Ostuabi: Lancia Thesis

#1
Hei-hei.

Aidake palun mul Thesise mõte maha laita... öelge, et on halb auto ja lagunebjajuppepolesaadajakallidonkaveel :icon_crazy:

Eniveis igasugune info diisel Thesise kohta on enam kui oodatud. Näiteks kellega põhja jagab, kas eelistada manuaali või automaati, mis versiooni mootorit jne.

Aitäh :)
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Ostuabi: Lancia Thesis

#3
Thesis ei jaga põhja kellegagi -> 166 ja Kappa-ga jagab mootoreid küll

seega mootorite osas on asi lihtne- V6 on pärit AR riiulist ( R5-ed on päris Lancia omad... nagu ka AR 2,4 diisel)

Thesisega keeras Lancia üle väga pika aja "vindi üle", mille tõttu on seal elektrit ja mugavust oi jumal kui palju... ja see kõik ka maksab oi jumal kui palju, kui seal midagi läheb.

Kokkuvõtteks - ostmisel vaata üle absoluutselt kõik, mis on seotud elektriga ja tagane kui Sa leiad probleemi, millele koheselt lahendust ei leia aga mis peaks korras olema

kõige probleemsemaks asjaks Thesise juures on Skyhook- (ehk siis vedrustuse kontrollimine, mis peaks andma tunde, nagu ripuks auto helikopteri küljes... üldiselt väidetakse, et see nii ka on- kogu süsteemi väljavahetamine pidavat maksma kasutatud helikopteri hinda :icon_angel: )

sillaosadest- esisild on lihtne ja sellega saab iga nurgatagune töökoda hakkama :mrgreen: :mrgreen:
Pilt
tagasillas pole üldse peaaegu midagi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pilt

juppe on olemas ka B osana (noh mingi paar juppi ikka) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

http://www.ladu24.ee/et/ladu2/19367/7026,0" onclick="window.open(this.href);return false;

ja ei maksa palju :mrgreen:

https://www.eparts.ee/catalog/#brand:64 ... 0571/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false;


Üldiselt aga on tegu sigahea autoga :icon_thumbup: ja tegelikult ma natuke pingutasin hinnangutes üle :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi: Lancia Thesis

#4
ts tõi mind õnneks natukene maapeale tagasi aga kurrrat kuidas sügeleb kõhus :D Hinnad on neil head aga kardan seda, et kui midagi peaks juhtuma siis tõmbab hinge kinni. Harjunud 164-ga kus enamjaolt piirneb remont paari näpu õliseks tegemisega, Thesise puhul vist võib auto kõrval ainult kübarat tõsta :icon_hi:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Ostuabi: Lancia Thesis

#5
nooh- kui raha on, siis on alati hea olla autoomanik...

lohutuseks võin öelda, et remondikulud ja enamesinevad probleemid on selle klassi autodel kõigil hoopis teisest mastist, kui 164-l :roll: Kui nüüd täiesti aus olla, siis selle raha eest nii suurt saksa või prantsuse autot ostes on oht veel suuremateks väljaminekuteks - kasvõi Audi A6, millel on samuti multilink sild samakalliste tükkidega, MB E klass oma "legendaarse" vastupidavusega või peugeot 607 oma huvitavate lahendustega. Varinat oleks muidugi Jaapani poole vaadata aga :icon_shifty: ma jätan siinkohal ütlemata

Kui aga lisaks välimust/sisemust vaadata siis... kunst on kunst - IMHO ei ole sellele autole konkurentide poolt disainis absoluutselt mitte midagi vastu panna (ka 156/166 on Thesise kõrval "mannetud")

Thesise tegemisel lähtuti muuseas sellest, et kõik selle klassi autode ostjad mõtlevad esmalt põhjuseid, miks nad Thesist ei ostaks (vs A6 ja E-klass) ning elimineeriti enamik neist (alles jäi vaid veovalemi miinus).

Ja mis põhiline :icon_think: Thesis ei ole just väga igapäevane aparaat- kui õigesti meeles on, siis 2009 tootmise lõppedes ei saanud vist 20 tuhandet autotki ehitatud :roll:

Seega- valades natuke õli tulle- mine tee proovisõit :wink:

P.S. tegelikult muidugi ei ole Thesis mingi imeloom- enamlevinud probleemide lahendamine on siiski peamiselt näppude määrimise tahtmise taga (äärmisel juhul pead diagnostikas käima :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Ostuabi: Lancia Thesis

#8
selline auto peab ikka automaat olema ja vaevalt, et küttekulu oleks probleemiks, muuseas kui ma peaks mingit uuekooli igapäevaliikurit otsima, siis ma ei mõtleks ka, vaid ostaks kohe ära mingi thesise, ja nii ma teen alati kui mingit autot ostan - tavaliselt veab pimesi
PS viimati ostsin mingi audi nii, krt seda korda ei vedanud, aga eksootikaga on alati vedanud

Ostuabi: Lancia Thesis

#9
haraq kirjutas:Einoh, mis ma oskan öelda. Ainult vaata ja imesta, et on veel tegelasi, kellele Thesis korda läheb. :icon_thumbup:
Veeri naisss...
Thesis on tegelikult peas keerelnud juba aastaid, nüüd on hinnad ka reaalsuseni jõudnud (vähemalt minu jaoks)
ts kirjutas: Seega- valades natuke õli tulle- mine tee proovisõit :wink:
Üldiselt piilun ikkagi Saksa ja Itaalia suunas ja nii kaugele minnes tahaks asjades ikkagi kindel olla, ehk siis siinsed diislid proovin ilmselt läbi (õnneks pole neid kuigi palju :D )
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Ostuabi: Lancia Thesis

#10
Praeguse Metroauto hoones asuv esindus-nimi ei tule meelde,hakkas oma uut Thesist müüma hinnaga miljon 80 tuhat eeku ja Kuskil aasta tagasi seisis õnnetu Mustamäe teel ja ootas omanikku.See peaks Eestis kõige kauem müügis olnud auto olema. :icon_roll:

Ostuabi: Lancia Thesis

#12
supp kirjutas:selline auto peab ikka automaat olema ja vaevalt, et küttekulu oleks probleemiks, muuseas kui ma peaks mingit uuekooli igapäevaliikurit otsima, siis ma ei mõtleks ka, vaid ostaks kohe ära mingi thesise, ja nii ma teen alati kui mingit autot ostan - tavaliselt veab pimesi
PS viimati ostsin mingi audi nii, krt seda korda ei vedanud, aga eksootikaga on alati vedanud
automaat on kõige nõrgem lüli sellel autol, kuna on jaapani saast niimega Aisin WS55

Ostuabi: Lancia Thesis

#13
ts kirjutas:Kui aga lisaks välimust/sisemust vaadata siis... kunst on kunst - IMHO ei ole sellele autole konkurentide poolt disainis absoluutselt mitte midagi vastu panna (ka 156/166 on Thesise kõrval "mannetud")
Härra TS - oponeerin / 156 on üks ajaloo parimaid kujustusi (Alfal)...
cron