Et turbiin pöörleks on vaja piisav kogus gaase, arvad on parem kui neid oleks kaks korda vähem? Turbo tuleb kapoti alla, eks näete kõike. Stay in touch
MorzokMan wrote:Ja ainult 8 klappi?
Ee.. ja ainult üks turbo?
Alguseks tuleb 0.6-0.7BARi ülelaadimist, ehk ca 50-60% lisajõudu/väänet. Seega loodetavasti 140-150Hj/170-180Nm arendab küll ja teades kuidas võimsus/vääne kõver turbo mootoril erineb vabalthingava omast võib loota, et hakab v.hästi liikuma
Tood taga välja mõlemad väljalasked ja T3. Esimese hooga arvaks, et sul on LAG ikka meeletu seal. Moment ei viitsi teha matat, et kui palju gaasi sul sealt välja lendab, kuid vist mitte piisavalt.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
Esiteks pole autod kuidagi võrdsed (ja minu oma on veel kaugel sõitmisest!! ), teiseks on terve foorum teoreetikuid, et kuidas ja mida ehitas vou oleks lahe, aga on keegi midagi oma kätega/ajuga tehtud?