giulietta 116

#196
eks see elu vana alfaga on keeruline - täna märkasin et summuti tripp oli lahti tulnud (jälle, krt vist mingi kolmas kord aastajooksul juba) ja kogematta läks näpp mul summuti otsa vastu ja sai tahmaseks, aga noh eks see elu ongi keeruline - vahest saab ka näpud mustaks, aga muidu on nagu ikka vana autoga, sõida ja midagi ei toimu

giulietta 116

#198
kandilised alfad ruulivad, ma palun vabandust muidugi suvaliste hiina udukate kohapealt (need olid ainsad mis mul poes hädapärast võtta olid, jube s.tt on ilma tuletetta öösel rallit sõita), seega, kui kellegil on üle paar stiilseid carello-sid, siis võib neid mulle pakkuda

giulietta 116

#199
ohh, kuna karta on et jälle tuleb suvel mingeid vanakooli orjenteerumis rallisid sõita, kus odomeeter ajalik, siis sai täna jälle masina remont ette võetud. Juba paar kuud on ilma odo-ja spidomeetrita läbi aetud ning seda oma laiskusest, sai täna kaks kruvi lõpuks lahti keeratud ja trossi natuke näpitsaga tiritud ning korras ta oligi - parem kui enne.
Mulle ikka vanakooli alfa meedib - sõidad ca 10t km, siis pingutad mingit kruvi (ja seda ainult siis kui viitsid seda teha, ilma otsese vajaduseta) ja sõidad jälle lugematu arv km, ei saa mina aru miks mõned räägivad mingist alfade lagunemisest ja lõputa keeruliset hooldusest jne, tundub, et asi on ikkagi inimeses kinni - no kui ikka tahad näpud õliseks teha koguaeg või esinduse vahet jõlkuda, osta mingit muud marki masin
PS krt alfaga läheb juba meelest kust kapott lahti käib
ahjaa, kes priuseid käib kiibitsemas, siis, vankooli 2l ja kahe kahe lõõrilise karpaga nord, noolib kütet linnas kõrgeid kaheksaid ja madalaid üheksaid ning seda jumala imeliku süüteregulliga

giulietta 116

#201
sittagi pole muutund, täna sai õli ära vahetatud ja korra huvi pärast auto põhja alla ka kiigatud (viimati tegin seda ca 6 kuud tagasi ja sellest on vast ca 4000km maad sõidetud) ning nagu oligi arvata - kõik on korras nagu norras. Kõikide alfa omanike röömuks võin veel mainida, et peale klapikambrikaane tihendi vahetust, ei võta mu massin õli ka enam.
Masendav tuimus, eks ole
ahjaa, homme teen ühe teise autoklubi raames väikese (200km) orienteerumis ralli lääne eesti ja noarootsi kandis, niiet kui keegi kuuleb kuskil metsavahel koledat häält ja süütesüsteemi eripärast tulenevat paukumist, siis see on minu alfa

giulietta 116

#203
homme kell 12.00 hakkan liikuma Padiselt, ehk ühe, kahe, kolme, nelja tunni jooksul peaks jõudma võibolla, kuna tegemist on siiski väikset viisi ralliga, siis täpselt ei tea
PS tegemist on volvode ürriga, aga ma otsustasin ka alfabeedi teist otsa tutvustada

giulietta 116

#204
paar pilti ka nädavahetusest, kokku sai rallitud päevaga ca 430km:
Image
Image
Image
seda ma ütlen, et kõige õigem koht alfaga liiklemiseks on metsavaheline, rohkete aukudega kruusatee, ja peaasi et auke oleks ja et oleks kitsas ja seal tuleb ikka täiep.saga minna lasta - vot see on koht mille jaoks on alfa tehtud, niiet nüüd teate kus sõita
PS kusjuures ma pole mingi rallimees, sõidan niikui pensionär, aga katsun ikka üle 3000pm hoida

giulietta 116

#206
no nii, kõigil "vanaraua" vihkajatel on nüüd siis põhjust shampus avada - mu alfa laguneb, nimelt on vända tagumine simmer väikse lekke visanud ( ca 2x2 cm loik) , no vaatab mis saab, äkki teeb ennast ise korda, igatahes mu volvo tegi, alguses lekkis ja nüüd juba paar aastat ei leki. Ma küll täpselt ei tea, aga alfal on selle vahetus vist "engine out job" ehk ca 1,5h peaks aega minema

PS ahjaa, kiikasin täna ühte suurde euroopa varuosa hulgilattu ja seal vedeleb piiratud koguses transaxle masinate keskmisi kardaani kummileevendeid (sobivad kasutada ka esimestena - proovitud) , hind on sigaodav ja tarnida võin neid 2-3 päevaga

giulietta 116

#207
Kindel, et ikka tagasimmer we?
See neetud õlirõhu andur peaks ka seal kusagil taga olema, paremal, kui ma ei eksi. Ja, samamoodi jookseb ainult siis, kui mootor töötab...

Neid ei suuda nad isegi uuena toimima saada, just ostsin siin ühe ja oli kohe prügikasti kandidaat...

giulietta 116

#208
simmeri kohast natuke immitses, nüüd on kuiv, anduri just hiljuti vahetasin, sealt tundus kuiv olevat, andur ise on suht suur junn ja asub üleval sisselaskekolle all kabiini poolses otsas (jube s.tt on vahetada)
õilkulu iseenesest ei ole, kui nendel rallidel käin, siis saab ikka kõvasti paarutada ja siis vast mingi 100-200g läheb 1000km peale, tavakulgemise juures eriti pole märganud

giulietta 116

#209
piinilik tunnistada aga jälle on paarpäeva väike loik all olnud ja ma otsustasin süveneda loigu koostisesse ning see pole mitte õli vaid jahutusvedelik, seega peab kuskilt salongiradika juurest midagi lekkima, ilmselt tuleb natuke seespoolt lammudada, sest nädalapärast on uunikute suvine ööralli tulemas, trassil Võhma-Elva

giulietta 116

#210
laisa inimese nörkus on loll pea, jahutusvedeliku lekke põhjus oli vasakul pool plokis olev mingi anduri auku keerdud "pime" , mis oli suisa nii lahti, et sai näpuga keerata, aga see selleks, ilmselt saab homme teoks titaanide heitlus, ehk juba tallinnast stardipaika sõidul on plaan teha minivõiduajamine alfa 116 vs maser biturbo, mul igaljuhul lipp antenni küljes ehmatamiseks:
Image