156 usermanual
#1liitusin just äsja klubiga, nii raudvaralises [156 2,0] kui ka ideoloogilises mõttes. nüüd küsimus järgmine. digitaalias teadupärast saab palju rumalaid küsimusi ära jätta rtfm põhimõtte järjekindla rakendamisega [st, read the fckng manual]. kuna autoga on kaasas saksakeelne ülevaade nupukeste ja tulekeste kohta [mis on ka tore aga mitte just läbistavalt sügav, ja mis ei ole just mu lemmikkeeles], siis tegelt tahaks lugeda mõnda sellist manuaali, mis räägiks põhjalikult ka mootorist ja käigukastist ja elektriskeemist ja igasugustest muudest toredatest asjadest ja mis teeks seda soovitavalt inglise keeles [vene keel oleks ka ok]. st, kas kellelgi on sellist põhjalikku tehnilist raamatut .pdf-i kujul, või on mõnda linki, kust sellist inffi maha saab sikutada? funstarts@3000 leheküljel pakuti downloadimiseks küll mootorite hääli, aga võrreldes võimalusega lugeda mootori ehitusest tundus see suht kesine lõbustus. nõuanded igatahes teretulnud, thnx.