Jah, kütusepumba kaitsmed on üle vaadatud. Ilusad nagu uuest peast.
Gaasiabisoovitas gaasiseadmete kaitsmed on lahti võtta, siis ei pidavat gaasiseadmed kuidagi enam tööd mõjutama. Võtsin lahti. Võimalik et neid kaitsmeid on rohkem kui ühes kohas, gaasi juhtbloki juures.
Vean selle ilmselt järgmine nädal parandusse kuna endal pole tänava ääres selle vea otsimine just kuigi lõbus ja põhitöö lõikab ka kogu aeg vahele.
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#17Aga äkki paned need gaasiseadme kaitsmed TAGASI, vaatad gaasiaju pistikud/ühendused üle, veendud, et see on OK (kusjuures, aku plussi peaks veel mingi eraldi kuradi kaabel tulema: äkki ei taha see korralikult ühenduda) ja proovid siis uuesti. Vt. alfahooliku postitus. Enne kui töökoda miljoni küsib. Rohkemaga ei oska aidata.kastikas wrote:Jah, kütusepumba kaitsmed on üle vaadatud. Ilusad nagu uuest peast.
Gaasiabisoovitas gaasiseadmete kaitsmed on lahti võtta, siis ei pidavat gaasiseadmed kuidagi enam tööd mõjutama. Võtsin lahti. Võimalik et neid kaitsmeid on rohkem kui ühes kohas, gaasi juhtbloki juures.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#18Gaasiga 155 mis nüüdseks zakalwe valduses keeldus käivitumast ka siis kui unustasin gaasiaju massjuhtme mootori külge ühendamata. Isegi kütusepump ei rakendunud.
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#19Oma lollusega ei sobi hoobelda, aga olgu see teistele õpetuseks:
Bensiinipumbal polnudki midagi eriti viga. Polnud ka mujal viga. pärast seda kui auto sai kallaku pealt horisontaali tõmmatud läks käima jälle. Põhjus peitus selles, et paak oli üsna tühi ja auto oli esiotsaga korralikku lohku pargitud nii oma 10*-15* kraadise nurga all. Ilmselt oli kogu allesjäänud kütus valgunud paagi ette serva ja ei ulatunud pumbani.
Ja gaasiseadmetel olid endiselt kõik kaitsmed väljas, nii et, gaasi välja lülitamine ei seganud kogu protsessi mitte üks gramm.
Bensiinipumbal polnudki midagi eriti viga. Polnud ka mujal viga. pärast seda kui auto sai kallaku pealt horisontaali tõmmatud läks käima jälle. Põhjus peitus selles, et paak oli üsna tühi ja auto oli esiotsaga korralikku lohku pargitud nii oma 10*-15* kraadise nurga all. Ilmselt oli kogu allesjäänud kütus valgunud paagi ette serva ja ei ulatunud pumbani.
Ja gaasiseadmetel olid endiselt kõik kaitsmed väljas, nii et, gaasi välja lülitamine ei seganud kogu protsessi mitte üks gramm.
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#20:duh:
seda, et lihtsalt kütus otsas ei osanud isegi mitte pakkuda
seda, et lihtsalt kütus otsas ei osanud isegi mitte pakkuda

Tegelikult ma olen normaalne....
166, 2000 aasta, külmalt käivitub korraks rohkem mitte
#21Kusjuures olen ise VW-ga niimoodi hädas olnud kunagi. Tead küll, kooliajal seda raha mujale ka vaja, kui paakits wrote:seda, et lihtsalt kütus otsas ei osanud isegi mitte pakkuda

Ja tal oli nii, et andur oli paagi vasakus ääres (kurvis oli paagis alati palju bensiini


See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 
