
Järgmise korrani,
1.25h on normaeg. Esindus arveldab alati normaegades; kui töömees peaks taguma 3h selle laagri kallal, siis arvele läheb ikka normaeg 1.25harturASE wrote:...
Ma ei tea, mis tegelik laagrivahetus aeg esinduses on, aga mul läks 3h...
PilotMotors wrote:1.25h on normaeg. Esindus arveldab alati normaegades; kui töömees peaks taguma 3h selle laagri kallal, siis arvele läheb ikka normaeg 1.25harturASE wrote:...
Ma ei tea, mis tegelik laagrivahetus aeg esinduses on, aga mul läks 3h...
Esimene rattalaager maksab 1410.-
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
Võis olla küll, sest siis käisingi seda puru keeratud võtit tagasi ostmas Tööriistakeskusest. Aga väga hull oli sõita, kuna selle aretusega oli see šharniiri juures olev kaitseplekk lahti (ühe kinnitusega rippus) ja käis vasti piduriketast, mis tegi väga jubedat häält, õnneks avastasin vea kiiresti ja likvideerisin.ants wrote:kas see auto mitte ei sõitnud täna ringtee selveri juurde?
Mõni aeg on edasi läinud ja auto on saanud endale siis lubatud õhulugeja. Sedakorda Hr.Giuseppe käest "CarsSmardist" mingi X firma oma, kuid ei pidanud olema see kõige odavam gräpp. Igatahes asi toimetab ilusti ja see plärtsumine ja poomine (autol hing kinni) on kadunud.Giuseppe wrote:Pole teemat väga jälginud aga vahemärkusena mainin, et nede hindadega saab ka Tartust varuosi, ei pea Tallinnasse minema.
Esimene rattalaager 1410.-
Õhukululugeja 1453.-
Ei ole ta miskit ime pütt. Asi on reaalselt Saksas juba olemas sõbra juures, aga kuna ta ise satub siia kanti harva ja nii kiire asjaga ei ole, et maksta lihtsalt mingi 50 euri lisaks transpordi eest, siis sellest ka tingituna ta venib.Loomulikult oleks olnud lihtsam tee mingi universaalne pütt sinna poole odavamalt alla muretseda, aga siiski tahtsin võimalusel originaali.Kristop wrote:Mis ime pütt see on mida nii kaua peab ootama