tegelikult ongi regulaatorist kasu just libeda pinna, suurema kiiruse, kurvi ja äkkpidurduse kombineeritud situatsioonis
regulaatori üldmõte ongi selles, et ta ei lase kunagi tagaratastel pidurdada tugevamini kui esiratastel
Kuna esisillal on mass suurem, siis ilma reguleerimiseta saavutavad tagarattad blokeerumise alati enne esirattaid (on ju kolvile avalduv jõud kõigil ratastel sama-> seepärast on kuldreeglina ka esisillal paremad pidurid kui tagasillal) ning libedal pinnal blokeeritud tagaratastega liikumise tulemus on ALATI külglibisemine (ideaaljuhul, kui tee on peegelsile ning ühtki kühmu ette ei tule, rattad on ideaalselt balansseritud ja sillad otse-> võibolla õnnestub ka otsesuunas liikuda)
ja pika selgitustöö lõpuks võib vaid konstanteerida, et eelmainitud tingimustel tõenäoliselt on auto nii regulaatoriga kui ka regulaatorita teelt kadunud

Tegelikult ma olen normaalne....