Alfa Romeo Giulia 1600 TI

#4
Neil vanadel alfadel on täpselt üks viga: nad on (F)UGLY (sorry, alfanatico)
peab ikka tahtmist olema nii kole auto osta ja taastada. Või siis tehakse seda just sellepärast?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo Giulia 1600 TI

#5
zakalwe kirjutas:Neil vanadel alfadel on täpselt üks viga: nad on (F)UGLY (sorry, alfanatico)
peab ikka tahtmist olema nii kole auto osta ja taastada. Või siis tehakse seda just sellepärast?
kle zorry zakalwe, mille kõrval sa ise seisad??? :icon_clap: ...ilus?
einoh, mis teha mis teha, rõvedused mulle meeldivad tõesti :icon_angel:

Alfa Romeo Giulia 1600 TI

#7
::itpnt::

Ühesõnaga- Alfade kohta on läbi aegade käinud ütlus: Alfade juures neutraalne olla ei saa- kas meeldib või ei meeldi.

Minule näiteks ei meeldi luukpärad (üksikute eranditega- nt kupeelaadsed nagu 116/162 jms). Mulle hirmsasti meeldib näiteks RZ (üle mõistuse kui palju), samas ei meeldi mulle 147 isegi mitte natuke :roll: Go Figure

IMHO on kantpära (ma ei tea, mis Kammtail'i eestikeelne vaste on) üks tore asi (palju toredam, kui Giulia Nuova) ning ma ei julgeks öelda, et ükskõik milline 105/115 kuidagi mingi nurga alt kole oleks
Pilt
Pilt
Ja üldse- IMHO hobiauto juures on oluline ajalugu, juhitavus, tehnika jne jne jne, mille osas võin mürki võtta, et seesama Giulia on kordatehtuna rajal 155-st peajagu üle (2000 puhul seda enam)

P.S. Mulle üldse meeldivad jaburad asjad nagu AR90 nuppude paigutus (Istmenupud raadio ees, aknatõstukid laes), Sei pidurisüsteem (topeltringidega süsteem- nagu tavaliselt AINULT et lisaks sellele on veel üks piduriring esisillal... koos pidurisadulatega), õlirõhulülitid,, mis katkestavad kütusepumba töö, variaatorid, selespeedid jne jne jne
ja igal juhul eelistaks Giuliat 147-le :-) või Giulia GT-d uuele GT-le
Tegelikult ma olen normaalne....