Alfa 166 2,4 JTD.1999 aasta,andke nõu

#1
Raadil seisab üks taoline isend.342000 km läbisõit(lubatud 180000 asemel)Valgustage mind 2,4 JTD mootori töö ja vastupidamis võimest.Aga tundub,et need sullerid ei oska ega julge Alfasid kruttida.Kapoti alt nagu tehasest välja tulnud.Radika lõdvik aga alt kakane oli.Muidu piltilus auto.Kobasin läbi.Tundub,et ainult pikki otsi on pannud.Käivitus poolest pöördest,õli korgi alla survet ei ole.Ei hüppagi peal.Käigult tasakaalus ei tõmble.



http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Alfa 166 2,4 JTD.1999 aasta,andke nõu

#2
nuuh plussiks on muidugi see, et pole keritud :wink:



iseenesest kõlab diiselalfa paratamatult sama isuäratavalt kui külm risotto :?



2,4Td kohta nagu suurt midagi öelda ei oska rohkem kui 5 silindrit 10 klappi, üks nukk, unijet common-rail toide Bosch EDC 15 elektroonikaga, tasakaalustusvõll, Garreti VNT25 turbiin, intercooler ning muutuv laaderõhk ja diislile kohaselt suur (310Nm) pöördemoment ning see põhineb iseenesest Lancia 5silindrilisel bensukal



Tööiga sõltub (nagu kõigil mootoritel) siiski peamiselt sellest, kuidas teda varem hoitud on.

Samas on jälle teada tuntud asi, et diislid kipuvad vägisi põletama väheses koguses kütet ning kestma suhteliselt pikka aega...



Lisaks veel-> see mootor oli sellisel kujul tootmises vaid kolm aastat seejärel lajatati talle 10 kw otsa :D ju siis pidi hea asi olema

see, et see mootor peale 6-te tootmisaastat 20 klapiliseks ülendati ning siiani tootmises on peaks ju kah enamvähem sama näitama.
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 166 2,4 JTD.1999 aasta,andke nõu

#3
MNjah,see külma risotto jutt iseenesest tabav.Aga värv,varustus,mudel,ja kuidas külm mootor nurrus,mitte ühtki kilksu.See mind imestama pani.Viimane teh hool tehtud raamatus 2003 ja 260000 km pealt.olen ennegi Sinu kompetentsi nautinud.Aga äkki saadad mu privakasti oma telefoni numbri,siis saab aja olemasolu korral täpsemalt rääkida.

Alfa 166 2,4 JTD.1999 aasta,andke nõu

#5
See sportvedrude jutt tõene on.Mul 155-l kah all.Talve kõrgete kummidega hambaemail ei mõrane aga suvekad madalad on jah omaette oigamist väärt aga see eest jälle teelpüsimise ahhetamist ka väärt.Kui isegi soetan,siis kõrgusega kohe midagi ette peab võtma,kliirens oli küljekarbist 6cm!!!! ja esi spoilal 8 cm.Meie tänavatel kohe plastiku tükid lendama hakkavad.Seest ja pagass ja muud uurded väga puhtad olid.Pole olemas sellist keemilist mis teatud äkaplekid välja võtab.Vaadake pedaalide kumme ja issver kui edevad veljed.Raudselt pikaotsa pill üle nelja tuhande kuus,50000 aastas,täiesti arusaadav.20 tööpäeva,200 km edasitagasi:-))) Aga diisli KOGEMUSI tahaks ikka kuulata..

Alfa 166 2,4 JTD.1999 aasta,andke nõu

#7
Nagu mulle meenub,siis lõppes hooldusraamatus just 160000 pealt ära.Käisin veel korra vaatamas.Selle autoga pole eestis küll midagi teha.Esispoila kõrgus maast 8 cm on.Küljekarbi kõrgus sama.All 225x45 17'' rattad on.Oki kui panebki 55 kõrgusega kummi ja paar senti kõrgust juurde pole see eestis ikkagi piisav.Spoilade vahetus kohe tuleb ette võtta.Seal Raadil toimetavad venkud.Nad ilmselt arvavad,et tõid räige limusiini kohalikele jopskitele sülge nõristada.Haa ma arvan,et see auto kuu ajapärast kakskümmend tonni odavam on.Aga kindel on see,et see isend pikki otsi on saanud 2x100 km päevas siis ka läbisõit reaalne.Ja ikka kiirteel.Veljedki viitavad sellele.Üle Alfa originaal velje pole ilusamat ju olemas.