nii siis...tänasest sain oma 166 lahti. kaks kuud sai kasutatud aga krt see elektri probleem tegi natsa nutuseks ja kurjaks viimasel ajal. nii et peab 155 korda päris tegema. või siis midagi muud vaatama. Kui pakkumis on siis vaatan üle kuni 2400 euri.
edu.
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#257YEEE
ma ju rääkisin, et uute alfade kujustus on saast (mito ja giulietta), lõpeks on see teadmie ka kõrgtasemele jõudnud :icon_thumbup:
nüüd jääb vaid põnevuses oodata mida ja millega kaunistatakse
Tsiteerin:
The launch of Alfa Romeo’s crucial new Giulia has been delayed, as Fiat CEO Sergio Marchionne is unhappy with the styling of the BMW 3-series rival.
Allikas:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/256482/" onclick="window.open(this.href);return false;
ma ju rääkisin, et uute alfade kujustus on saast (mito ja giulietta), lõpeks on see teadmie ka kõrgtasemele jõudnud :icon_thumbup:
nüüd jääb vaid põnevuses oodata mida ja millega kaunistatakse
Tsiteerin:
The launch of Alfa Romeo’s crucial new Giulia has been delayed, as Fiat CEO Sergio Marchionne is unhappy with the styling of the BMW 3-series rival.
Allikas:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/256482/" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#258no kust sa tead, äkki ei meeldi talle see, et need tuled pole küllalt ümarad ja nägu küllalt tömp ja downilik?
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#259njah..
äkki oli viimane versioon midagi sellist
või sellist
aga tsee ee oole meeldiks hoopis rohkem
või
et sarnaneda rohkem sellega [fugly]:

ja
offtoppi- meenus bmw jutu peale see pilt

äkki oli viimane versioon midagi sellist






ja


Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#260Must Giulia on suht HOT, ülejäänud on rubbish.
Aga minu YEEE oli tingitud asjaolust, et 4C on üleelu HOT... ehk siis lootust on, et disain pöördub tagasi alfa juurde
LOL @ baier style mustage
:icon_clap: :icon_thumbup:
(muidugi müts maha, baierlased oskavad kuradi häid autosid ehitada, ja juhitavus on ka esmaklassiline)
Aga minu YEEE oli tingitud asjaolust, et 4C on üleelu HOT... ehk siis lootust on, et disain pöördub tagasi alfa juurde

LOL @ baier style mustage
:icon_clap: :icon_thumbup:
(muidugi müts maha, baierlased oskavad kuradi häid autosid ehitada, ja juhitavus on ka esmaklassiline)
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#2614C- usun, kui näen esimest seeriaautot
Vingete conceptide osas ei ole Alfale võrdset :icon_thumbup:
kahjuks aga enamik on neist nii vinged, et järgmine pärismõõdus mudel on ikka üherattaveoline (hoolimata kõigest, mis AR käsutuses on...)
pics related- 1991 AR 164 Proteo- klapitav kõvakatus, 191kw 3,0 24v mootor, 1493kg, nelikvedu ja nelikroolimine
viis aastat hiljem sai see seeriaautoks... sama mootoriga ja sama kaaluga aga... liikumatu katuse, ühe vedava ning kahe pöörava ratta ning 162kW-ga

Vingete conceptide osas ei ole Alfale võrdset :icon_thumbup:
kahjuks aga enamik on neist nii vinged, et järgmine pärismõõdus mudel on ikka üherattaveoline (hoolimata kõigest, mis AR käsutuses on...)


pics related- 1991 AR 164 Proteo- klapitav kõvakatus, 191kw 3,0 24v mootor, 1493kg, nelikvedu ja nelikroolimine

viis aastat hiljem sai see seeriaautoks... sama mootoriga ja sama kaaluga aga... liikumatu katuse, ühe vedava ning kahe pöörava ratta ning 162kW-ga
Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#262no ei tea, nii hull ka ju pole - mulle meenub küll kenasid autosid ja tehniliselt põnevaid ajaloost
alfanatico "vanad pannid" on minu arust üsna seksikad
75 on tegija
155 on hot
jne jne
156 ja 147 on ka veel kenad (kuigi tehnilise poole pealt mitte ehk kõige suuremad insenertehnilised saavutused)
159 ja brera on siuksed... nats imelikud juba, kenad autod aga kuidagi raskekoelised... isegi nelikveo ja võimsa mootoriga on kaatri tunne (nagu mõnes keskpärases saksa autos)
mito ja giulietta on minu jaoks täielik feil... nii tehnika kui disaini poolelt :icon_sick:
2-tonta ning 4c on hetkesiesuga igal juhul on aplausi väärt
alfanatico "vanad pannid" on minu arust üsna seksikad
75 on tegija
155 on hot
jne jne
156 ja 147 on ka veel kenad (kuigi tehnilise poole pealt mitte ehk kõige suuremad insenertehnilised saavutused)
159 ja brera on siuksed... nats imelikud juba, kenad autod aga kuidagi raskekoelised... isegi nelikveo ja võimsa mootoriga on kaatri tunne (nagu mõnes keskpärases saksa autos)
mito ja giulietta on minu jaoks täielik feil... nii tehnika kui disaini poolelt :icon_sick:
2-tonta ning 4c on hetkesiesuga igal juhul on aplausi väärt
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#26370-te sexi unustasid ... GTV ja AlfettaE.T. wrote:no ei tea, nii hull ka ju pole - mulle meenub küll kenasid autosid ja tehniliselt põnevaid ajaloost
alfanatico "vanad pannid" on minu arust üsna seksikad

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#264jajaaa.. ma sul teen eksiõpikut illustratsioonidega...
väike kelmikas pilk, altkulmu...

väike kelmikas pilk, altkulmu...

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#266:icon_angel:
vanasti oli igasugu asju ...
tehniliselt - peale fiatti läks algul kurvaks (transaxle nurka), siis nukraks (boxer ja Nord nurka) ja siis jamaks (V6 nurka) ning lõpuks ... ma ei teagi
kuigi teisest küljest- kui mootorite taandarengut (mitte ainult Alfal) siis tundub multijet olema siiski päris revolutsioon..
vaatame ja ootame ja loodame

vanasti oli igasugu asju ...
tehniliselt - peale fiatti läks algul kurvaks (transaxle nurka), siis nukraks (boxer ja Nord nurka) ja siis jamaks (V6 nurka) ning lõpuks ... ma ei teagi

kuigi teisest küljest- kui mootorite taandarengut (mitte ainult Alfal) siis tundub multijet olema siiski päris revolutsioon..
vaatame ja ootame ja loodame

Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#268Voyager oleks isegi lahe...
v.t. ajalootunni teemat ...
Iveco Daily oli juba (1 gen nimega Alfa Romeo AR8) ning Ducato samuti (Alfa Romeo AR6)
ja kui ma ei eksi, siis vanasti oli Alfal lausa mitu diislit (Romeo-d said kindlasti Alfa enda diisli- m6ni h2dine silinder ja turbo...) ning vist ka 2,4 TD oli majasisene
v.t. ajalootunni teemat ...
Iveco Daily oli juba (1 gen nimega Alfa Romeo AR8) ning Ducato samuti (Alfa Romeo AR6)
ja kui ma ei eksi, siis vanasti oli Alfal lausa mitu diislit (Romeo-d said kindlasti Alfa enda diisli- m6ni h2dine silinder ja turbo...) ning vist ka 2,4 TD oli majasisene

Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#269164-jal oli ka vm, nüüd venelased hakkasid ka seda tootma ja panevad gazellile, alfa gazell oleks lahe hoopis, ikka taga topeltrataste ja marsa varustusega
Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3
#2702,5 oli 164 peal- hammakatega ja puha
2,4 oli 116/162/119 peal- vist oli AR disain, mil l2ks VM-i yle (kuna ma diislit ei tarbi, siis ei ole kindel...)
2,4 oli 116/162/119 peal- vist oli AR disain, mil l2ks VM-i yle (kuna ma diislit ei tarbi, siis ei ole kindel...)
Tegelikult ma olen normaalne....