Käib kolks :P

#47
Põhimõtteliselt ikka saab (kõike saab), kuid sel juhul ei ole täiesti kindel, et kast ka hilisemalt sellisena toimib nagu peaks



Tiiba auto küljes keevitada on võrdlemisi lihtne, summutit seevastu juba keerulisem. Kuid need ei ole ka alumiiniumist :wink:



kuna keevitamisel tekib kõrge temperatuur (eriti veel alumiiniumi korral), siis ei ole 100% kindel, et see korpuses olevaid detaile ei nõrgenda või suisa ei riku (karastamise põhimõte on ju antud situatsioonile vastupidine)



seega lõppkokkuvõtteks-> saab, kuid AINULT omal riskil :wink: kuna ~75% tõenäosusega ei juhtu hullu midagi

tõsi küll, kui juhtub, siis ~25% tõenäosus ei lohuta ja kasti remondil pole nagu üldse mõtet :lol:



selle jutu lõpuks tooks näite kah-> tuttaval keevitati summutit, auto küljes, akujuhtmed akul maas. peale keevitustöö lõppu oli ECU otsas ja MOTT. Tõenäosus, et mahavõetud akulemmidega väikese pinna keevitamine toob kaasa ECU riknemise on tegelikult ~0,1% muidugi ei lohutanud teda :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Käib kolks :P

#48
hmm selge, lihtsalt võimalus teha paranduses ja kallima raha eest ja siis ühe tuttava soovitatud isiku juures, onu küll ütles et miks peaks kogu kasti lahti võtma, et piisab kui õli välja lasta ja siis keevitada. Seega ma siin kaalungi.

Ametlikus kohas läheks umbes 9000 maksma kogu värk. Aga noh selle mehe käes pidi poole vähem minema :roll:

Käib kolks :P

#49
onu küll ütles et miks peaks kogu kasti lahti võtma, et piisab kui õli välja lasta ja siis keevitada


kui see onu sulle garanteerib, et mitte midagi ei juhtu ning saad garantii, et kui ikkagi mingil hetkel juhtub, siis ostab uue kasti, siis otsustaksin ise onu kasuks :roll:



seda muidugi tingimusel, et tegu on piisavalt pädeva isikuga :twisted: :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Käib kolks :P

#51
Sain siis ikkagi TRK's oma auto remondi tehtud. Tegid kiiresti ja hästi. Nimelt oli vaja mul käigukasti küljest lahti lõigata sinna murdunud põhjakinnituse poldid ja siis käigukasti keevitada ka kuna üks nurk oli ära murdunud, kus polt sees käis. Vahetasin siis ära veel mootoririhma, kuna ei teadnud millal viimati vahetati (arvatavasti oma 70 000 km tagasi :?) siis veel hammasrihma rullid ka. Käigukasti uus õli sisse ja kombes . Kokku läks 8600kr. Nüüd on kohe teine minek autol 8)

Käib kolks :P

#55
Uued mured.



Nimelt avastasin nädalapäevad tagasi, et vaikselt veeredes, käib imelik kõrin esimeste rataste juurest (juhipoolse). Niipea kui vajutada pidurile, siis kõrin lakkab ja sama kui natuke kiirendada. Aga niipea kui lihtsalt sõidan siis kostub keskmise valjudusega kõrin, mis on sellest ajast järjest valjemaks läinud. Alguses oli seda tunda ainult siis kui sõita kiirusega 0-40 km/h. Kuid nüüd enam vahet pole. Samas pidurid pidid mul kulunud olema ja vajavad peale seda suve vahetust, vähemalt Kalvo sõnul, kuid pidurdavad normaalselt (ei krigise ega häälitse). Ning kui alguses oli kuulda selgelt, et juhipoolsest rattast tuleb, siis nüüd on see ühtlaseks muutunud, tunub et ka kõrvalistuja poolt kostub. Kas laagrid äkki?

Käib kolks :P

#56
laagrid peaks pigem undama nagu hydroelektrijaama turbiinid pinges...

lisaks laagritele omaselt peaks heli muutuma kurvis... olenevalt suunast kas valjemaks või vaiksemaks.



aga internetis diagnoosida auto vigu suudab vaid signore TS... minu napp aru saadaks su pirni uulitsale.

Käib kolks :P

#58
Seal pirni uulitsal pole mul hetkel midagi teha, raha on vist 3 koidulat :P

Ütleme nii et selline heli on, nagu oleks kodarate vahel papi tükid ja siis tekib mõnus põrin. Nagu poisikesed ikka vanasti ja ka vist praegugi oma jalgratta külge kinnitavad neid mängukaarte pesulõksudega :P Keerates on tegelt sama heli, kuid mitte alati. Isegi kunagi vist kuulsin (tegin sõites akna lahti ja pistsin pea nii palju välja kui sõites võimalik) siis oli isegi mingi pisike vilin kuulda. Kuid kinniste akendega seda küll pole võimalik kuulda. Muidu liigub auto normaalselt.