Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#421
Vahepeal müüdi AO foorumis ja 145 foorumis 1.6TS turbotatut mootorit, mis oli just valmis tehtud kuid siis omanikul plaanid muutusid. Mingi 316 HP'd oli ja parimatest juppidest koostatud. Tahtis vist ainult mingi 2100 eurot saada. Kaalusin ka seda varianti kunagi kui 145 oli mul omal, aga siis ikkagi läksin GTA teed. Igasugu foorumitel tasub silm peal hoida, kunagi ei tea kui kellegil mingi hää ja huvitav asi üle jääb, ning soodsa hinnaga pakutakse.

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#422
See viimane hind on juba tõepärasem lisahobujõudude hankimise hind :)

PS! Ja turbo panek ei erine põhimõtteliselt oluliselt kompressorist... lihtsalt ta võtab oma käivitamiseks jõu mootorist rihma abil, turbo aga kasutab enda ringiajamiseks väljuvaid kuumi gaase...

Tõõkindlus kompressorites kõrgem... selle kohta ma ootaks nüüd küll harivat seletust - millele selline väide põhineb?
:icon_shocked:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#423
Turbo jahutust pead sa ikka väga pidevalt jälgima, et ei keeraks kohe süüdet välja jne. Kompressor on natuke lollikindlam variant, eriti kui pole tehase oma mis peal on vaid hakkad ise tegema projekti. Loe ükskõik millisest artiklist kompressor vs turbo.

:weightlifter:

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#424
kompressoril on mitu suurt eelist turbo ees:
- tahan võtan ära
- ei eelda väga suurt ümberehitust
- sellest tulenevalt maksab kogu ehitamine oluliselt vähem (kompressor, mõni toru, klapike ja remap)
- kui kompressor lülitab, siis on jõud kohe olemas

samas miinuseid on oluliselt rohkem
- ilma tõsise ümberehitamiseta on rõhk piiratud
- piiratud rõhk tähendab lisaks ka seda, et kompressori tööaeg on piiratud (IMHO oli tegu GM V6 laiatarbemootoriga, kus kompressor töötas alates 2000 pööret ning max 6 sekundit 10 seki jooksul üle siduri)
- peab suutma leida mootori küljes koha, kuhu see füüsiliselt kinnitada
- annab jõudu MINIMAALSELT 30% ulatuses (st. kui lülitab, siis saad "jalaga selga" kuni väljalülitamise piirini- eriti masendav on ajapiiranguga kasutus, kuna siis võid läbi käikude saada jalaga selga 5-6 korda) ja maksimaalselt kuhugi 50% kanti (samas, kui turbiinidega saab ilusasti mäppida kogu pööretevahemiku)
- kütust läheb kordi enam
- ja palju palju muud

Üldiselt KUI otsustada kompressori kasuks, siis tasuks kindlasti mõelda sellele, et mappimine ja aretamine jms tasuks jätta kellelegi teisele (näiteks Novitec või Autodelta) kuna kogu see jama, mida hakkad edasi nägema lihtsalt ei vääri küünlaid (mida TS mootoritel on lausa palju :roll: )

NING kokkuvõtteks- tegelikult kogu ümberehituse maksumus (kompressor vs turbiin) hobestele taandatuna tuleb tugevalt kompressori kahjuks

P.S. kõige parem koht, kus kompressorit kasutada on siiski turbomootor :mrgreen: (lagi elimineerimiseks)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#425
Kuna üsna kindel on see, et antud turboteema jääb nö tilganäppimiseks, mis ei vii ühegi reaalse ümberehituseni, siis ehk pööraKS nüüd järgmise lehekülje ja ihaleKS midagi muud uut ja ägedat silmade särades?

///

Murumadu on ka näiteks lahe loom...
Image

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#433
:icon_hi:

simple- said ilmselt mingitpidi liikumisandurile pihta (kuigi - kui rattaandurile siis peaks ka ABS viga viskama)

on muidugi tõenäosus, et tegemist on lihtsalt kokkulangevusega

kas vahetasid ise või vahetati? Ja kas tuluke hakkas kohe põlema ja jäi põlema või vilkus eelnevalt
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#434
Sellised lihtsad :weightlifter: tööd üritan ikka ise teha
Huvitav ongi see et tuluke hakkas kohe põlema aga ABS tuluke ei põle.
Kui aega saan viskan arvuti taha ja vaatas mis seal tegelt toimub
Aga kui hästi järgi mõelda siis pärast Carbone Lorraine RC5+ klotside paigaldust võibki Alfa mõelda et iga pidurdus on nagu seina sõit :D hea et turvapatju pole veel lahti löönud

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#435
Hm. Viimasel kahel päeval on Tartut tabanud alfauputus. Vähemalt paarkümmend on ringi traalinud. Ja ma ei ole sõitnud linna mööda rohkem kui tavapäraselt. Mingi üritus, millest mina midagi ei tea?:) Umbes üleeile viskas mulle 164 käppa (AaduT?). 147-d, 156-d (loomulikult), 166-d. Vähemalt 2 159-t, uuem ja vanem GT...Mis värk on.
Aga kõige koledam elamus oli eile. Lahkusin Lembitu konsumist ja vilksamisi nägin TÄPSELT samasugust punast 155 nagu mu enda oma. 1,8 ts (kirjad samasugused ja samas kohas taga), samasugune spoiler, numbris 7 nagu mul: rohkem kiiruga ei näinud, enne kui nurga taha pööras. Pidin munandid kõhuõõnde ehmatama, jooksin parklasse, käsi telefoni otsimas: keegi reo virutas mu kullakese ära. Noh, õnneks oli ikka alles ja süda täitus rõõmuga: keegi oskab veel ilusaid autosid hinnata:) Kes tunnistab selle 155 omaks?
Siukesed lood siis lõunaosariikides.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron