Põhimõtteliselt ikka saab (kõike saab), kuid sel juhul ei ole täiesti kindel, et kast ka hilisemalt sellisena toimib nagu peaks
Tiiba auto küljes keevitada on võrdlemisi lihtne, summutit seevastu juba keerulisem. Kuid need ei ole ka alumiiniumist
kuna keevitamisel tekib kõrge temperatuur (eriti veel alumiiniumi korral), siis ei ole 100% kindel, et see korpuses olevaid detaile ei nõrgenda või suisa ei riku (karastamise põhimõte on ju antud situatsioonile vastupidine)
seega lõppkokkuvõtteks-> saab, kuid AINULT omal riskil

kuna ~75% tõenäosusega ei juhtu hullu midagi
tõsi küll, kui juhtub, siis ~25% tõenäosus ei lohuta ja kasti remondil pole nagu üldse mõtet
selle jutu lõpuks tooks näite kah-> tuttaval keevitati summutit, auto küljes, akujuhtmed akul maas. peale keevitustöö lõppu oli ECU otsas ja MOTT. Tõenäosus, et mahavõetud akulemmidega väikese pinna keevitamine toob kaasa ECU riknemise on tegelikult ~0,1% muidugi ei lohutanud teda

Tegelikult ma olen normaalne....