Tere,
Ilmus auto24 uus isend, esmaspäeval lähen vaatama. Aga küsimus selles, kas keegi oskab selle firma kohta midagi rääkida ja veel kuidas AR 4vedu toimib ja kuidas selle hooldusega on?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 6904afe09d" onclick="window.open(this.href);return false;
Ette tänades!
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#2Ristiasetusega mootori puhul on tegemist reeglina miski haldexi või viscolahendusega - ühesõnaga, niikaua kui toimib , senikaua toimib... peale toimimise lõppu on 1 esiratta veoline. TS võiks pikemlt kirjutada - kas haldex või visco - kuidas veojõud jaotub, kas nelikvedu on pidev jne - loeks ise ka huviga / krossivagun autona mulle meeldib iseenesest.
:icon_roll:
:icon_roll:
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#3pidev nelikvedu sama mis 159 või breral.
normaalsetel tingimustel esirattadele läheb 57% pöördemomendist ja 48 tagarattadele.
kardaan on see asi mida kindlasti tuleb kontrollida.
normaalsetel tingimustel esirattadele läheb 57% pöördemomendist ja 48 tagarattadele.
kardaan on see asi mida kindlasti tuleb kontrollida.
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#457% ees ja 43% taga, aga ikka kui vastupidav see süsteem on?
Ja kui palju see Q4 vedu kütuse kulu tõstab?
Ja kui palju see Q4 vedu kütuse kulu tõstab?
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#5arvan, et pilot motors teavad rohkem Q4 probleemidest ja vastupidavusest.mW90 kirjutas:57% ees ja 43% taga, aga ikka kui vastupidav see süsteem on?
Ja kui palju see Q4 vedu kütuse kulu tõstab?
tootja andmete järgi: linnas - 9.3, maanteel - 5.8 keskmine - 7.1
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#6E.T. kirjutas:Ristiasetusega mootori puhul on tegemist reeglina miski haldexi või viscolahendusega - ühesõnaga, niikaua kui toimib , senikaua toimib... peale toimimise lõppu on 1 esiratta veoline. TS võiks pikemlt kirjutada - kas haldex või visco - kuidas veojõud jaotub, kas nelikvedu on pidev jne - loeks ise ka huviga / krossivagun autona mulle meeldib iseenesest.
:icon_roll:
aga vat ei ole- tuli mõni aasta tagasa ka mulle šokina aga uued Q4-d (156;159 ja Brera/Spider) kasutavad Torsenit (C-d kui täpsem olla)- C puhul kasutatakse siis kuni 75% suunamist (3:1)- normaalis veab esisild 53 ja tagumine 47 (sama kehtib ka mõlema silla osas- isegi kui ratta õhku saad liigub see ikka viisakalt edasi )
Sisuliselt on seal kaks eraldi difrit- kaks on pandud ühte kesta ees (esiratastele ja keskele) ning üks on tagasillas.
Probleeme nelikveoga olla ei tohiks (planetaardiffer on suht lolli ja pommikindel- seda enam, et süsteem tegelikult peab vastu ka palju võimsamaid mootoreid ), 1,9 MultiJet on samuti suhteliselt kindel mootor- silla ja pidurisüsteemi tükid kattuvad suuresti 156 omadega, mootoritükid on vajadusel samuti leitavad...
Tegelikult ma olen normaalne....
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#7mis sele kardaaniga on?oimate156 kirjutas:kardaan on see asi mida kindlasti tuleb kontrollida.
kas jälle üks inseneriteaduse tippsaavutus, kus riste ja pukse eraldi vahetada ei saa.
tuleb osta uus tükk nii 1000...1500EUR eest
... ajal kui räägitakse loodusressursside säästmisest ja CO2 vähendamisest :weightlifter:
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#8peaks olema nii puksid, kui ristid jms ka saadaval...
muidugi tänepäevasele autole kohaselt võib juhtuda, et kõik tükid maksavad eraldi võetuna 1000 EUR-i tükist :doublefu:
muidugi tänepäevasele autole kohaselt võib juhtuda, et kõik tükid maksavad eraldi võetuna 1000 EUR-i tükist :doublefu:
Tegelikult ma olen normaalne....
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#9Gardaan on saadaval kahe osana. Jäigalt reduktori külge kinnitatud osa ja ülejäänud gardaan. St. et tugilaagrit näiteks eraldi saada ei ole.
a.k.a Anthrax
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#10Enamus tagasilla pulki on for Crosswagon only.ts kirjutas:mootor- silla ja pidurisüsteemi tükid kattuvad suuresti 156 omadega, mootoritükid on vajadusel samuti leitavad...
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#11no enamus hädasid on siiski tavaliselt esisillas (või on krossivagun selles osas eriline?)
Tegelikult ma olen normaalne....
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#12ei ole crosswagon selles suhtes eriline, samas on tegu juba piisavalt vana autoga, mis võib ka mõne tagasilla jupi või rattalaagri vahetust vajada.
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#13Sai siis seda masinat vaatamas käidud. Mulle ei meeldinud! Välimuselt on kõik ok mõni kivitäkke ja kriim ega auto uus pole.. Kuid taga stange tundub laksu saanud sest on jumala viltu tagasi pandud. Seest on puhas.
Roolil nuppud väga kulunud, tekstiil matid aukudega, kliimal olevad keerutamisnuppud loksuvad, käetugi üles ei lähe. Ja tuhatoos ei lähe kinni. Elektrika poolest oli vist kõik korras peale selle et tagaistuja akna lahti teha ei saa, kas on lapselukk peal või ei tööta nupud. Ja samas auto seisis töötavana 15-20 minutit ja temperatuuri anduril oli mootor alla 50kraadi sooja, muidugi võibolla ei jõudnud soojaks minna. Ja veel bakasniku ukse polster on katki ja puuduvad tagatulede kaaned , juhtmed on väljas.
Iseenesest lähen sellega homme proovisõidule, täna ei olnud aega. Kuid käigukastiga on probleem see on kindel. Käigukang käib nii raskelt ja jääb seisma seal kuhu sa seda jätsid ( ei tule tagasi neutraali peal keskele). Nelivedu juttu järgi pidi töötama, et siis homme proovin testida ja siis räägin kuidas sillad on.
Põhimõteliselt minu meelest ei ole seda raha väärt.
Roolil nuppud väga kulunud, tekstiil matid aukudega, kliimal olevad keerutamisnuppud loksuvad, käetugi üles ei lähe. Ja tuhatoos ei lähe kinni. Elektrika poolest oli vist kõik korras peale selle et tagaistuja akna lahti teha ei saa, kas on lapselukk peal või ei tööta nupud. Ja samas auto seisis töötavana 15-20 minutit ja temperatuuri anduril oli mootor alla 50kraadi sooja, muidugi võibolla ei jõudnud soojaks minna. Ja veel bakasniku ukse polster on katki ja puuduvad tagatulede kaaned , juhtmed on väljas.
Iseenesest lähen sellega homme proovisõidule, täna ei olnud aega. Kuid käigukastiga on probleem see on kindel. Käigukang käib nii raskelt ja jääb seisma seal kuhu sa seda jätsid ( ei tule tagasi neutraali peal keskele). Nelivedu juttu järgi pidi töötama, et siis homme proovin testida ja siis räägin kuidas sillad on.
Põhimõteliselt minu meelest ei ole seda raha väärt.
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#14Milline on siis AR mootorite töötemperatuur, mõtlen diisel mootoreid? kui 50 on ok
Mis sõitmist, kui see auto alles toodi Šveitsist ja kui aru sain siis auto tuli enda 4'l Eestisse
Mis sõitmist, kui see auto alles toodi Šveitsist ja kui aru sain siis auto tuli enda 4'l Eestisse
Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW
#15Tuhatoos on remonditav - suht lihtsalt (või siis asendatav)- tingi korralikult raha alla
Tagumine polster on vahetavatav nagu ka tulekatted... suht lihtsalt... tingi raha maha
Nupud- lihtsalt parandatav- aga tingi raha maha
töötemperatuuri saavutada kohapeal on sellise ilmaga suhteliselt võimatu hea, et 50 ära tuli isegi bensiinimootoriga on raske tühikäigul 80 kraadini jõuda
käigukangi viga on täiesti kindlasti hoovastikus kinni (suht tõenäoliselt on plastkate puru- või kui hästi on, siis ... on poonud midagi lihtslt kangi all kinni- oma kogemuse baasil kui kang käib meeletult raskelt, siis aitab tavaliselt kangipesa määrimine muidugi mitte alati)- igaks juhuks tingi mõnisada raha hinnast maha
seega, kui saad min 10% hinnast alla ja liugled sujuvalt autoga (igaks juhuks) enne ostuotsust Piloti kontrollpunktist läbi, siis oleks asjal jumet
Tagumine polster on vahetavatav nagu ka tulekatted... suht lihtsalt... tingi raha maha
Nupud- lihtsalt parandatav- aga tingi raha maha
töötemperatuuri saavutada kohapeal on sellise ilmaga suhteliselt võimatu hea, et 50 ära tuli isegi bensiinimootoriga on raske tühikäigul 80 kraadini jõuda
käigukangi viga on täiesti kindlasti hoovastikus kinni (suht tõenäoliselt on plastkate puru- või kui hästi on, siis ... on poonud midagi lihtslt kangi all kinni- oma kogemuse baasil kui kang käib meeletult raskelt, siis aitab tavaliselt kangipesa määrimine muidugi mitte alati)- igaks juhuks tingi mõnisada raha hinnast maha
seega, kui saad min 10% hinnast alla ja liugled sujuvalt autoga (igaks juhuks) enne ostuotsust Piloti kontrollpunktist läbi, siis oleks asjal jumet
Tegelikult ma olen normaalne....