Hei-hei.
Aidake palun mul Thesise mõte maha laita... öelge, et on halb auto ja lagunebjajuppepolesaadajakallidonkaveel :icon_crazy:
Eniveis igasugune info diisel Thesise kohta on enam kui oodatud. Näiteks kellega põhja jagab, kas eelistada manuaali või automaati, mis versiooni mootorit jne.
Aitäh
Ostuabi: Lancia Thesis
#2Mootorid on okei.
Elektroonikat on :icon_sick: .
Kui midagi peaks katki minema siis .
Elektroonikat on :icon_sick: .
Kui midagi peaks katki minema siis .
a.k.a Anthrax
Ostuabi: Lancia Thesis
#3Thesis ei jaga põhja kellegagi -> 166 ja Kappa-ga jagab mootoreid küll
seega mootorite osas on asi lihtne- V6 on pärit AR riiulist ( R5-ed on päris Lancia omad... nagu ka AR 2,4 diisel)
Thesisega keeras Lancia üle väga pika aja "vindi üle", mille tõttu on seal elektrit ja mugavust oi jumal kui palju... ja see kõik ka maksab oi jumal kui palju, kui seal midagi läheb.
Kokkuvõtteks - ostmisel vaata üle absoluutselt kõik, mis on seotud elektriga ja tagane kui Sa leiad probleemi, millele koheselt lahendust ei leia aga mis peaks korras olema
kõige probleemsemaks asjaks Thesise juures on Skyhook- (ehk siis vedrustuse kontrollimine, mis peaks andma tunde, nagu ripuks auto helikopteri küljes... üldiselt väidetakse, et see nii ka on- kogu süsteemi väljavahetamine pidavat maksma kasutatud helikopteri hinda :icon_angel: )
sillaosadest- esisild on lihtne ja sellega saab iga nurgatagune töökoda hakkama tagasillas pole üldse peaaegu midagi
juppe on olemas ka B osana (noh mingi paar juppi ikka)
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/19367/7026,0" onclick="window.open(this.href);return false;
ja ei maksa palju
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:64 ... 0571/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt aga on tegu sigahea autoga :icon_thumbup: ja tegelikult ma natuke pingutasin hinnangutes üle
seega mootorite osas on asi lihtne- V6 on pärit AR riiulist ( R5-ed on päris Lancia omad... nagu ka AR 2,4 diisel)
Thesisega keeras Lancia üle väga pika aja "vindi üle", mille tõttu on seal elektrit ja mugavust oi jumal kui palju... ja see kõik ka maksab oi jumal kui palju, kui seal midagi läheb.
Kokkuvõtteks - ostmisel vaata üle absoluutselt kõik, mis on seotud elektriga ja tagane kui Sa leiad probleemi, millele koheselt lahendust ei leia aga mis peaks korras olema
kõige probleemsemaks asjaks Thesise juures on Skyhook- (ehk siis vedrustuse kontrollimine, mis peaks andma tunde, nagu ripuks auto helikopteri küljes... üldiselt väidetakse, et see nii ka on- kogu süsteemi väljavahetamine pidavat maksma kasutatud helikopteri hinda :icon_angel: )
sillaosadest- esisild on lihtne ja sellega saab iga nurgatagune töökoda hakkama tagasillas pole üldse peaaegu midagi
juppe on olemas ka B osana (noh mingi paar juppi ikka)
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/19367/7026,0" onclick="window.open(this.href);return false;
ja ei maksa palju
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:64 ... 0571/tab:1" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt aga on tegu sigahea autoga :icon_thumbup: ja tegelikult ma natuke pingutasin hinnangutes üle
Tegelikult ma olen normaalne....
Ostuabi: Lancia Thesis
#4ts tõi mind õnneks natukene maapeale tagasi aga kurrrat kuidas sügeleb kõhus Hinnad on neil head aga kardan seda, et kui midagi peaks juhtuma siis tõmbab hinge kinni. Harjunud 164-ga kus enamjaolt piirneb remont paari näpu õliseks tegemisega, Thesise puhul vist võib auto kõrval ainult kübarat tõsta :icon_hi:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Ostuabi: Lancia Thesis
#5nooh- kui raha on, siis on alati hea olla autoomanik...
lohutuseks võin öelda, et remondikulud ja enamesinevad probleemid on selle klassi autodel kõigil hoopis teisest mastist, kui 164-l Kui nüüd täiesti aus olla, siis selle raha eest nii suurt saksa või prantsuse autot ostes on oht veel suuremateks väljaminekuteks - kasvõi Audi A6, millel on samuti multilink sild samakalliste tükkidega, MB E klass oma "legendaarse" vastupidavusega või peugeot 607 oma huvitavate lahendustega. Varinat oleks muidugi Jaapani poole vaadata aga :icon_shifty: ma jätan siinkohal ütlemata
Kui aga lisaks välimust/sisemust vaadata siis... kunst on kunst - IMHO ei ole sellele autole konkurentide poolt disainis absoluutselt mitte midagi vastu panna (ka 156/166 on Thesise kõrval "mannetud")
Thesise tegemisel lähtuti muuseas sellest, et kõik selle klassi autode ostjad mõtlevad esmalt põhjuseid, miks nad Thesist ei ostaks (vs A6 ja E-klass) ning elimineeriti enamik neist (alles jäi vaid veovalemi miinus).
Ja mis põhiline Thesis ei ole just väga igapäevane aparaat- kui õigesti meeles on, siis 2009 tootmise lõppedes ei saanud vist 20 tuhandet autotki ehitatud
Seega- valades natuke õli tulle- mine tee proovisõit
P.S. tegelikult muidugi ei ole Thesis mingi imeloom- enamlevinud probleemide lahendamine on siiski peamiselt näppude määrimise tahtmise taga (äärmisel juhul pead diagnostikas käima )
lohutuseks võin öelda, et remondikulud ja enamesinevad probleemid on selle klassi autodel kõigil hoopis teisest mastist, kui 164-l Kui nüüd täiesti aus olla, siis selle raha eest nii suurt saksa või prantsuse autot ostes on oht veel suuremateks väljaminekuteks - kasvõi Audi A6, millel on samuti multilink sild samakalliste tükkidega, MB E klass oma "legendaarse" vastupidavusega või peugeot 607 oma huvitavate lahendustega. Varinat oleks muidugi Jaapani poole vaadata aga :icon_shifty: ma jätan siinkohal ütlemata
Kui aga lisaks välimust/sisemust vaadata siis... kunst on kunst - IMHO ei ole sellele autole konkurentide poolt disainis absoluutselt mitte midagi vastu panna (ka 156/166 on Thesise kõrval "mannetud")
Thesise tegemisel lähtuti muuseas sellest, et kõik selle klassi autode ostjad mõtlevad esmalt põhjuseid, miks nad Thesist ei ostaks (vs A6 ja E-klass) ning elimineeriti enamik neist (alles jäi vaid veovalemi miinus).
Ja mis põhiline Thesis ei ole just väga igapäevane aparaat- kui õigesti meeles on, siis 2009 tootmise lõppedes ei saanud vist 20 tuhandet autotki ehitatud
Seega- valades natuke õli tulle- mine tee proovisõit
P.S. tegelikult muidugi ei ole Thesis mingi imeloom- enamlevinud probleemide lahendamine on siiski peamiselt näppude määrimise tahtmise taga (äärmisel juhul pead diagnostikas käima )
Tegelikult ma olen normaalne....
Ostuabi: Lancia Thesis
#6Einoh, mis ma oskan öelda. Ainult vaata ja imesta, et on veel tegelasi, kellele Thesis korda läheb. :icon_thumbup:
Veeri naisss...
Veeri naisss...
Ostuabi: Lancia Thesis
#7Kui sellel masinal on käigukastide valik sama mis 166-l siis manuaal on kindlasti parem valik. Automaat ei pidanud olema kõige töökindlam. Samas manuaaliga võidad kindlasti küttekulus.
Ostuabi: Lancia Thesis
#8selline auto peab ikka automaat olema ja vaevalt, et küttekulu oleks probleemiks, muuseas kui ma peaks mingit uuekooli igapäevaliikurit otsima, siis ma ei mõtleks ka, vaid ostaks kohe ära mingi thesise, ja nii ma teen alati kui mingit autot ostan - tavaliselt veab pimesi
PS viimati ostsin mingi audi nii, krt seda korda ei vedanud, aga eksootikaga on alati vedanud
PS viimati ostsin mingi audi nii, krt seda korda ei vedanud, aga eksootikaga on alati vedanud
Ostuabi: Lancia Thesis
#9Thesis on tegelikult peas keerelnud juba aastaid, nüüd on hinnad ka reaalsuseni jõudnud (vähemalt minu jaoks)haraq kirjutas:Einoh, mis ma oskan öelda. Ainult vaata ja imesta, et on veel tegelasi, kellele Thesis korda läheb. :icon_thumbup:
Veeri naisss...
Üldiselt piilun ikkagi Saksa ja Itaalia suunas ja nii kaugele minnes tahaks asjades ikkagi kindel olla, ehk siis siinsed diislid proovin ilmselt läbi (õnneks pole neid kuigi palju )ts kirjutas: Seega- valades natuke õli tulle- mine tee proovisõit
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Ostuabi: Lancia Thesis
#10Praeguse Metroauto hoones asuv esindus-nimi ei tule meelde,hakkas oma uut Thesist müüma hinnaga miljon 80 tuhat eeku ja Kuskil aasta tagasi seisis õnnetu Mustamäe teel ja ootas omanikku.See peaks Eestis kõige kauem müügis olnud auto olema. :icon_roll:
Ostuabi: Lancia Thesis
#11võib ju vaadata, kes foorumi kasutajadest sõidab Thesisega ja otse küsida, mitte kuulata, mida ütlevad teoreetikud
Ostuabi: Lancia Thesis
#12automaat on kõige nõrgem lüli sellel autol, kuna on jaapani saast niimega Aisin WS55supp kirjutas:selline auto peab ikka automaat olema ja vaevalt, et küttekulu oleks probleemiks, muuseas kui ma peaks mingit uuekooli igapäevaliikurit otsima, siis ma ei mõtleks ka, vaid ostaks kohe ära mingi thesise, ja nii ma teen alati kui mingit autot ostan - tavaliselt veab pimesi
PS viimati ostsin mingi audi nii, krt seda korda ei vedanud, aga eksootikaga on alati vedanud
Ostuabi: Lancia Thesis
#13Härra TS - oponeerin / 156 on üks ajaloo parimaid kujustusi (Alfal)...ts kirjutas:Kui aga lisaks välimust/sisemust vaadata siis... kunst on kunst - IMHO ei ole sellele autole konkurentide poolt disainis absoluutselt mitte midagi vastu panna (ka 156/166 on Thesise kõrval "mannetud")
Ostuabi: Lancia Thesis
#14sesuhtes olen nõus, 156 ja ka äsja omantatud 166 on lapsemäng võrreldes thesise sisuga (olles ka ise sellega sõitnud)
ps kas sa mitte thesisega laksu ei pannud, kas on veljed üle
ps kas sa mitte thesisega laksu ei pannud, kas on veljed üle
Ostuabi: Lancia Thesis
#15uuriks ka velgi kui on müügis, kruviks oma kappale ka midagi ilusat alla :icon_roll: