Tere
Probleem talv läbi seisnud Alfa 166ga (2000). Bensiiniga.
Üle pika aja panin täna auto tööle. Esimesel korral käivitus kenasti, külmast peast. Lasin mõnda aega töötada. Siis mingil hetkel suretasin auto välja ja rohkem käima ei lähe.
Starterit andes iga kord natuke nagu lubaks. Töötab ringi v kaks ja siis sureb kohe välja.
Gaasi pedaali sõtkumisest palju ei sõltu.
Kui lasin veel natuke seista, siis käivitus töötas pisut kauem kui paari ringi jagu kuid suri ikkagi välja ja uuesti käivitades käitus jälle nii et paari ringi mootor nagu töötas ja siis suri välja.
Oskab keegi soovitada mida teha või kedagi kes viitsiks selle probleemiga tegeleda. Tallinnas.
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#2....
mootoritule viskab põlema?
Kui ei, siis kontrolli üle, et kuskilt ühtegi voolikut lahti ei ole ja et juhtmestik korras oleks.
Üldiselt ilma mootorituleta sureb auto välja siis, kui kas ei ole kütust (et rõhku üleval hoida) või ei ole õhku (näiteks kui gaasisiiber on kinni jäätunud) või on õhku liiga palju (näiteks on mõni lõdvik lahti)
Pedaali sõtkumine on täpselt sama teema peale (kuna 166 vist kasutas kõigil mudelitel juba drive by wire pedaali, siis juhul, kui siiber on kinni või õhku on liiga palju ei juhtu midagi)
Kui kütust on piisavalt ning tuli ei põle ja ühtegi lahtist voolikut ei paista, siis soovitaks klassikaliselt esmalt sooja ruumi ja siis vaataks juba edasi
mootoritule viskab põlema?
Kui ei, siis kontrolli üle, et kuskilt ühtegi voolikut lahti ei ole ja et juhtmestik korras oleks.
Üldiselt ilma mootorituleta sureb auto välja siis, kui kas ei ole kütust (et rõhku üleval hoida) või ei ole õhku (näiteks kui gaasisiiber on kinni jäätunud) või on õhku liiga palju (näiteks on mõni lõdvik lahti)
Pedaali sõtkumine on täpselt sama teema peale (kuna 166 vist kasutas kõigil mudelitel juba drive by wire pedaali, siis juhul, kui siiber on kinni või õhku on liiga palju ei juhtu midagi)
Kui kütust on piisavalt ning tuli ei põle ja ühtegi lahtist voolikut ei paista, siis soovitaks klassikaliselt esmalt sooja ruumi ja siis vaataks juba edasi

Tegelikult ma olen normaalne....
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#3Ka soojemad ilmad pole midagi muutnud.
Starter käiab, tagant viskab kerget bensuhaisu ja kogu lugu. Ühti rikketuld ei viska põlema.
Oskab keegi soovitada mõnd pädevat töökoda Tallinnas kuhu võiks pöörduda?
Ilmelt jääb endal puudu nii mõistusest kui oskustest...
Starter käiab, tagant viskab kerget bensuhaisu ja kogu lugu. Ühti rikketuld ei viska põlema.
Oskab keegi soovitada mõnd pädevat töökoda Tallinnas kuhu võiks pöörduda?
Ilmelt jääb endal puudu nii mõistusest kui oskustest...
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#4:icon_shifty:
proovi mingit huvitavat kütuselisandit
Ah jaa-> loomulikult unustasid Sa esialgu mainida, et tegu on gaasiseadmega autoga
see ei olegi oluline rohkemat, kui lisab terve hulga võimalikke probleeme juurde.
Seega vaata kogu gaasiseadme juhtmestik üle (teoreetiline variant on, et Sul on bensiin ja gaas korraga peal) ja kontrolli üle, et Sul gaasiseadme voolikud korras ja kinni on.
Soovitaks otsida mõne töökoja, millel on gaasiseadmetega kogemus olemas (nende sümptomite alusel kahtlustaks eelkõige gaasi)
proovi mingit huvitavat kütuselisandit

Ah jaa-> loomulikult unustasid Sa esialgu mainida, et tegu on gaasiseadmega autoga

Seega vaata kogu gaasiseadme juhtmestik üle (teoreetiline variant on, et Sul on bensiin ja gaas korraga peal) ja kontrolli üle, et Sul gaasiseadme voolikud korras ja kinni on.
Soovitaks otsida mõne töökoja, millel on gaasiseadmetega kogemus olemas (nende sümptomite alusel kahtlustaks eelkõige gaasi)
Tegelikult ma olen normaalne....
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#5Tänud.
Ilmselt tulebki gaasiseadmetega tegelejate poole pöörduda.
Seni küll pole gaasi sisse-välja lülitamisel mingit mõju olnud. Samas ei muuda see asja, kui gaasiseadmetest mingi jama on tekkinud. Hetkel kahtlustaks pigem süütesüsteemi, aga pole võimalust ka järgi kontrollida.
Ilmselt tulebki gaasiseadmetega tegelejate poole pöörduda.
Seni küll pole gaasi sisse-välja lülitamisel mingit mõju olnud. Samas ei muuda see asja, kui gaasiseadmetest mingi jama on tekkinud. Hetkel kahtlustaks pigem süütesüsteemi, aga pole võimalust ka järgi kontrollida.
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#6kui süütesüsteemis oleks ükskõik milline viga, siis saaksid ka veateate
(süütesüsteem on 166-l suhteliselt lihtne... muidu võiks paari ringi tegemine vihjata sellele, et juhtmed on rivist väljas, aga Sul on 6 pooli ja pooli suremine või siis väntvõlli-nukkvõlli andurid tuvastatakse juba enne käivitamist)
gaasiseade mootorile veateadet ei anna- juhul, kui süsteem on jäänud mingil põhjusel gaasile kinni, siis "uputab" lihtsalt mootori üle (gaas+bensiin sama õhukoguse juures on selgelt liiga palju)

gaasiseade mootorile veateadet ei anna- juhul, kui süsteem on jäänud mingil põhjusel gaasile kinni, siis "uputab" lihtsalt mootori üle (gaas+bensiin sama õhukoguse juures on selgelt liiga palju)
Tegelikult ma olen normaalne....
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#7Tänud vihjete eest.
Viimasel kahel katsel ei ole mootor ka enam kordagi "turtsatanud".
Gaas sai ka välistatud - kõik Gaasisüsteemi kaitsmed maha võetud nagu Gaasiabi.ee soovitas. Sama seis.
Järgmiseks siis ilmselt kütusepumbal voolikud välja ja vaadata kas juhtub midagi....
Viimasel kahel katsel ei ole mootor ka enam kordagi "turtsatanud".
Gaas sai ka välistatud - kõik Gaasisüsteemi kaitsmed maha võetud nagu Gaasiabi.ee soovitas. Sama seis.
Järgmiseks siis ilmselt kütusepumbal voolikud välja ja vaadata kas juhtub midagi....
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#8Esialgsed vaatlustulemuste põhjal tundub siiski et kütusepump on loobunud.
Lahti veel pole võtnud, kuid süütevõtit keerates peaks taga olema kuulda pumba töötamisel tekkiv iseloomulik heli. Praegu seda igatahes ei ole.
Tuleb siis hakata lammutuskodasid kammima...
Lahti veel pole võtnud, kuid süütevõtit keerates peaks taga olema kuulda pumba töötamisel tekkiv iseloomulik heli. Praegu seda igatahes ei ole.
Tuleb siis hakata lammutuskodasid kammima...
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#9
korras pump ei unda kuuldavalt... esmalt võta tester ja pane pumba klemmidele peale (vaata, kas signaal sinna jõuab) ja kui jõuab, siis vaata üle, kas surve tuleb üles või mitte

kütusepump on muuseas selline asi, mis tavaliselt lihtsalt lambist ära ei sure (võid selle muidugi ka välja võtta ja sõelad jms ära puhastada)
Ja omast kogemusest- pole midagi tobedamat, kui osta asjatult tükke
Tegelikult ma olen normaalne....
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#10ja kuidas veel. Omal läbi elatud - sõitsin saaremaale spaasse, mööda minnes astusime tuttavate juurde sisse... ja sinna see auto nädalaks jäi, kuni ma Tallinnast uue pumba kohale tõin ja paika sain. Mitte ühtegi hoiatust, mitte midagi...Boschi toodang, suht universaalne.ts wrote:kütusepump on muuseas selline asi, mis tavaliselt lihtsalt lambist ära ei sure (võid selle muidugi ka välja võtta ja sõelad jms ära puhastada)
Muidugi uut ei tasu tõesti enne ostma hakata, kui viga ikka kindel on. Ilmselt saab ka Alfal kusagilt pagassist sinna paagila ja pumbale ligi? Kui peadpidi juures olla, siis kuuleb pumba tööd ilusti, tuleks otse vool peale vedada ja kasvõi keegi kuulama saata. Minu autol õnnestub otse vool peale saada kaitsmeplokist paari juhtmega, kuidas Alfal see õnnestuks, ma ei tea..
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#11pump on ilusti pagassis kaane all-> peale pistiku eemaldamist saab otse 12V peale anda ilma probleemita (2 m juhet, kaitse juhtmetele vahele ja otsad peale-> 166 aku on viisakalt väga sobivas asukohas selleks
)
Kuigi- kui pump on küpse, siis üldiselt ei ole kombeks mootoril tööle minna

Kuigi- kui pump on küpse, siis üldiselt ei ole kombeks mootoril tööle minna
Tegelikult ma olen normaalne....
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#12Ega jah, mootor pole viimastel katsetel enam kordagi lubanud ka. Alguses olid vist veel mingid aurud veel alles.
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#13ma vist seda infot ei märganudkastikas wrote:Ega jah, mootor pole viimastel katsetel enam kordagi lubanud ka. Alguses olid vist veel mingid aurud veel alles.

Tegelikult ma olen normaalne....
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#14Oota, oota. Ma räägiks nende gaasipoistega veel natuke. Isiklik kogemus hübriidiga (tõsi, vanemaga 155l) ütleb, et kui gaasiseadme aju/kaitsmed/pistikud ei toimi, siis ei toimugi mitte midagi. Miskitpidi on nad niimoodi ühendatud. Mul peab näiteks gaasiseadme aju/juhtmestik küljes vedelema (kuigi reaalselt gaasiseade ei tööta), et oleks võimalik sõita.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#15Täpselt nii, gaasiseadme juhtplokk katkestab bensiini etteande ning paneb vajalikud andurid enda kasuks tööle. Kui kaitsmed välja võtta võib vajalikesse ahelatesse katkestus jääda, st mõni relee ei lükka kütusepumbale voolu vms.