AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#61
Muuseas, kas sellised võivad välja näha detailid 7000 km. ls. Mitol. Panen paar pilti näiteks välja.
Attachments
P1017644.JPG
P1017644.JPG (37.42 KiB) Viewed 7000 times
Fotod-0002.jpg
Fotod-0002.jpg (21.3 KiB) Viewed 7000 times

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#64
kkasti õli mootorisse on suht ok müügiautol, just hilja aegu sai mul ükstuttav tänu sellele suht uue masina müüdud, et kallas TAT-17 mootorisse, et üldse mingi rõhk oleks ehk siis "eesmärk pühendab abinõu"

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#65
Paistab et tehases pannakse sisse paras saast õli või hakkas omanik värsket autot kohe piinama. Vanasti ikka öeldi, et esimene 10000 on tähtsam kui järgmine 100000. Tegelikult peaks uuel sõidukil tegema esimese 2000 läbimisel õlivahetuse. Muidugi see mootor kisub kohe vajutama. Kui juba Bravo 110KW tekitas hea tunde siis sellega on veel lõbusam. Näha on et rõngad olid sissetöötamata ja kõrgete pööretega lõi gaasid karteri. Nii see õli siis saastuski. See on esimene pähetulev mõte.

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#66
supp wrote: tänu sellele suht uue masina müüdud, et kallas TAT-17 mootorisse, et üldse mingi rõhk oleks

Miks keegi kasutatud autot osta ei julge? Miks eeldatakse, et iga müüja on mu** ???
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#67
Siin hiljuti sai nähtud audi a6 allroadi millel 100k ma keritud, 150k oli kella peal ostes. Inimene laupäeval ostis auto ja esmaspäeval tuli uus nukkvölle ja sinna juurde kuuluvat ostma. Ei ole just normaalne, tegu ei olnud siis müügi platsi masinaga.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#68
Lõpetage ära see, et 250K peal lähevad nukad ära. Tõesti, kui sel nüüd läksid nukad läbi, siis on tal vähemalt 200+ maha keritud.
Krt, mul allroad eestist ostetud, korralist hoolet saanud ja nüüd ees 320+km. Käis just hooldes, mingit nukkide ega muud jama ei ole. Jube närvi ajab, et kõik aina räägivad 250 ja nukid. Enne mõelge aasta arvule, keskmisele läbisõidule ja siis arvutage, mitu ahvi on seda juba kerinud, igaüks neist 100000km vähemalt ja siis saame kilometraaži, millega hakkab tekkima probleeme. arvan, et see on seal kuskil 400000+ km peal.
Annan teada, kuna tõenäoliselt sõidan edasi, sest mul ju 320+ ees ja sellise ls-ga ei osta eestis keegi enam autot. seda enam, et iga remondimees räägib miskist müstilisest 250k peal kuluvatest nukkidest- see nullib mul müügivõimalused täielikult, kuna nukid ju vahetamata ja ütle keskmisele eesti auto-ostjale, et miks vahetada, kui ls on õige ja ei ole ju vajadust.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#69
Idee poolest on 132kw audi diislil servises ette nähtud nukkade vahetus 250k pealt. Nii et peaks nagu korraline hooldus selle mure lahendama.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#70
lamp wrote:Idee poolest on 132kw audi diislil servises ette nähtud nukkade vahetus 250k pealt. Nii et peaks nagu korraline hooldus selle mure lahendama.

:icon_shocked: :icon_shocked: :icon_shocked:
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#71
Jan1 wrote:Paistab et tehases pannakse sisse paras saast õli või hakkas omanik värsket autot kohe piinama. Vanasti ikka öeldi, et esimene 10000 on tähtsam kui järgmine 100000. Tegelikult peaks uuel sõidukil tegema esimese 2000 läbimisel õlivahetuse. Muidugi see mootor kisub kohe vajutama. Kui juba Bravo 110KW tekitas hea tunde siis sellega on veel lõbusam. Näha on et rõngad olid sissetöötamata ja kõrgete pööretega lõi gaasid karteri. Nii see õli siis saastuski. See on esimene pähetulev mõte.
huvitav kas Mitol mingit elektroonilist sissesõidu piirangut polegi?
Vhailor (159TBI) mu mäletamist mööda kurtis, et kiirendada (Alfade Kiirendus festivalil) pole mõtet kuna elektroonika ei luba.
Sama jutt oli ka autolehes ühel Fabia RS omanikul.
tal muidugi vahetati rõngaid ...
NB! õiget lõiku netis üleval pole http://www.autoleht.ee/uudised?id=5064

Muidugi oleks hää kuulda "ametlikku" sõnavõttu, kui palju "sitta" esimese 15000km jooksul sinna koguneb?
Seitsekümmend Viis

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#72
ts wrote:
lamp wrote:Idee poolest on 132kw audi diislil servises ette nähtud nukkade vahetus 250k pealt. Nii et peaks nagu korraline hooldus selle mure lahendama.

:icon_shocked: :icon_shocked: :icon_shocked:
Tuubeldan :shock:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#74
Kui Alfdadest ei räägita, räägime siis audidest.
Tehase ettenähtud hoole 240000km peal on kõikide rihmade vahetus, veepump, termostaat, rullikud, pingutusrullikud, sületäis erinevaid filtreid.
Olenevalt omaniku hoolsusest, on 250 -260000 vahel hoolduseks ainult õlivahetus. Kas keegi tahab öelda, et Reval jätab niiii magusa töö tegemata, nagu seda on nukkide vahetus, lihtsalt selle pärast, et nad ei viitsi? Kui tehas seda ette näeb, siis nad teevad selle suurima heameelega ära. St mina olen alati läinud teenindusse sõnadega, et selle ls korraline hoole+ KÕIK muud asjad, mis on teha vaja. Miks nad ei ole siis nukke vahetanud?

Asi lihtsalt selles, et enamus Saksast, Leedust jne tulnud masinatel on kordi juba ls vähemaks keritud, eestlase lemmik ls ongi seal 160-180 vahemikus, sõidab siin 100k km otsa ja ongi nukid läbi. Tegelik on kindlasti 400+++ (palju +) peale.
Küsimus veel, miks 320k peal ei ole salongis vähimatki kulumisjälge veel? isegi juhiistme äär on korras, istmed pole vajunud ja nupud ei ole veel valged. Ja kui vaadata a24 ja 170k ls-ga autosid, siis miks on neil nupud valged, juhi iste kulunud, rool läikiv/sile?
See kuradi kerimine on meil nagu rahvussport, kedagi ei koti auto seisu/sõidukord, ainult ls on määrav.
Lõpetame selle nuki teema nüüd, pean igapäevaselt oma ls juures vastama niigi küsimustele, miks nukid veel vahetamata on, ls ju nii suur.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#75
Kerimise teema on jah meil suht levinud ja noh tänu sellele jääb nii mönigi hea auto müümata. Sai siin mingi vahe ühte daciat müüdud 200k oli kella peal. Inimene tuleb vaatama autot söidab proovib, et jah korralik auto jne ja siis a miks läbi söit nii suur on? ja hind nii kallis jne. Täna sai just vaadatud siis paari autot ja noh tundub loogiline kui 2007a auto Ls suurem kui 2003a aparaatusel.

Ps. mul alfal peaks olema Ls. odopeal 80k rohkem kui mootoril :D
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.