Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

#16
Pilot Motors'iga on see probleem, et asub Tallinnas :)

Ja tingimise kohta küsisin siis vastati, et natuke ikka saab.(vast mõeldi summast kuni 100 euri), et 10% alla saada oleks hea, eks homme proovime siis kui proovisõiduks läheb.

Ja veel panin tähele, et wagon'i tagaistmete seljatoe nurk erineb sedaani omast ja ruumi on taga veits wagonis vähem.

Ostuabi: Alfa Romeo 156 CrossWagon Q4 1.9 JTD 110kW

#22
ts wrote:
E.T. wrote:Ristiasetusega mootori puhul on tegemist reeglina miski haldexi või viscolahendusega - ühesõnaga, niikaua kui toimib , senikaua toimib... peale toimimise lõppu on 1 esiratta veoline. TS võiks pikemlt kirjutada - kas haldex või visco - kuidas veojõud jaotub, kas nelikvedu on pidev jne - loeks ise ka huviga / krossivagun autona mulle meeldib iseenesest.

:icon_roll:
:mrgreen:

aga vat ei ole- tuli mõni aasta tagasa ka mulle šokina aga uued Q4-d (156;159 ja Brera/Spider) kasutavad Torsenit (C-d kui täpsem olla)- C puhul kasutatakse siis kuni 75% suunamist (3:1)- normaalis veab esisild 53 ja tagumine 47 (sama kehtib ka mõlema silla osas- isegi kui ratta õhku saad liigub see ikka viisakalt edasi :wink: )

Sisuliselt on seal kaks eraldi difrit- kaks on pandud ühte kesta ees (esiratastele ja keskele) ning üks on tagasillas.
Image

Probleeme nelikveoga olla ei tohiks (planetaardiffer on suht lolli ja pommikindel- seda enam, et süsteem tegelikult peab vastu ka palju võimsamaid mootoreid :wink: ), 1,9 MultiJet on samuti suhteliselt kindel mootor- silla ja pidurisüsteemi tükid kattuvad suuresti 156 omadega, mootoritükid on vajadusel samuti leitavad...

Ooo, tänks kokkuvõtte eest - mulle meeldib targemaks saada!
Nelivedu on siis põhimõtteliselt ainuõige lahenduse otsas :)