Tere.
Mureks nüüd selline asi, et 166-el ei viska suunatule kangi välja kui rool taas otseks on keeratud. Ja tegelikult suureks küsimuseks on kas sellega on võib olla seotud see, et armatuuris ei vilgu suuna näitamise ajal noolekesega kontroll lamp. Suunada näidates või ohutulesid kasutades on armatuur "pime" . Ohukate korral vilgub ainult ohutulede lüliti. Välismised suunatuled toimetavad ilusti nagu ette nähtud.
On need kaks asja seotud?
Edit: Kirjavead
166 sunnatulede kang
#2suunatulede kangi tagasilükkamine ei ole otseselt seotud armatuurituledega (suunatuled lükatakse välja kahe pisikese hoovaga mehhaaniliselt)
Kaudselt võib olla, et kang on pesast väljas ja sellepärast ei toimeta- kas ülejäänud lülitused on muidu korras?
Kaudselt võib olla, et kang on pesast väljas ja sellepärast ei toimeta- kas ülejäänud lülitused on muidu korras?
Tegelikult ma olen normaalne....
166 sunnatulede kang
#3Kang liigub küll kuidagi kahtlase raksuga, aga toimivad selle alt kõik asjad. Püsikiiruse asjad, tulede vahetamine ja suunad.
Mitu päeva muidu varuma peab kui seda suunatule kangi lahkama hakata? Ilmselt tuleks üks asi korda teha siis vaadata mis edasi saab ja kas asjad olid seotud või mitte. :icon_roll:
Mitu päeva muidu varuma peab kui seda suunatule kangi lahkama hakata? Ilmselt tuleks üks asi korda teha siis vaadata mis edasi saab ja kas asjad olid seotud või mitte. :icon_roll:
166 sunnatulede kang
#4umbes 2 tundi, kui tööriistad ja mingigi ettekujutus olemas on->
Tööde järjekord on lihtne-> aku maha, roolikatted (ülemine ja alumine maha) torxiga airbäägi kinnitused lahti (2 tk üks kummalgi pool rooli), padja pistik ettevaatlikult lahti, padi kõrvale, roolimutri kate maha, rooli sees olevad pistikud lahti, roolimutter lahti (eelduslikult on 24 või 27), rool ettevaatlikult tõmmates ära, bäägi juhtmestik ettevaatlikult lahti keerata (kruvidest loomulikult) ning eemale tõsta (võid ka eemaldada, kui seal head pistikud on) ning oledki enamvähem lüliti juures- sealt vaatad veel üle, millega lüliti ise kinnitatud on (kruvid, poldid jne) ning siis pistikud tagant ja lüliti maha ja saad hakata seda juba täpsemalt vaatama (pakuks, et sealne probleem on selles, et hallide nagade taga olev vedru (olevad vedrud) on lahti ning on lüliti enda kaugemale surunud
Lüliti enda lahtivõtmine eeldab suhteliselt puhast ja hästivalgustatud pinda (et näeks ära kuskohast on pärit need tükid, mis laiali lendasid), meeletult kannatust ja kolme-nelja pisikest kruvikeerajat (kuna nagad tuleb lahti võtta ükshaaval ühe külje pealt) - jumala eest ei tohi hakata kangutama, kuna karujõuga tuleb lüliti lahti küll, KUID enam kokku ei lähe
NB!- lülitil on lisaks plastnagadele ka kruvid- vaata, et Sa neid ei unusta
lüliti enda pilt kah (need nagad on näha hallina suunatulelüliti pool - ning kui kang on veidi viltu, siis annab sellest märku paigast ära olev naga kangi enda kinnituses)- cruise controli kang on täiendavalt külgepoogitav ning selle olemasolu ei muuda ülejäänud lüliti toimimist
P.S. kui see jutt liiga keeruline tundus, siis soovitaks pöörduda kellegi poole, kes sellist asja varem teinud on
Tööde järjekord on lihtne-> aku maha, roolikatted (ülemine ja alumine maha) torxiga airbäägi kinnitused lahti (2 tk üks kummalgi pool rooli), padja pistik ettevaatlikult lahti, padi kõrvale, roolimutri kate maha, rooli sees olevad pistikud lahti, roolimutter lahti (eelduslikult on 24 või 27), rool ettevaatlikult tõmmates ära, bäägi juhtmestik ettevaatlikult lahti keerata (kruvidest loomulikult) ning eemale tõsta (võid ka eemaldada, kui seal head pistikud on) ning oledki enamvähem lüliti juures- sealt vaatad veel üle, millega lüliti ise kinnitatud on (kruvid, poldid jne) ning siis pistikud tagant ja lüliti maha ja saad hakata seda juba täpsemalt vaatama (pakuks, et sealne probleem on selles, et hallide nagade taga olev vedru (olevad vedrud) on lahti ning on lüliti enda kaugemale surunud
Lüliti enda lahtivõtmine eeldab suhteliselt puhast ja hästivalgustatud pinda (et näeks ära kuskohast on pärit need tükid, mis laiali lendasid), meeletult kannatust ja kolme-nelja pisikest kruvikeerajat (kuna nagad tuleb lahti võtta ükshaaval ühe külje pealt) - jumala eest ei tohi hakata kangutama, kuna karujõuga tuleb lüliti lahti küll, KUID enam kokku ei lähe

NB!- lülitil on lisaks plastnagadele ka kruvid- vaata, et Sa neid ei unusta
lüliti enda pilt kah (need nagad on näha hallina suunatulelüliti pool - ning kui kang on veidi viltu, siis annab sellest märku paigast ära olev naga kangi enda kinnituses)- cruise controli kang on täiendavalt külgepoogitav ning selle olemasolu ei muuda ülejäänud lüliti toimimist

P.S. kui see jutt liiga keeruline tundus, siis soovitaks pöörduda kellegi poole, kes sellist asja varem teinud on

Tegelikult ma olen normaalne....
166 sunnatulede kang
#5Taaskord on tegu 166 tüüpveaga. Aga ega see suur töö ei ole, tuleb ainult rool pealt kätte saada, kuigi see võib olla juba suur töö 166 puhul, sest vaikselt see sealt kätte saada on suht keeruline, ühel masinal läks vaja suisa tõmmitsat ja siis ka osutas vastupanu.
166 sunnatulede kang
#7Kui keegi kes on seda varem teinud tahaks natuke lisaraha teenida, siis andke sõnumiga teada. Lepime summa ja aja kokku. Asukoht Tallinn ja vahest harva Saaremaa.