156 2,5l saaga

#106
kusjuures... kõik bensiinid boostitakse mingite lisandite abil normi piiresse... vahet pole kelle kaubamärk ja lisand pannakse sinna enne kui küte terminalist masinasse pumbatakse et see kohale vedida... seega segunemisest ei tohiks probleemi olla.



aga nitrokütus uno-x mida ma olen kasutand pikka aega ja eelnevate katsete põhjal pidanud perssetunde järgi parimaks...

viimasel ajal hakkas auto käivituma kuidagi pikaldaselt homikuses jaheduses ja poolsooja mootoriga vahel kiirendades oli nagu kerge nõks v jõnks sees... ja mingil salapärasel hetkel kiigutas tühikäiku ka 500-900 vahel külmana korra v paar... põhjust küllaga ärevuseks! varasem kogemus ütles, et nitro nagu toimetab selle turbiiniga kõige kenamalt... diagnost ei leidnud ka ühtegi viga autos... hakkasin juba kukalt kratsima..., et what da @£$€



nüüd olen juba teist nädalat neste 98 peal ja auto sai nagu ise terveks. käivitub nagu peab, liigub ilusti, kõik eelloetletud vead kadusid.

156 2,5l saaga

#107
Sain jõuludeks oma uue auto saksast kätte. Alfa 156 2,0 99 a. Kõik töötas tibens-tobens kuni sai mootorist läbi lastud paagitäis uno-x nitro kütust. Nüüd väriseb tühikäigul, kütust alla 10L /100-le ei saa ja kiirendus pole kah enam endine. Otsustasin küünlad üle vaadata, kuigi need saksas alles vahetatud ca 15000 km tagasi. Küünlad oleks võinud kuuse külge riputada- nii ilusad punased olid teised...
Alfaholic since 1997

156 2,5l saaga

#108
Nii...

Sai täna siis spido ja tahhoka kellad maha võetud, st pirnid kustusid üksteise järel. PAnin uued sisse ja kellad tagasi- nüüd tahhokas töötab nagu peab, aga spido kell pime, st ei põle taustavalgus, kiirust ei näita, ja läbisõidu displei on pime. ainus mis põleb on need kaks punast tulukest, kui käivitada, käsipidur ja ? mingi teine- muu pime. Kas läks midagi pirnivahetusel perze, või utleks autolt aku korra maha kakkuda, st restart?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#110
Sain veale jaole :D st kui ikka hakkad pirne vahetama, siis vaheta kõik ikka korraga ära. Ei tea miks, aga kui kõige alumisse pessa panin uue pirni- asi ei töötanud. Panin aga kõigisse pesadesse uued pirnid- ja voila! asi töötab! Kus on loogika? Samas kui teisi pirne ei puutunudki- see nagu välistatud, et kõik 3 said algselt valesti pessa pandud.

Ühesõnaga: jälle targem.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#111
Jätkame järjejuttu :D

Sai täna käidud automaalri juures, st laseks kapotilt kivitäkked likvideerida, karpide värvkatte taastada, poritiibade ääred, mis kividest ära pekstud jne. Halvim üllatus saabus aga siis, kui sai masinaga tõstukile sõidetud- nimelt all polnud kõrvalistuja pool seda alumist põhjaplekki ollagi. Tal ju topeltpõhi ja alumist plekki lihtsalt pole??? Krt- olen käinud 2 korda servises Pärnus, et summuti vist kuskilt katki st marudalt tuleb mootorimürinat salongi- mõlemad korrad olen saanud masina tagasi, et kõik on ju korras: it's all in your head, man!! Aga tuleb välja, et see alumine plekk, mis on kaetud cm paksuse pigikorraga on lihtsalt jehhat tõmmanud ja sealt ka see mürin salongi.

Seega nüüd läheb kere täis remont- ja sai selgeks ka see, et sel juhul ma ikkagi ei müü seda maha, vaid jääb naisele sõita. St ei tasu müük enam ära , kui kogu see raha sinna praegu alla panna.



Või tahab keegi praegu kilohinnaga ära osta- sellisel juhul pole mõtet kõiki eespool kirjuatud lehekülgi läbi lugeda :D



PS üks asi veel: noh teadjad, miks teeb masin sellist nalj- kui sõidan vaikselt kolonnis linnas, siis siduri lahutades hakkavad põõrded üles- alla käima ja sitemal juhul surem ka mootor välja. Kui aga sõita pöörded kõrgel ja nn vahegaasi anda siduri lahutamisel- siis ei sure välja. JA kui üksi sõidan- st suht kiirelt siis ka pole jama, aind jokutades???
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#113
kõikumist võib põhjustada throttle bodysse kogunenud mustus (tahm) koos karterituulutusest saabuvate õlijääkidega...

võib ka õhukulumõõtja piiksus olla



jne



võta lahti ja kiika sisse throttle bodysse... kui shi*ane, siis carb clean ja lapp ja puhtaks...



vaata www.alfa156.net seal kuskil tips teemas oli piltidega step by step õpetus koos süüde sisse süüde välja mälu nullimise sekunditega...

156 2,5l saaga

#114
siduri lahutades hakkavad põõrded üles- alla käima ja sitemal juhul surem ka mootor välja.


lisaõhk võimendist või must siiber/tühikäigumootor ehk?

kas pidurdades teeb sama -> kui jah, siis kontrolli, et pidurivedelikku vähe poleks, ning et see ei kaoks; kui ei siis TB ja tühikäigumootor lahti ja puhtaks.



ah jaa võimalus on ka tilkuvad pihustid veel (isiklikult julgeks õhulugeja välistada-> siis oleks kogu pöördevahemikus miski jama majas) siis muidugi peaks ka pikemalt tühikäigul tiksumisel tekkima mingil hetkel puperdamine ja tossupilv :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#116
Tühikäigumootor- kus see veel asub?

TB- kas see on seal ees,kust õhuvõtu kummivoolik läheb üle juba metalseks sisselaske kollektoriks?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#117
TB on jah seesama-> tühikäigumootori leiad, kui järgid enne TB-d kummitorust eemalduvat paksemat sorti kahte voolikut :lol: millest üks läheb õlikogujasse ja teine siis tühikäigumootorisse, mis asetseb kuskil sisselaskekollektori küljes...



pilti kah(loodetavasti on sul sarnane pilt kapoti all) :roll:
Pilt


EDIT: võib olla ka vastupidi s.t. solenoid (mootor, juhtetega) tagapool ja püüdur (lihtsalt kopsik) ees
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#118
KRT 2 korda kustus kirjutatud tekst ära :x



Ei hakka uut teemat tegema...

Kas kellegil on kogemusi Itaaliast auto toomisega? Sinna läheks tõenäoliselt lennukiga? kohapeal seikleks rendiautoga? tagasi sõidaks juba ostetud autoga?

Marsruudi planeerimiseks logistikutele- vaja minna kohta TIROL.



On kellegil kogemusi? Kas mitte alfanautico sõber ei toonud EVO-t EEstisse sealtkandist? Hea kui keegi oskaks ka umbmäärast summat pakkuda, mis nali maksma läheb 10000 või 50000 EEK?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#119
...tõi küll, ma ei mäleta nüd kuskandist täpselt, aga võin uurida lähemalt numbrite kohta ka... mehike praegu pikali haigusega, kui mahti saan siis uurin asja, aga igaljuhul tasub valmis panna ennast:

1.supermõnus on osta, krt itaaliast itaalia auto tuua, emotsionaalselt veiga mõnna, järgmise toon ka nii, no võibolla treila peal aga ikka :wink:

2.itaaliameeste käest ostmine on ikka täielik kino, tean selle evoloo baasil, pane vaim valmis, giuseppe teeb sulle niukest spagettit, et vähe pole, peab enne ikka 100 korda tshekkima, et bonneti all kõik ok kui revali poole vihised

muud kunsti polegi, igaljuhul jääb eluks ajaks meelde, a muidu kruvid täiega pinget, et mis pill on vä? 8)

156 2,5l saaga

#120
Aga oleks maru lahe, kui saaksid selle kutiga jutule, st kui ta jalad alla võtab, palju tal see nali maksma läks.



Kolm korda võid arvata, mis mõtted mul peas keerlevad :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)