Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#121
iv88 wrote:WRC hangumine. porkeee?! suurim... ok, ainus spordialane porkeeee mu peas.
http://www.youtube.com/watch?v=Y3lycIaNMfc" onclick="window.open(this.href);return false;
:icon_clap: ...täpselt see mis vaja, funpart, p**** need sekundid :) ...see lege 360kraadi, aega lehvitada ja puha :)
need olid huvitvad ajad WRCs... F1 ka kurat nii igavaks tõmmand, ei tea millest see tuleb, tõenäoliselt on viga minu peas :oops: ...ei hakka siin kõiki ja kõike maapõhja hädaldama

...veel üks lege lõik 8) ...hood up, no problem, wheres da f****** difference? :icon_clap: ...kuld

http://www.youtube.com/watch?v=uacmcFOL ... 85E5CBE2D7" onclick="window.open(this.href);return false;

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#123
millal siis hakkab transaxle masinaid meie teedel ka tulema, igasugu video ja kuulutustega ilastamine käib, samas võiks selle asemel ca eestikeskmisepalga eest reaalse masinga ringi kärutada juba, eriti arvestades et sellise ülalpidamine ei maksa sisuliselt midagi

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#125
supp wrote:millal siis hakkab transaxle masinaid meie teedel ka tulema, igasugu video ja kuulutustega ilastamine käib, samas võiks selle asemel ca eestikeskmisepalga eest reaalse masinga ringi kärutada juba, eriti arvestades et sellise ülalpidamine ei maksa sisuliselt midagi
kle me oleme alfafoorumis, millest sa räägid
ja ega siis kõike ei pea ka kohe omama :icon_think:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#126
::itpnt::

transaxle 8) 8) 8)

oleKS õige aparaat kuskilt võtta, siis võtaKS
-siiani olen leidnud vaid selliseid hea hinnaga apastraate, millel ülalpidamine ei ole üle mõistuse kallis AGA kohaletoomine ja/või sõidukorda saamine kuulub enamvähem ulmevaldkonda kui endal garaazi pole. Ebasõbralikult hea hinnaga aga tekib vastupandamatu tahtmine otsustada pigem 10-20 aastat uuema masina peale [heas korras Alfetta/75/90 maksab samapalju raha kui heas korras 156/166]
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#130
pidurid on just hästi ligipääsetavad, mul oli kunagi sprint, sellel olid eesimesed kettad keskel, klotside vahetus oli "engine out" töö, sai proovitud nii ja naa pidi aga muud moodi ei õnnestunud

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#131
"Alfakeeles" tähendab transaxle selliseid mudeleid nagu Giulietta (77-85), Alfetta, SZ :twisted: , RZ :twisted: , 75 ja 90

Tegemist on ülihästi balansseeritud mudelitega (kaalujaotus umbestäpselt 50-50) mis olid oma aja kohta ikkagi ülemõistuse head ja erilised (erilised on nad muidugi siiani) :wink:

EDIT- pidurite osas on oluline mitte ainult hea ligipääsetavus ja võimalikult suure kaalu jaotamine keskele vaid ka jahutamine (ehk siis tavalisel kohal ei ole sinna just eriti püsiv ja stabiilne õhu juurdevool- tegelikult on see lahendus võetud 1:1-le üle võidusõidumaailmast)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#132
Slicer wrote:Pidurid on peidetud ka hea kohapeale. :icon_thumbup:


Tegelikkuses on selline asetus hea vedrustamata massi seisukohalt ja ka kettaid jahutav õhuvool võib olla auto keskel suurem kui velje sees...

:P

- see kõik peab silmas kiiresti sõitmist eelkõige ja just selliste lahenduste pärast ma olengi armastanud alfa romeot.

Märkus iseendale:
Loe ka eelnevaid postitusi... sisuliselt suutsin ma korrata TS ütlusi.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#133
eks põhivärk ongi vedrustamatta mass just, ma küll täpselt ei mäleta aga vist oli suhe ca 7x ehk 1kg verdrustamatta massi võrdub 7kg autokaalus, kusjuures mul on jaguaril ka tagumised kettad keskel
ahjaa, mul on ju veel üks transaxle masin ja see on cvt-ga, siin üks lõbus video ka mis sellises tagsillas sõiduajal toimub:
http://www.youtube.com/watch?v=R8AzqtomwD0" onclick="window.open(this.href);return false;

kusjuures sellisega sõidukogemus on ka ikka üleprahi fun

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#134
Variomatik on variaatorkast ju...

mootorkelgud, atv-d kombainid jms tehnikaimede pealt tuntud
(kasutusel ka mõningate sõiduautode puhul aga vähema töökindlusega reeglina hiilanud, kui kepikast või konventsionaalne automaat - samas jube hea ühtlase kiirendusega kuniks toimib)

;)

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#135
nagu selles toodu videos on jah vanakooli sõiduauto variaator, omast kogemusest võin mainida, et tegemist on väga lollikindal lahendusega, sisuliselelt seal polegi midagi mis saaks katki minna(no kui rihm läheb siis paned uue ja kõik), nende vanade volvode cvt-de probleem ehk miks nad seisma jäid ei ole mitte kast, vaid kardaan ja sidur, nimelt on neil mootori pool otsas ka täiesti tavaline siduriketas, paraku selle remontimine käib kohalikel nooniustel üle jõu, ning kardaani nuudid kipuvad kuluma - selle kõige tulemuseks on jube vibra ja libusev ülekanne, kasti endaga võib puid lõhkuda ja pärast auto alla tagasi panna, ei juhtu taga midagi
cron