrit läks natuke aega mööda ja keetis kõik selle uuesti välja :icon_thumbdown:
Sitta kah.. sõitsin kodu juurde ära, poole tunni pärast läksin välja ja masinal enam mootor ringi ei käinud. Arvatavasti surus jahutusvedeliku silindrisse :icon_censored:
Vot nii on lood siin rakvere ekipaasil
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#191Muidugi.... puhas ja ilus auto mõtles täna,
Sitta kah..
:icon_thumbup:
Sitta kah..
:icon_thumbup:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#192Vedasin garaazi äää. Kiirelt sai igal silindril küünal maha keeratud ja starterit antud. Esimesest silindrist tuli korralik jahutusvedeliku pilv taeva poole 

155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#193
aga Sa ju talvel niikuinii Alfaga ei sõida onju

seega hooaja lõpp tuli seekord veel hoiatusega- oleks pauguga tulnud, siis :icon_censored:
tegelikult aga on jah asi selline, et kui Sul kaks autot on, siis neile võrdselt tähelepanu pöörama- muidu ei saagi sellest kordamööda solvumiste ringist lahti :icon_shifty:
Igatahes loodame, et kõik puhta "purgis" ei ole

Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#194Tegelt on lood nii, et hetkel on kaks AZLK 2137-t ja kaks AlfaRomeo 155-te: :icon_shifty:
Punasele toon kasutaja quarry käest uue mootori, kuna sellel olemasoleval on mingi halb karma küljes, kaane tihendit olen juba mitu korda vahetanud. Igakord on kohalikud seppad kaant ka lihvinud, ei tea enam palju seal reservi on.
Muidugi sellel olemas oleval on kõik saaled, kolvirõngad, ketid vahetatud
Jääb esialgu reservi, sellele hea siis turbot aretama hakkata
Punasele toon kasutaja quarry käest uue mootori, kuna sellel olemasoleval on mingi halb karma küljes, kaane tihendit olen juba mitu korda vahetanud. Igakord on kohalikud seppad kaant ka lihvinud, ei tea enam palju seal reservi on.
Muidugi sellel olemas oleval on kõik saaled, kolvirõngad, ketid vahetatud

Jääb esialgu reservi, sellele hea siis turbot aretama hakkata

155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#195
lihvi parem kaas lõpuni ja lase kohalikel seppadel hi comp kolvid, kepsud jms valmis sepistada

kuulu järgi ei ole TS Nordist turbo ehitamine siiski üldiselt mitte just kõige parem mõte
kuid...


Tegelikult ma olen normaalne....