Thema55 wrote:Kuidas lahenes? Mis värk oli?
..muidu päris meeliülendavad lood talve hakul Alfade iseeneseslikest lukustumistest + kõud feilurid :icon_crazy:
Eile õhtul ei hakanud üldse rohkem jamama, panin auto paela otsa ja vedasin koju ära. Ilm läks ka väga mädaks ära.
Ega ma täpselt ei teagi, mis probleem oli. Alustuseks nagu ikka - kaitsmed, releed, testriga voolu taga ajamine. Ilma tulemusteta (st kõik oli nii nagu peab). Pärast kiiret suitsupausi võtsin pritse relee maha ja keerasin süüte sisse, et näha, kas muutub midagi või on ikka seal relee juures kala. Immo tuli kustus :icon_cop:. Reinstallisin relee. Süüde sisse, pool sekki ja immo tuli kustus, 4 sekki ja CE-tuli kustus, käivitasin auto.
Selle koha pealt jään vastuse võlgu, miks just sedasi hea sai. Võib-olla, et EFI relee maas süüte sisse keeramisega resetitakse mingid veakoodid kusagil. Võib-olla, et EFI releest läheb mingi ots EFI peakaitsmest mööda ja sellesse otsa puutuv relee klemm ei andnud korralikku ühendust (kuigi võtsin juba eile õhtul relee maha ja proovisin teda käepäraste vahenditega puhastada). Või oli lihtsalt s**t ühendus relee klemmidel ja immosse-ECUsse jõudvad voolu parameetrid polnud päris õiged. Või oli autol lumest siiber ja tahtis Piloti sooja töökotta saada. Või olid Selveri klienditeenindajal tšakrad kinni. Või veel mingi põhjus, mille peale ma tulnud pole.
Igaljuhul, paar testkäivitust ja edasi juba standardprotseduur - kapotialusele releeplokile kerge föönitamine, kõikide releede klemmidele kiire feisslift ja enne installi kogu kupatusele veel paar törtsu kontaktipuhastusvahendit peale. Eks näis, mis edasi. Ehk sai hää :sherlock: