esmalt- V6 (AR01636) 90-t toodetud arvul 6,121, seega mõtle hoolikalt- pidamine ei ole odav, kuid olles 2,0 versiooniga sõitnud garanteerin, et kui üliomapärane välimus ning huvitavad siselahendused ei häiri saad omale hea ja ülimalt haruldase sõiduki.
mootori taustaks- kasutatakse sama mootorit ka GTV6 ja alfasei peal. tegemist suht lihtsa sissepritsega (Bosch LH Jetronic) mootoriga:
nagu pildilt näha on (ja ka mujalt) siis klapipesad surutud kolvi sisse, seega, kui pöörded purunemisel eriti kõrgel polnud, peaksid klapid ja kolvid terved olema.
mida mootori puhul vaadata- õlilekkeid kindlasti, kuigi kui mootor on lahti võetud, siis suure tõenäosusega on ka lekked puhastatud.
süüte osas aidata ei suuda- otsin isegi endal praegu taga

(aga järjekorra leidmiseks- kui tead süütejärjekorda, siis kruvikeeraja ja natuke vaba aega abiks, leiad juhtmete korrektse järjestuse üles)
ja isegi kui mootor lootusetult surnud, siis on võimlik ju alati muretseda omale 2,4TD (croma, thema, 75, 164, 155, crysler voyager, FORD SCORPIO jne pealt ning see peale tõsta:))
p.s. kui hirmodavalt seda pakutakse? ja mis korras kere on? nimelt kere parandamiseks kulub palju palju palju raha ->enda omale kalkuleerisin ~10k pluss värvimine
p.p.s. kui ostad ja korda saad, siis paneks end juba varakult sõiduproovile kirja

Tegelikult ma olen normaalne....