O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#1
Paistab, et 155 müügiteemad toimivad suht konvulsiivselt.

Seega: seoses paha ilma ja libeda tee tagajärgedega, ostaks kapoti (rosso 130, paluks, aga iga muud värvi kitsasbody sobib, kui teisiti ei saa)
Siduripedaali aluse silindri (1997 1.6 16v, sest see on antud momendil lihtsam korda teha, kui metsas käinud auto)
Optsionaalselt oleks hea punased (rosso 130) kõik need plastikujupid, millest esiots koosneb (võred, AR märgiga süda jms.) Tulealused liistud on vist omad kasutatavad.
Stanged on mõlemad taastatavad, aga mis hinda stange eest küsitakse, oleks hea teada.

Pakkumised paluks PM siia (eelistatud) või andresv@ag.tartu.ee või 56627814 (vastan kaootiliselt)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#2
::itpnt::

helista refeusse - neil on poolkülitav 155 olemas (plastosad ja kapoti vast saad sealt)- märk on 1980-20midagi kõigil Alfadel sama (aga kuradi haruldane)

siduri peasilinder- haruldane asi... võta maha- laiali, kontrolli tihendid üle -võta välja NING mine mõnda meeldivasse varuosapoodi, kus on tihendite stend/karp olemas :icon_thumbup:

EDIT: mul ei meenu, et veel keegi 155-te varaosadena pakub
Tegelikult ma olen normaalne....

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#5
ts wrote:::itpnt::
siduri peasilinder- haruldane asi... võta maha- laiali, kontrolli tihendid üle -võta välja NING mine mõnda meeldivasse varuosapoodi, kus on tihendite stend/karp olemas :icon_thumbup:
Mahasaamine on kuradi tüütu. Kuskilt ei mahu ligi, ilma et mingit toruotsikut või selle kinnitust ära ei kipuks lõhkuma. Ja ned toru-voolik-toru üleminekud on ka kummalised. Katsetan veel. Peale aku alusplaadi ära võtmist, näib asi lootusrikkam. Igatahes on silindri mansett ribadeks, see on kindel.

Pealegi on ehk kapott ka taastatav piisava tahtmise juures ja enamus plastikut liimitav, kui ma nüüd rahuliku pilguga selle üle vaatasin.

EDIT: märk on perfektses korras, südame kõrvale käivad plastikvõred on katki. Aga ma laidsin nad metsast üles. Liimimise ja tahtmise küsimus.

EDIT 2: faking uduvihm ja libedad lehevaalud, raisk.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#6
Oh, mai viitsi jälle uut teemat teha.
Keegi oskab pakkuda lihtsa sidurisüsteemi bleedimise valemi?
16v-l on seal kuradi kolm silindrit (see, kust vedelik jookseb; pedaali all; kasti peal) Kas on ikka mul tihendid udused (sai eile KOLBI POLEERITUD, kõik näib suurepärases korras) või lihtsalt imeb kuskilt arusaamatust kohast õhu vahele (ei jookse paagialusest silindrist pedaalialusele peale). Mingid õhumullid jooksevad viimasest silindrist (kasti peal) välja, aga ikka ei teki mingit vastusurvet pedaali all. Mida helli? Mul on mõtted täiesti otsas. (Kõik voolikud on lahti võetud ja on läbipuhutavad)

Oh, ja kui bleedimine nõuab mootori käima panemist, on jama küll: siduri õhutusnippel asub akut hoidva plaadi all. Kuidas kurat ma auto siis käima panen, ilma akuta. Ja eriti kaugemale akujuhtmed ei ulatu, kui ma kohe täna antigravitatsiooni ei avasta.

Ass.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#7
Reservpaagi all on pidurisilinder, see ei tohiks asja puutuda. Pane paak doti täis ja kui lisanõudega mässata ei taha siis õhutusvoolik sinna samma paaki, saad niikaua jutti pumbata kuni toimima hakkab. Enne soovitaks töösilindi kolvi mingi pulgaga võimalikult sisse suruda, et võimalikult palju õhku välja saaks. 164 sai niimoodi edukalt ära õhutatud. Kui ei toimi siis peab kuskil ikka ummistus olema. Jälgida siis ka, et nippel õigel ajal kinni, muidu võib peale vooliku eemaldamist natuke õhku sisse saada uuesti, juhul kui pedaaliga mängida.

Pedaali juurest ei leki silinder?
159 2.4 JTDm:
Image

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#8
alfahoolik wrote:Reservpaagi all on pidurisilinder,
Sealt läheb üks toru siduripedaali alusesse silindrisse! (sissevool) ja pedaalialuse silindri otsast läheb siin teine juba kastipealsese silindrisse.
alfahoolik wrote:see ei tohiks asja puutuda. Pane paak doti täis ja kui lisanõudega mässata ei taha siis õhutusvoolik sinna samma paaki, saad niikaua jutti pumbata kuni toimima hakkab. Enne soovitaks töösilindi kolvi mingi pulgaga võimalikult sisse suruda, et võimalikult palju õhku välja saaks. 164 sai niimoodi edukalt ära õhutatud. Kui ei toimi siis peab kuskil ikka ummistus olema. Jälgida siis ka, et nippel õigel ajal kinni, muidu võib peale vooliku eemaldamist natuke õhku sisse saada uuesti, juhul kui pedaaliga mängida.
Ei saand aru, kuhu õhutusvoolik panna (vedeliku paaki???) ja millal milline nippel lahti/kinni hoida...


alfahoolik wrote:Pedaali juurest ei leki silinder?
ei. Panin uued klambrid küll igaks juhuks ja puhastasin tihendid. Aga lekkima hakkas alles siis, kui ma sissetuleva toru lahti kiskusin. Et tööasendis ei leki midagi.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#9
Õhutusnippli otsa üks ots, teine ots pidurivedeliku sisse, soovitatavalt siis jah auto enda paaki, siis ei saa paak tühjaks(st ei pumbata vedelikku kuskile mujale). Keerad nipli lahti ja pumpad kuni voolikus on vaid vedelik õhumullideta. Siis nippel kinni, voolik minema ja valmis. Õhutusnippel siis töösilindri küljes(kasti peal).
159 2.4 JTDm:
Image

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#10
Oh, sain niisama korda. Nipli ja pedaali kaudu lihtsalt.
Kummaline, kui sidur korras, läks auto käima:P
Nüüd veel esiots kokku lappida ja jeehat.

Nii et sidurisilindri ostu võib teemaväliseks lugeda. Saaks aint aru, miks tagurpidikäik, raisk ei taha lülituda...
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#11
proovi topeltsidurdamisega :roll:

sidur alla, üles, uuesti alla ja alles siis käik sisse- kui see on piisav, siis ilmselt ei lahuta sidur siiski niihästi kui peaks (kergelt paigast või siis ikka veel veidi õhku sees)

kui muutust ei ole, siis tasub käiguhoovastik üle vaadata :roll: võibolla on midagi vale nurga all pinges või vajab lihtsalt määret- selleks tasub proovida käega otse kasti pealt lülitada (seal näed poolvigased asjad ära- kui need nähtaval on)- selleks pead muidugi uuesti aku eemaldama :icon_thumbup:

Kui kastilt lülitades probleemi ei ole, siis on asi käigukangi kojas (v.t. õhte lugu DIY sektsioonist)
Tegelikult ma olen normaalne....

O:155 jubinaid (1993 ja 1997)

#14
alfahoolik wrote:Kui jutt minu sinisest siis viga käigukasti mehhanismis. Käigulukustid segi vms...
Jutt sellest jah.
Kas see eeldab terve kasti mahavõtmist?


Näib, et edasine jutt lappimisest võiks olla siin: http://www.alfaromeoforum.info/viewtopi ... 365#p52365" onclick="window.open(this.href);return false;

Varuosaostust on asi küll kuidagi kaugele läinud.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
cron