Alfa Romeo 155. 1.75. 85 kw 1995.06.

#1
Hey!

Teiste soovitusel ja ärgitamisel eks panen oma isasest ka midagi kirja.

Sai siis teine soetatud väikeste ressurside tõttu ja alfa fännide toel. Väljalaske aastaks on tal 95. juuni. autost midagi erilist ei jaga. Muretseda ei oska kuna ei tea midagi erilist tehnikast aga eksperdi silma läbi peaks poolaastat rahu majas olema.(kuigi hakkan juba kahtlema) Elektri juhtmestik sai nüüd välja vahetatud. Õli vahetatud filter ka uus ja rohkem ei oskagi midagi teha. Juhi uks nagu alfadele kombeks ei käi, esimene alfa märk on ka juba kaks korda tuuri pandud. Muidu igati muhe pill...Vähemalt erineb hallaist massist ja oma itaallasliku särtsuga suudab mul ka naeratuse suule tuua. Omades ka itaalaste kaherattalisi siis juba see annab mul ka võrdluse nende tehnika juures ja see on igati positiivne.
Pildid kavatsen ka varsti teha aga enne kõik on vaja kuiva garaasi kus natsa seda värvikest parandada sooja lapi ja pisikese poleerimis harjakestega, kuna endine omanik lasi tal niisama nukas seista lausa 2.5 aastat. '

Ainuke mure on see et viimasel ajal hakkab silma see et auto tundub väljast vaadates natuke kreenis taga juhipool. et millest see võib olla ja mida tuleks vahetada.Ja mida veel selle isendi juures jälgida, kuna ei pea autot niisama sõiduriistaks vaid alfa romeot lausa isiksuseks, sest alfa nagu armuke. Mida rohkem sa ta peale kulutad seda rohkem ta sind armastab. BMW kohta käib nagu ütlus et võtad auto nagu naise et eluaja jooksul on sul häid ja ilusaid naisi ja niisama tibisid aga naiseks võtad sa ikka selle enam vähem ja pool hullu. Sest siis ei teki seda muret et keegi ta sult üle lööb:D

Niisiis rahvas. Selline jutuke siis minu poolt teile siia. Jään ootama asjalikke kirju ja nõuks pidamisi millega arvestada.

Teie noor ullike, kutsikas.

Alfa Romeo 155. 1.75. 85 kw 1995.06.

#5
::itpnt::

õnnitlused või kaastunne ? ehk siis pilte pilte pilte :icon_thumbup:

juhiukse mittekäimine ei ole Alfadele omane (kohe kaugeltki mitte) enne kellegi karujõulist sekkumist :roll: uue lingiga saab tavaliselt asjad korda... vahel harva on vaja ka ukse sisse minekut

Arvestama aga peaks kindlasti seda, et mootoriõli pole ainus asi, mida võiks perioodiliselt vahetada (ehk siis piduri ja roolivõimu oma oleks kasulik ära vahetada; lisaks sellele jahutusvedelik ning kütuse ja mootorifilter ühtlasi ei teeks võibolla paha ka küünlad üle vaadata)

Mootor on hea- kui käib, siis käib ja kui ei käi, siis ei käi (tavaliselt muidugi käib) ja seetõttu on hea seda hoida pidevalt enamvähem värskena :wink:

Kerega on veel lihtsam- kui tagatiivad hakkavad roostet koguma tuleb reageerida kohe ja väga jõuliselt... muidu neid meie talvetingimustes varsti enam ei ole (155 tagatiiva äärtel on disainiviga küljes- ehk siis vesi jookseb sisse aga välja ei voola :roll: )

ja mis puudutab sellesse, et mida rohkem investeerid seda rohkem armastab- ei vasta tõele :roll: üldsegi mitte- pigem vastupidi... :icon_angel: kui üle investeerid, siis hakkab lisa nõudma (oma kogemus- kui hakkad igaks juhuks täiesti töökorras juppe vahetama, siis on Sul varsti autole ring peale tehtud ja kõik asjad vahetatud)

Lohutuseks- kuna sellel autol ei ole mitte ühtegi 155 tüüpiliselt vigaviskavat asja küljes (näiteks õlitemp andur, ARC paneel, variaator jne) ning kogu "laiatarbematerjal" ei maksa 8V mootoriga 155-le põhimõtteliselt mitte midagi
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 155. 1.75. 85 kw 1995.06.

#6
Tegelikult mõtlesin seda ka et plaan on tõesti võimalikud filtri vahetused ära rteha, roolivõimendi õli kohapealt ei oska rääkida kuna ei tea palju seal seda sees on ja värvust tean vaid seda et roheline. Pidurivedelikku sai esimesel käimisel juurde valatud ja jahutus vedelik sai vahetatud kuna jahutusvedeliku lõdvik läks katki ja lõi enamuse välja :D Nii ka uus lõdvik ja uus vedelik :D

Aga küsimus ka selline ega keegi ei tea asjalikku Alfa meest lõuna eesti kandist ise paiknen muidu jõgeval aga ega see tartu ka kaugel ei ole. Oleks huvi et viiks sinna ja ehk viskab keegi asjalik silma peale ja laulaks mulle ka midagi asjalikku:D

Alfa Romeo 155. 1.75. 85 kw 1995.06.

#9
:icon_think: no see greenis olek kaldub sinna poole, et ehk tagumine õõtsa laager otsad andnud( kui alfa just silla ehitust muutnud pole siis peaks tagasilla niiöelda õõtsa pukside asemel laagrid paiknema) kui laager pilbasteks, siis rattas all lääpas ja see muudab kogu üld kõrgust ka väliselt vaadates, teine asi on mitte just kõige asjalikkumad tagavedrud mis otsast peenemaks läevad ja peenelt osalt pooleks murduvad(ei ole nad vist ka kõige mõistlikuma hinnaga) sõbra 155 puhul sai treitud vahetükkid, et koonus ots ära kaotada ning mingist teisest vedrust said head asjad sinna vahele tehtud. Pidurisadulad on taga sammuti hoolt vajavad, et õigel ajal käsipiduri trossi ära vahetaks ja et käsipidurit ka kasutaks, muidu üsna varsti uusi sadulaid tarvis. See on siis see, mis meenub sõbra 155-ega seoses ja millega isiklikult seal tegelenud olen.

Alfa Romeo 155. 1.75. 85 kw 1995.06.

#10
nii....võtsin korraks ratta alt ja üritasin oma asjaliku pilgu peale visata :icon_think: aga kus sa sellega...Igastahes vedru tundus terve ja kui peale vajutada ja panin kolm inimest taha siis tundus ka normaalne.et vedru vist RÕHUTAN vist on terve. Nii nüüd siis nende laagrite juurde, et missugused need peaksid seal olema,erilist kuskilt poodidest ma neid ei leidnud ja küsisin autole tagasilla õõtshoova laagreid siis vaadati mind selline näoga nagu oleks mul midagi imelikku otsa ette kirjutatud (lammas) ja hakati ütlema et sillas on puksid mitte laagrid. NIi et mul nüüd :icon_silent: äga asjalikku nõu vaja mida mul täpselt vaja on ja kuda seda teistele selgeks teha:D tänud.

Alfa Romeo 155. 1.75. 85 kw 1995.06.

#12
vot just selline see asi olema peks, kui laager hakkab ära pudenema, siis peaks aga rattas olema silmnähtavalt ülevalt otsast sissepoole kaldu! kuigi sõbral oli ligi 1,5 aastat see rattas veidi kahtlase nurga all, ennem kui päris vildakile vajus. See vahetamine sellel laagril pole ka alati just valutuprotsess, eriti just kõrvalistuja poolne, kuna seal vähe ruumi poldi välja tagumiseks. Acari hind sellele laagrile ka üllatavalt soodne :icon_thumbup:

Alfa Romeo 155. 1.75. 85 kw 1995.06.

#13
Eerm...

Jõudu.

Igast 'viltu olekud' võivad olla ka visuaalne efekt: stange on ühest servast allapoole vajunud või midagi.
Teine asi vedrud. Tõsta kõne all olev ratas üles ja vaata, ega vedru ihtsalt amordi ümber ei loksu, st pole ära vajunud. Seisnud autodel täitsa reaalne juhtum (2,5 aastat on selleks piisav! ise kogenud). Ehk siis, mitte ära vajuta peale, vaid tõsta ratas tungiga maast lahti ja vaata mis ta siis räägib.

Linki ei saa kuidagi ilma ust lahti võtmata kätte:) ja...kui pole palju kannatust või õigeid riistu, tuleb ka sisemine plekk ära võtta. Ja juhiukse lingid on defka, ma olen ise otsind ja on teisedki. Pilotist saab...alla saja euro:)
Kui on vaja esimeste uste sisse vaadata, võid minuga ka rääkida, kui tartu piirkonnas paikned. Sai just eile seal tüübleid vahetatud (need kipuvad peale paari lahtivõtmist enam mitte hoidma polstrit) ja aknamootor ilusti kinni pandud. Ma võin esiuksi seotud silmadega lahti-kinni-lahti võtta.

Ja kas juba 2 aastat noorematel on roolivõimu õli roheline...1993 on küll veel punane ATF...

Alfa märke peaks mul paar tükki olema, kui ma otsin.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron