Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

#2
Ristiasetusega mootori puhul on tegemist reeglina miski haldexi või viscolahendusega - ühesõnaga, niikaua kui toimib , senikaua toimib... peale toimimise lõppu on 1 esiratta veoline. TS võiks pikemlt kirjutada - kas haldex või visco - kuidas veojõud jaotub, kas nelikvedu on pidev jne - loeks ise ka huviga / krossivagun autona mulle meeldib iseenesest.

:icon_roll:

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

#6
E.T. kirjutas:Ristiasetusega mootori puhul on tegemist reeglina miski haldexi või viscolahendusega - ühesõnaga, niikaua kui toimib , senikaua toimib... peale toimimise lõppu on 1 esiratta veoline. TS võiks pikemlt kirjutada - kas haldex või visco - kuidas veojõud jaotub, kas nelikvedu on pidev jne - loeks ise ka huviga / krossivagun autona mulle meeldib iseenesest.

:icon_roll:
:mrgreen:

aga vat ei ole- tuli mõni aasta tagasa ka mulle šokina aga uued Q4-d (156;159 ja Brera/Spider) kasutavad Torsenit (C-d kui täpsem olla)- C puhul kasutatakse siis kuni 75% suunamist (3:1)- normaalis veab esisild 53 ja tagumine 47 (sama kehtib ka mõlema silla osas- isegi kui ratta õhku saad liigub see ikka viisakalt edasi :wink: )

Sisuliselt on seal kaks eraldi difrit- kaks on pandud ühte kesta ees (esiratastele ja keskele) ning üks on tagasillas.
Pilt

Probleeme nelikveoga olla ei tohiks (planetaardiffer on suht lolli ja pommikindel- seda enam, et süsteem tegelikult peab vastu ka palju võimsamaid mootoreid :wink: ), 1,9 MultiJet on samuti suhteliselt kindel mootor- silla ja pidurisüsteemi tükid kattuvad suuresti 156 omadega, mootoritükid on vajadusel samuti leitavad...
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

#13
Sai siis seda masinat vaatamas käidud. Mulle ei meeldinud! Välimuselt on kõik ok mõni kivitäkke ja kriim ega auto uus pole.. Kuid taga stange tundub laksu saanud sest on jumala viltu tagasi pandud. Seest on puhas.

Roolil nuppud väga kulunud, tekstiil matid aukudega, kliimal olevad keerutamisnuppud loksuvad, käetugi üles ei lähe. Ja tuhatoos ei lähe kinni. Elektrika poolest oli vist kõik korras peale selle et tagaistuja akna lahti teha ei saa, kas on lapselukk peal või ei tööta nupud. Ja samas auto seisis töötavana 15-20 minutit ja temperatuuri anduril oli mootor alla 50kraadi sooja, muidugi võibolla ei jõudnud soojaks minna. Ja veel bakasniku ukse polster on katki ja puuduvad tagatulede kaaned , juhtmed on väljas.

Iseenesest lähen sellega homme proovisõidule, täna ei olnud aega. Kuid käigukastiga on probleem see on kindel. Käigukang käib nii raskelt ja jääb seisma seal kuhu sa seda jätsid ( ei tule tagasi neutraali peal keskele). Nelivedu juttu järgi pidi töötama, et siis homme proovin testida ja siis räägin kuidas sillad on.

Põhimõteliselt minu meelest ei ole seda raha väärt.

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

#15
Tuhatoos on remonditav - suht lihtsalt (või siis asendatav)- tingi korralikult raha alla
Tagumine polster on vahetavatav nagu ka tulekatted... suht lihtsalt... tingi raha maha
Nupud- lihtsalt parandatav- aga tingi raha maha :wink:

töötemperatuuri saavutada kohapeal on sellise ilmaga suhteliselt võimatu :mrgreen: hea, et 50 ära tuli :wink: isegi bensiinimootoriga on raske tühikäigul 80 kraadini jõuda :wink:

käigukangi viga on täiesti kindlasti hoovastikus kinni (suht tõenäoliselt on plastkate puru- või kui hästi on, siis ... on poonud midagi lihtslt kangi all kinni- oma kogemuse baasil kui kang käib meeletult raskelt, siis aitab tavaliselt kangipesa määrimine :roll: muidugi mitte alati)- igaks juhuks tingi mõnisada raha hinnast maha :roll:

seega, kui saad min 10% hinnast alla ja liugled sujuvalt autoga (igaks juhuks) enne ostuotsust Piloti kontrollpunktist läbi, siis oleks asjal jumet :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....