giulietta 116

#151
kuna täna mindagi targemat teha polnud, siis sai vahetatud klapikambrikaane tihend, vana tihendi juures oli kõvasti silikooniga laiatud, seega osutus kogu selle muda kättesaamine aeganõudvaks protsessiks, aga pilt sai lõpuks ilus:
Image
ja saagu valgus:
Image

giulietta 116

#152
nii, kuna masin pidevas kasutuses ja karmima kasutuse ootel, siis mõnigaid vigu vaja likvideerida, lisaks alumiste sharniiride vahetusele ilmnes, et tagarattalaagrid on jumala läbi, kuna varuosana nende hankimine on problemaatiline, sai muretsetud möödu järgi laagirpoest 9.- tk, lisaks oli ka roolirist juba ohtlikult peetis, need vead siis kõrvaldatud. Esialgu jäävad vahetamatta veel esimesed nn pikivarraste puksid, kuna esinduse hinda 10.- tk (neid kokku 4tk) pidasin kalliks ja samas ka aasta teisespooles mul itaaliast 1.- tk tellitud ja väga kriitiline viga see pole.
hoolimatta pingutustest ei suutnud tööle saada sipdo/odomeetrit, viga on kasti sees olevas vidinas, paraku doonor kastil on see juba elektriline, seega sealt juppe ei saa - on kellegil ideesid, tross on remonditud aga viga selle kasti poolses reduktoris, muidu oleks spidost suht savi aga ralliks on odokas suht vajalik ning igasugu kaameraid ka tekib nagu seeni, seega tahhoka järgi sõit võib kulukaks minna
PS pagana lahe on ikka sõita libedaga, talv on ikka õige tagaveolise alfa kasutamise aastaaeg

giulietta 116

#154
pean järjekordselt konstanteerima fakti, et alfa on parim talveauto, seisis 5 päeva hanges, täna käivitus poolestpöördest ja super hästi läheb soojaks, ilmselt see nädal sõidangi ainult alfaga, sest lubab ju alfa ilma

giulietta 116

#157
krt, vist sõnusin ära, täna hommikul näitas kraadiklaas -23 siin maardus, aku paar-neli pauku andis ja kui juba hakkas lubama, siis kooles ära, lõpuks panin teise aku ja sõit võis alata

giulietta 116

#159
supp wrote:krt, vist sõnusin ära, täna hommikul näitas kraadiklaas -23 siin maardus, aku paar-neli pauku andis ja kui juba hakkas lubama, siis kooles ära, lõpuks panin teise aku ja sõit võis alata
alfavärk, niikui suunurga üles saad - trahhh :!: :mrgreen:

giulietta 116

#161
suiksed väiksed asjad nagu koolend aku ei pärsi veel minu pühaüritust, nii kaua kui kardaan all püsib ja näpu pealt õli seebiga maha tuleb, saab röömu küllaga olema olgu väljas -30 või +30 , vanakooli värk toimib alati, kui jonnib siis sunnime

giulietta 116

#162
Erm, ei taha küll rõõmu rikkuda aga ka uuema aja autod ning mitte vaid Alfad lähevad suht muretut käima... seisku nad siis 3, 5 või 7 päeva - erilist vahet ei näe, kuniks akus vurtsu on... ja soojenemise osas ei oska ka etteheiteid teha...
(üldises plaanis ei ole käivitumise eelduseks ju kiirabiussiga badge kapotil vaid üldine tehniline seisund)

-

Aga 10p supile naistrallika pidamisel, üritus on üllas ja väärib küünlaid :icon_thumbup:

giulietta 116

#163
mis uuemaid autosid puudutab siis su jutt on vale ja sul on vedanud, paraku minu "uuemate autode" vihkamine tuleneb just sellest et ma teenin leiba nende hädade pealt ja usu mind, cräp ütleks evelin ilves, täsustades tehnoloogiline cräp, isegi nn maalima tõõkindamaks autoks peetav corolla on ikka täielik surm ja lagunemise etalon võrreldes mu vana alfaga, asi pole mitte selles et ta oleks kehvem teiste omaealistega võrreldes vaid ta on lihtsalt kehv võrreldes vanadega (corollat pidasin silmas)

giulietta 116

#164
saad sa nüüd alfa hingeelust aru, suurekülmaga jälle ei tahtnud käima minna, muidugi sai aku tühjaks käiatud, uue akumulaatori pealt läks jälle paugust käima, siis paar päeva pole liigelnud, eila panin jälle võtit ja paugust käima, kuigi väljas oli -20, sai pool päeva ringi rallitud (krt, trahvi ma üks kord saan, kiiruse eest, kui nädala algul spido/odomeetrit, tööle ei saa, üritan jalgratta oma panna).Igaljuhul primeerisin masinat, hea käitumise eest, vanakooli vimpliga:
Image
PS jäise pinnasepeal nööriga transaxelit käima tõmmata on tänamatu tegevus, lihtsalt lohiseb plokkis rattaga järgi