No kuna tegu ju Alfaga, siis peale lõunat on käigukast üldse automaadiks muutunud ja rehvide naastud 10cm pikemaks kasvanud :sherlock:ts wrote::xmassmile:
hommikul läksid 164 käigud kangelt sisse... Tallinna jõudes oli sossja sidur võttis vaid kahe cm jagu...
vedelikud kõik korras, midagi kuskilt ei leki therefore :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:
vaatame, mis peale lõunat toimub
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#947See on üks asi mida nad oskavad jube hästi- olla rikkis nii, et kõik on korras. 

a.k.a Anthrax
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#948WÖÖRD...Anthrax wrote:See on üks asi mida nad oskavad jube hästi- olla rikkis nii, et kõik on korras.
tundub, et peasilinder

homme on külmem ilm... äkki siis on parem

laupäeval siis võti kätte, sidur õhutada ja armatuur laiali

mis kindlasti on selles, et käigukasti õli on vähe või parema tagumise kohtvalgusti pirn on läbi :thanksspin:
Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#949Kolm tatistust üle õla, aga ei ole selliseid haardkoor probleeme veel see tali olnud. Softkoor probleeme küll... You'll love this one
Sõidan keset päeva mööda tühja-laia ülelinnateed kodu poole. Pikk tee, igav tee. Ja näpud hakkavad sügelema. Ja mõte hakkab uitama. Pisut haudumist ja tõsine pseudoprobleem hakkas mind vaevama - ronin kogu aeg lumiste jalgadega sisse, uputan porimatid ära, kütan varbaid soojaks, aurutan jälle auto niiskeks... Paha-paha...
Suunasin kogu vaba hallolluse lahenduse mõtisklemisele ja ei läinud kaua -
- katuseluuk lahti, aur välja! Ja kohe said sügelevad näpud ka rahuldatud.
Koduväravas sain end kenasti tänavapuhastushange ära pargitud, koduvõtmed leidsin istme vahelt üles, vajalikest paberitest silusin kortsud välja, katuseluugi panin kinni... Panin kinni... Ja kaabak ei lähe kinni. Üritab küll, aga lõpuni alla ei tule. Ronin välja - katuseluuk on number suurem, kui katuse vastav ava lubaks :icon_wtf:
Tihend oli jäätudes nii palju juurde võtnud, et toore jõuga poleks ka luuki tagasi katusesse peitnud. Ja nõnda siis lasin puhuril salongi taaskord leilihõnguseks tuulutada kuni luuk lõpuks tagasi oma pessa lupsas.
Süvalapsepõlve "Ära mängi nuppudega" tuli meelde :icon_shifty:

Sõidan keset päeva mööda tühja-laia ülelinnateed kodu poole. Pikk tee, igav tee. Ja näpud hakkavad sügelema. Ja mõte hakkab uitama. Pisut haudumist ja tõsine pseudoprobleem hakkas mind vaevama - ronin kogu aeg lumiste jalgadega sisse, uputan porimatid ära, kütan varbaid soojaks, aurutan jälle auto niiskeks... Paha-paha...
Suunasin kogu vaba hallolluse lahenduse mõtisklemisele ja ei läinud kaua -

Koduväravas sain end kenasti tänavapuhastushange ära pargitud, koduvõtmed leidsin istme vahelt üles, vajalikest paberitest silusin kortsud välja, katuseluugi panin kinni... Panin kinni... Ja kaabak ei lähe kinni. Üritab küll, aga lõpuni alla ei tule. Ronin välja - katuseluuk on number suurem, kui katuse vastav ava lubaks :icon_wtf:
Tihend oli jäätudes nii palju juurde võtnud, et toore jõuga poleks ka luuki tagasi katusesse peitnud. Ja nõnda siis lasin puhuril salongi taaskord leilihõnguseks tuulutada kuni luuk lõpuks tagasi oma pessa lupsas.
Süvalapsepõlve "Ära mängi nuppudega" tuli meelde :icon_shifty:
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#951Jaah.. nagu elektrikud, viisakad inimesed - vaadata tuleb vaid silmadega ::itpnt::iv88 wrote:Süvalapsepõlve "Ära mängi nuppudega" tuli meelde :icon_shifty:
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#952foorumis kõik kahtlemata väga kõvad sõidu ja teadmamehed, aga kuipaljudel siis ka seeaasta lumesõidul on ette tulnud "oi-fakk-bljaa-mine-m****-aaaaaargh"' olukordi? ehksiis kui omal süül läheb asi käest ja jõuad hüüatusi esile tuua mõne sekundi enne oletatavat kräshi
...mul on kaks
...oleks napilt ühe uue brera emexisse sõitnud :icon_clap: :icon_moron:


Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#953sa vist poleks rekordit teinud ...
üks 156 SW keerati vist mõned päevad peale ostu Pärnu mnt-lt Tammsaare teele mahasõidul, üle katuse!
üks 156 SW keerati vist mõned päevad peale ostu Pärnu mnt-lt Tammsaare teele mahasõidul, üle katuse!
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#954spark wrote:sa vist poleks rekordit teinud ...
üks 156 SW keerati vist mõned päevad peale ostu Pärnu mnt-lt Tammsaare teele mahasõidul, üle katuse!

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#955Mul on neid oibljäääääää tundeid paar tk ette juba tulnud. Kuna nüüd ka 4vedu majas, siis selle masina käitumine on kaugelt midag muud, kui taga või esivedu. Olen end paar korda avastanud olukorast, kus ilus piiiiiiiikk külgees liug tükib minema natuke liiiiiga pikaks ja siis näed, et oioi, tänavavalgustuspost ja kõige napim oli vist miski 1cm
. igatahes peale seda liugu tuli kohe tel kõne tuttavalt, kes nägi, et nohh, kas masin terve või ongi see uus mood pori autolt maha sõita.
Siis 2 päeva ei üritanudki mitte proovida kiirendusi kurvis

Siis 2 päeva ei üritanudki mitte proovida kiirendusi kurvis
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#956Ma sõitsin selle punase SW-ga 107000 km. ära. Siiani seisab garaazis tervena(ilma mootori ja kastita). Ülihästi sõitis 4 aastat. Peale õlivahetuse ja õhufiltri ei pidanud peale taastamist selle aja jooksul midagi tegema. Isegi rihma ei vahetanud( häbi mulle). Pole seda veel näinud, et piduriklotsidest veel üle poole alles. Pole vastupidavama autoga oma eluajal sõitnud.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#957Muuseas, kui selle SW ostsin oli spido peal 107 km. Must 2002 JTS-il oli 2000 km. Rekord oli ühe Focusega, mis sõitis poest 200 meetrit pärnu mnt.-le välja ja läks mahakandmisele.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#958:icon_clap:Jan1 wrote:Rekord oli ühe Focusega, mis sõitis poest 200 meetrit pärnu mnt.-le välja ja läks mahakandmisele.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#959kahtlen selles rekordis, sest mul on isiklikult olnud õnn teha avarii masinaga(polnud minu süü) mis polnud isegi arvel veel, proov nr olid peal ja ka ca 200 kaugusel esindusest, niiet minu võit. Kindlustuses oli ikka ülbe õleda et kui auto vanust küsiti, et miinuses on vanus veel. Midugi võivad mult selle rekordi napsata kunagised lukksepad kes talvel ei viitsind uuel autol aknaid jääst puhastada ja panid hoovis ninad kokku, aga samas ei lähe see arvesse kuna see polnud avalikus liikluses tõimunud avarii. igaljuhul said kõik ülalnimetatud masinad ilusti, lubatud ajal klientidele üle antud, niiet lõpp hea kõik hea
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 2
#960Täiendame loetelu
Paar aastat tagasi oli veel kõige kallim ja kiiremini maha kantud masin üks mb s-midagi, mis oli hinnaga 1,x mil ja läbisõit mahakandmise hetkel 12km.
Ja kuidas suhtuda nendesse masinatesse, mis kantakse maha (kui tegelikult kantakse ikka) transpordi käigus, ehk siis kui üksikut saadetakse laevaga kuhugi, nagu nt stock-tln. Pidevalt sõidavad laevapoisid kiledes masinaid siise ja välja. Ja vahest ikka platsil mürades jääb mõni konteiner või treileri puksiiri ette.
Paar aastat tagasi oli veel kõige kallim ja kiiremini maha kantud masin üks mb s-midagi, mis oli hinnaga 1,x mil ja läbisõit mahakandmise hetkel 12km.
Ja kuidas suhtuda nendesse masinatesse, mis kantakse maha (kui tegelikult kantakse ikka) transpordi käigus, ehk siis kui üksikut saadetakse laevaga kuhugi, nagu nt stock-tln. Pidevalt sõidavad laevapoisid kiledes masinaid siise ja välja. Ja vahest ikka platsil mürades jääb mõni konteiner või treileri puksiiri ette.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 
