Midagi tarka küll kobiseda pole, aga valusa vaikuse leevenduseks midagi :icon_roll:
Roolilatt. Jäi pidama. Roolivõimu õli tase püsib ilusti selle peal, mis ta TRK-st tulles oli. Vedelik on ka sees nii ilus ja puhas, et määri teist või saia peale

. Meelitan end mõttega, et ehk sai süsteem remondi ajal ka kiire läbipesu. Igaljuhul, süda rahul. Lisaks sai tookord ära vahetatud ka too lõtkuv vasak sisemine rooliots. Sõita on igati hää. Saaks nüüd veel stabikapuksid ka värsked, oleks juba päris tutika auto tunne
Muredest. Kolisin ca kuu eest mõneks ajaks metsade vahele ja auto sõidab nüüd senise paari-kolmekümne kildi asemel päevas paar-kolmkümmend kilti nädalas. Mis tähendab võimalust erinevate keemiliste reaktsioonide tulemusel tekkivate jääkide erinevatele metallpindadele kogunemiseks. Mis tähendab, et VIST ülemine soonrihma juhtrullik teeb väga koledaid hääli külmast peast (kusagilt parempoolse plokikaane poolt see kisa tuleb ja loodetavasti ei ole see ei hammasrihma leevendi ega veepump, nädalavahetusel katsun selgeks teha). Enne kui auto iga päev sõidus oli, siis see miski kahises seal ainult natuke ja lootsin, et ehk kestab suuremate jamadeta kuniks saan koos hammasrihmaga kõik vana välja vahetatud. Aga sellises seisus ei julge järgmist arvestatavalt tuhandet kilti rihmavahetuseni väga venitama enam hakatagi

. Ehk siis millalgi järgmise nädala sees on vähemalt pool päeva tõenäoliselt sisustatud

:viking: (<- tehnoviiking

)
Over & out