Elagu OT
Veokad Euro5 mootoritega, 450hp, pealekallamiseks on natuke õli vaja juurde, st õlivahetus välp piiiiiikkkkk ja selle ajaga läheb u 6l lisaks. Lähen siis ostma ja öeldakse, et võta see, väga hea süntõli, käib kah. Ei hakka siin spetsidega teid ahistama. Aga nii naljakas kui see ka pole, käib neisse masinatesse mineraal, mille liiter maksab 2x niipalju kui sünt. Lihtsalt õli peab põlema jäägituks, katalüsaator + Adblue süsteem per*e keerates vale õliga= nöör kaela rem arve saamisel. Krt, ise müüvad iga päev õlisid ja katalooge on riiulite viisi, vaata sealt mulle krt õige asi.....
Sama õli teema oli tsikliga, märg sidur= iga õli ei sobi, aga poodi minnes, et peale kallamiseks vaja, võeti riiulilt midagi, et no see peaks käima küll, no ei käi!
Aga see teema oli tegelt AR mootorist

See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
