Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#1
Täna juhtus minuga midagi sellist,mida ei ole varem autosalongides kohanud,kuigi iga 3-me aasta tagant uue auto soetanud.Eile Ülemistes Punast Alfat nähes,kiljatas naisuke ostame selle,no ostame pliis.Veeretasin siis ennast täna Pilotisse,vaatan autot,käin ümber ja istun korraks sisse ja kui välja ronin siis juhtuski :icon_roll: kõigepealt heidetakse laua tagant altkulmu vihane pilk,siis minnakse taharuumi, tuuakse lapp tõmmatakse iste sellega üle ja pannakse auto uksed lukku. :icon_shocked: :banned: Mitte,et see mind nüüd vihastaks eriti,aga kuidagi naljakas viis müüa autot mis ei ole eriti levinud meil.

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#2
Kusjuures kaks aastat tagasi olnud sama seik uut mersu S klassi ostes Sõbral,Sõber siis näppis esinduses,uuris ja puuris.Lõppuks viskas müügimehel üle,tuli hakkas ülbitsema et ikka nii ei uurida autot ja kui midagi vaja pöörduge meie poole.Üldse oli kuidagi jube vastiku suhtumisega.Sõbral kusjuures oli kaasas sularahas auto ostmiseks.Ning kui oleks mõistev müügimees olnud oleks ka diiliks läinud.viskas üle see suhtumine misse ja Sai käega silberi peale löödud. Sõber tellis saksast endale sama masina,lasi samas silberis teha autole tehnilise kontrolli.Kahjuks mind ennast kaasas polnud aga sõber rääkis et selle sama müügimehe pik oli hea olnud kui nägi kes oma autoga tuli :D Oli jube viiskaks muutunud :)

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#4
on mille üle Juhatajal mõelda ... ilmelt pole veel sellepeale tuldud

teil on salong (isegi sensuaalne vms.) ja rahvas ei voori pidevalt sisse välja, nagu .... näiteks paar maja eemal.

mõned soovitused mida butiikide pidajad on öelnud
... midagi sellist

1) kui klient sisse astub, tuleb ta juurde minna ja rääkima hakata ... mitte pealetükkivalt, kohe oma kaupa maha müüma hakata vaid tutvustama oma valikut.
Seda klientide puhul, kes pole tootega tuttav (pakun, enamus siit foorumist teavad mida tahavad ...)
Et kliendile koht meelde jääks ja ta igal juhul tagasi tuleks ... kas või mudelautot ostma.
2) kui klient viibib salongis, siis vältida igasuguseid planeeritud koristus tegevusi.
Pigem minna kliendiga rääkima.
Õnnetused tuleb likvideerida, aga sel juhul peaks seda tegema keegi teine, mitte kauba tutvustaja.

3) üks tuttav kes oli aastaid Pesukotte ostnud ... ostab tulevikus Sidruneid. Kuna Kommestis (siis kui see veel alles oli) läks vana müügimees ära, kuid uus ei viitsinud suhelda jne, sest ilmselt neid pesukotte osteti niigi.

... suhelda on vaja.
Isegi selle, ilma ostujõuta, foorumi rahvaga, sest kunagi ju ei tea, millal keegi jõukaks saab.
Isegi sel juhul, kui 100 inemesest läheb diiliks vaid mõnega, sest "suvalisest dressidega mehest" pole ju peale vaadates au saada, kas ta on potentsiaaliga või mitte. (eelpool mainitud Mersu ost)
Seitsekümmend Viis

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#5
Amservi turundusjuht Kaarel Talvoja sulest:

Esimese auto müüb automüüja, teise auto müüb teenindus. Kui teeninduses on miski jama, jõuab see ülikiiresti internetti ja sealt inimesteni!

Ülaltsiteeritu valguses võib anda "täispunktid" Pilotile teeninduskultuuri poolelt - uue auto potensiaalsele ostjale märja kaltsuga "vastu vahtimist" ja lisaks on kuulda, et teeninduses käinud autos oli lustlik töömees oma tunkedega ringi aelend ja rooli käperdanud õliste kätega - tundub mõistlik lähenemine?

Tundub, et järjekordne Alfamüüja on feilimas :(

///

Samas lõpetame oma uudistebloki positiivse uudisega - FIAT teeninduskeskusena on UM näidanud üles tõelist ingellikust. Töölepingu lõpetanud generaatoriga pisifiat tuksus ilma oma tulekust ette teatamata UM ukse taha ning ulatati võtmed teenindusjuhile palvega auto korda teha siis kui aega leitakse ja 4h hiljem raporteeris UM auto valmimisest / jõuti muude tööde vahel ära teha sama päeva sees! Tunduks potensiaalselt hea paik ka Alfa hooldamiseks / miks mitte ka ostuks?

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#6
Äkki keegi "jumal" muudab ka pealkirja ära ... "Teeninduskultuur Alfasid müüvates / remontivates ettevõtetes" või miski parem pealkiri.
Sellest teemast võiKS tulla midagi analoogset http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20138" onclick="window.open(this.href);return false;
ainult et Alfade kohta
saavad ka müüad / remontijad tagasisidet, olgu see siis positiivne või negatiivne.
nagu öeldakse: "Vigadest õpitakse."

ja selle, minu jutu, võib ära visata, kui ebaolulise kirjatüki.
Seitsekümmend Viis

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#7
E.T. wrote:///

Samas lõpetame oma uudistebloki positiivse uudisega - FIAT teeninduskeskusena on UM näidanud üles tõelist ingellikust. Töölepingu lõpetanud generaatoriga pisifiat tuksus ilma oma tulekust ette teatamata UM ukse taha ning ulatati võtmed teenindusjuhile palvega auto korda teha siis kui aega leitakse ja 4h hiljem raporteeris UM auto valmimisest / jõuti muude tööde vahel ära teha sama päeva sees! Tunduks potensiaalselt hea paik ka Alfa hooldamiseks / miks mitte ka ostuks?
:mrgreen:

Kaks tundi peale koolituse algust helistati mulle ja tunti muret, et ega mul midagi autoga juhtunud pole (oleks võimalik teistele töödele vahele nihutada)- põhjuseks siis see, et mul oli auto Tammsaare ärihoone parklas.
Mitte kordagi ei ole juhtunud, et kättesaades oleks auto seest õline või et midagi oleks üle jala tehtud... viimati ei tahtnud Rain mulle autot tagasigi anda, hoolimata sellest, et kinnitasin kõrvalt ARC ploki ajutist hoiatustulede anomaaliat külmast sooja ruumi sõitmise puhul
Ja pisikese küsimise peale "spämmib" Kalvi mulle parimaid rehvilehtedelt leitud pakkumisi (rääkimata sellest, et sügisel pakuti varianti, et võin internetist rehvid ka sinna tellida)

Pilotiga seoses ei ole mul kordagi ühtegi halba kogemust olnud (aus olla, siis on see vist ainus teenindusettevõte, mille kohta seda öelda saan)


P.S. UM ei müü Alfasid :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#9
sõnaseletuseks:
mr. TS / UM oli vaid uitmõte - nad ei müü ega ole tänase seisuga ju ka AMETLIK teeninduskeskus Alfadele. Vaadates igatsugu korporatiivseid ostu-müügi rumoreid, siis võib-olla mingis perspektiivis hakkab Alfamüük käima saksa auto juures hoopis?


Positiivse poole pealt:
kena lugeda, et PM kellegi jaoks ka meeldiv on :icon_thumbup:

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#10
Korrigeerin ET juttu mustade tunkedega aelemise kohta, et kaoks ära siis see "naised saunas rääkisid, et keegi kuskil kunagi olla...". Tegu oli siis minu autoga ja aastaid tagasi teenindusest kätte saades oli rool nii must, et :icon_censored: Korra on jäänud neil ka salongis oleva kaitsmete ploki kaas tagasi panemata, ununes teenindusse. No tegijal ikka juhtub.. 8) Õnneks mind pole vihase näoga ja lapiga salongis taga aetud :D

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#11
E.T. wrote: siis võib-olla mingis perspektiivis hakkab Alfamüük käima saksa auto juures hoopis?
:icon_angel:

Topautos või auto 100-s tahtsid öelda :wink:

P.S.
Lp kasutajad kes ennast ära tunneb...- PALUN TUNGIVALT lõpetada alusetult halvustavate postide ja ühtlasi seoses sellega ka üleliigse võrdse kohtlemise või erikohtlemise tagaajamine
Tegemist on foorumiga, mis peegeldab Eesti Alfaringkonda. See tähendab- ametlik esindus on igal juhul eelisseisus, kõik ülejäänud ettevõtted (s.t. TRK, Metro auto ja UM jms) on natuke vähem eelistatud.

Põhjus lihtne- kui esinduse inimesed käivad siin heast südamest tasuta nõu andmas, siis on see igal juhul teretulnud (nagu ka eripakkumised jms on väike hind selle eest maksta). Meil kõigil ei ole ePER-i ja juurdepääsu tehasekataloogile.

Loomulikult on teretulnud ka teiste ettevõtete esindajate sõnavõtud aga...
Ja isiklikult leian, et selline maade ja puudejagamine on pagana häiriv ja väsitav :spam:

P.P.S. Lisatud küsitlus :roll: Edukat vastamist ja sõltuvalt sellest muutub ka teema sisu ja asukoht :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#13
Küsitlus võiks ehk olla ka neutraalsema alatooniga... ehk valikuna selgelt nimetatud ametlikku esindust ja vähem põlastavas toonis muid valikuid... :roll: (aga see on vaid minu arvamus).

Mõningate üsna vaimukate valikvastuse eest boonuspunktid muidugi (LOL @ minu alfat remondib järgmine omanik).
:icon_clap:


Ja saagu rahu maapeale!

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#14
Isiklikult on mul endal siiani küll ainult head kogemused PM'iga. Esimest korda sattusin ma PM'i siis, kui olin endale vaatamas uut autot. Ma olin just järgi uurinud, kes on AR'i esindaja Eestis ning mulle öeldi, et PM. Anti aadress kah, infoliinilt. Sõitsin siis sinna ja.. PM'i seal ei olnud, see oli Õismäel. PM oli just kolinud ümber. Uurisin siis veel veidi ja seekord infoliin andis praeguse aadressi.

Sõitsin siis kohale ja leidsin PM'i, astusin sisse ning alles siis nägin, et nad olid veel asju paika panemas. Pood ei olnudki veel ametlikult lahti. PM töötaja astus minu juurde ning tervitas ja ka ütles, et nad vabandavad hetkeseisu pärast, kuna nad on alles sisse kolimas, aga kui mul on küsimusi, siis ta on valmist neile vastama. Positiivne suhtumine selle inimese poolt (kes oli Kalvi). Me vestlesime AR'i esindusest, autodest ning ka uuematest mudelitest. Mulle jäi positiivne mulje, sest isegi tol hetkel, kui klient astus poodi ajal, mil see ametlikult lahti ei olnud, tuldi ikka juurde ning abistati, mitte ei saadetud minema.

Samuti, kui ma olin uut autot valimas, siis Kalvi ja Velvo olid ikka hingega asja juures. Pakuti välja erinevaid variante, otsiti kõiki võimalikke variante ja kombinatsioone, hoiti kursis asjadega ning iga kell, kui ma tahtsin midagi muuta või vahetada komplektis, tehti see muudatus kohe ära, anti mulle teada tulemustest ning samuti ka teistest võimalikest variantidest, tehti soovitusi. Läbinisti ja täiesti positiivne kogemus, ning ma olen aus - ma olin ka teisi autofirmasi eelnevalt külastanud ja autosi vaadanud (mul oli mitu mudelit sihikul, AR oli üks neist) ning suhtumine nendes ei andnud võrrelda sellega, mida PM pakkus. Vaatasin Subaru autosi seal Veerenni esinduses, müüjad ajasid oma asja ja ei huvitanud neid see, et seal salongis keegi oli. Jutule võeti alles siis, kui ise jutule ennast pressisin. Ju siis vaadati, et "lihtsa väljanägemisega onkel, siis ei ole vaeva väärt" - nende viga, ma olen lihtsa väljanägemisega omal valikul, mitte olude sunnil :D Teiste ükskõiksus ja PM'i inimeste hea suhtumine ja abivalmidus oli üks peamine põhjus, miks ma teistega enam koostööd teha ei tahtnud. Teine oli muidugi fakt, et mul juba oli olnud kaks AR'i ning mulle AR'id meeldivad :)

Hiljuti PM'ist möödasõites lipsasin läbi, et veidi konsulteerida. Küsisin summuti kohta ning mulle öeldi kohe, et üks tõstuk on vaba ja kui ma tahan, vaatab tehnik asja kohe üle. Hetkepealt tehti asi ära, mis oli rohkem, kui ma ootasin. Sain vastuse küsimusele, visuaalse (ning ka nn. audio) kinnituse ning koheselt pandi käima ka protsess probleemi kõrvaldamiseks. Jällegi ainult positiivne kogemus hea ja kiire teeninduse osas ning tänusõnad Kalvi poole. Tuli meelde Fakto suhtumine eelmise AR'i ajal ning seda ei anna isegi võrrelda, Fakto kogemus oli ikka vilets küll. Nii-et, isiklike kogemuste põhjal võin vaid öelda, et mul on PM'i osas siiani vaid positiivsed elamused, asjale on alati oldud hingega juures ning suhtumine on see "can do" tüüpi ja abi on alati pakutud.

Alfisti imelikud juhtumised autoteenindustes

#15
Tahaksin omaltpoolt ka tänusõnad öelda PilotMotorsi abivalmis meeskonnale kes ei jätnud mind eile jalameheks vaid rassisid palehigis hiliste õhtutundideni et ma saaksin mugavalt oma Alfaga koju veereda.
Esimese hooga oli ehmatus küll suur kui saabudes nende juurde õhtul kusagil kaheksa läbi ja autot maja ees mitte märgates :icon_think: Sai pisut koristajaga suheldud ja juhatas mind ilusti töökotta kus Alfa oli oma komplekteerimise lõppfaasis.
MInu seniste kogemuste põhjal küll väga abivalmis ettevõte :icon_thumbup: