Jälle jama. Nüüd eest paremalt poolt miskit koliseb. (aegajalt)
Ennem kohalt minnes kolksus ja hakkas ka vahel kolisema. Vahetasin pooltelje mõlemad puksid ära ja oli vaikus majas. Nüüd siis mingi imelik kolin. Mõtlesin, et veovõlli vms aga ei kujuta ette, tundus nagu igati terve olevat kui neid pukse vahetasin. küsin abi veidi siis foorumist.
Kui sõiduajal lasen gaasipedaali vabaks ja vabaga läheb (käik sees) siis hakkab kolin pihta. nii kui siduri lahutan siis vaikus.
Kas alfadega ongi nii, et peab kahe jalaga gaasipedaali sõtkuma, et sõitu nautida? :duh:
155 koliseb
#2:icon_shocked:
Kui käik sees koliseb, siis ei ole see üldiselt kunagi hea näitaja- keera rool põhja ja kuula kohalt minnes kas krudiseb või mitte
Kui mitte, siis kahjuks ei ole sellel kolinal eriti palju tõenäolisi võimalusi- kas kasti padi (kui lase hooga edasi, tõmbab kasti ettepoole lahti ja summuti hakkab vastu käima) või siis kast ise.
Loomulikult võid ronida pooleldi auto alla ja kontrollida, kas summuti ise kinni on (155 omal on eesotsas suhteliselt jaburad kinnitused)- ehk on vaid sellest
Kui käik sees koliseb, siis ei ole see üldiselt kunagi hea näitaja- keera rool põhja ja kuula kohalt minnes kas krudiseb või mitte
Kui mitte, siis kahjuks ei ole sellel kolinal eriti palju tõenäolisi võimalusi- kas kasti padi (kui lase hooga edasi, tõmbab kasti ettepoole lahti ja summuti hakkab vastu käima) või siis kast ise.
Loomulikult võid ronida pooleldi auto alla ja kontrollida, kas summuti ise kinni on (155 omal on eesotsas suhteliselt jaburad kinnitused)- ehk on vaid sellest
Tegelikult ma olen normaalne....
155 koliseb
#3täna poole silmaga piilusin. mingi summuti kinnitus oli läbi roostetanud aga sumps ise nagu kuhugi vastu ei käi. pigem oli seal olnud kunagi kollektori kaitse vms.
Kui rattad välja keeran siis peale ragina pole midagi. see ragin tuli sellest kui uued puksid sai pandud. nüüd nagu vähemaks raginat jäänud. aga kolin on jh imelik.
Hakkasin ise mõtlema, et kui veovõlli korras siis äkki on kuidagi võimalik, et see laager veovõlli otsas võib seda häält teha?
Ma loodan, et see jama mu tööl käimist segama ei hakka.
Kui rattad välja keeran siis peale ragina pole midagi. see ragin tuli sellest kui uued puksid sai pandud. nüüd nagu vähemaks raginat jäänud. aga kolin on jh imelik.
Hakkasin ise mõtlema, et kui veovõlli korras siis äkki on kuidagi võimalik, et see laager veovõlli otsas võib seda häält teha?
Ma loodan, et see jama mu tööl käimist segama ei hakka.
155 koliseb
#4See laager, seal veovõlli otsas võib ka jah ragiseda, kui see juba osaliselt kokku jooksnud on. Mul undas see. Ja täpselt selline tunne oli, nagu oleks käigukast kohe-kohe laiali lendamas. ::itpnt::
paikneb siis parempoolse veovõlli küljes ja kinnitub mootori ploki külge.
paikneb siis parempoolse veovõlli küljes ja kinnitub mootori ploki külge.
155, 2x166, 159 ja 75?
155 koliseb
#6Küsimus.. Kas see on normaalne, et parempoolne veovõll liigub sisse-välja 1cm ja teine pool ei liigu nii? Sellest see ragin ja kolin tulebki. kui suur on sellisel juhul tõenäosus, et asi laagris.
155 koliseb
#7oikurja. veovõllil peaks mingi stopper vms olema. kuidas kinnitada? oskab keegi seletada?
155 koliseb
#8:icon_hi:
veovõlli otsas ratta pool on mutter
seespool pool on tõepoolest pisike metallstopper- selle kinnitamiseks ei olegi vaja rohkem, kui võtta veovõlli otsad lahti ja veovõll autost eemaldada.
Lõbus osa on muidugi see, et kuna tegemist on stopperiga, mis on imepisike, siis peab see olema täpne NING loomulikult ei ole selle mõõte kuskil olemas JA loomulikult ei müüda ka seda eraldi
Täpsusta palun kuskohast see täpsemalt lahti on ja miks "pukse" Sa vahetasid
veovõlli otsas ratta pool on mutter

seespool pool on tõepoolest pisike metallstopper- selle kinnitamiseks ei olegi vaja rohkem, kui võtta veovõlli otsad lahti ja veovõll autost eemaldada.
Lõbus osa on muidugi see, et kuna tegemist on stopperiga, mis on imepisike, siis peab see olema täpne NING loomulikult ei ole selle mõõte kuskil olemas JA loomulikult ei müüda ka seda eraldi

Täpsusta palun kuskohast see täpsemalt lahti on ja miks "pukse" Sa vahetasid

Tegelikult ma olen normaalne....
155 koliseb
#9Ma oletan kohe, et kastipoolt on lahti? 155 veovõll tuleb kastist välja nigu niuhti, eriti õõtsa/pukse vahetades. Aga suhteliselt tõenäoliselt on see remonditav stopperi tagasikinnitamisega. Vend pani mingit hõbedast määret ka sinna peale, aga mida, ei mäleta. Siiamaani on püsinud.
155 koliseb
#10ts wrote::icon_hi:
veovõlli otsas ratta pool on mutter![]()
seespool pool on tõepoolest pisike metallstopper- selle kinnitamiseks ei olegi vaja rohkem, kui võtta veovõlli otsad lahti ja veovõll autost eemaldada.
Lõbus osa on muidugi see, et kuna tegemist on stopperiga, mis on imepisike, siis peab see olema täpne NING loomulikult ei ole selle mõõte kuskil olemas JA loomulikult ei müüda ka seda eraldi![]()
Täpsusta palun kuskohast see täpsemalt lahti on ja miks "pukse" Sa vahetasid
Pukse vahetasin, sest kohalt minnes tegi alati jubeda kolksu ja ka august läbi sõites ka. puksid olid jubedas olukorras. kummi värk oli vahel üldse olematu.
Pmst ainuke mutter mis leidsin oli see mis hoiab pooltelge. kisun homme kogu süsteemi lahti. ei taha väga, et see veovõll välja lipsaks oma pesast

Kas neid kummi junne mis kaitsevad p*sa eest on eraldi ka müüa ?
155 koliseb
#11liigub mõlemalt poolt. (sisse-välja). seega oletan ise, et mõlemad pooled lahtihorza wrote:Ma oletan kohe, et kastipoolt on lahti? 155 veovõll tuleb kastist välja nigu niuhti, eriti õõtsa/pukse vahetades. Aga suhteliselt tõenäoliselt on see remonditav stopperi tagasikinnitamisega. Vend pani mingit hõbedast määret ka sinna peale, aga mida, ei mäleta. Siiamaani on püsinud.


155 koliseb
#12siis pead ikkagi mõlemad pooled lahti laskma (tõenäoliselt pukside vahetusega said veovõlli välimisele otsale pihta ja sõitmisega koputas see ka sisemise lahti)
Kui stopperid alles on, siis pole probleemi
ja kattekumme on eraldi vabalt saadaval
Mina muidugi soovitaks esmalt välise otsa maha võtta ja vaadata, kas liigendlaager ise veel toimib või tuleb ka see vahetada
Kui stopperid alles on, siis pole probleemi
ja kattekumme on eraldi vabalt saadaval

Tegelikult ma olen normaalne....
155 koliseb
#13häält hakkas tegema enne pukstide vahetust.
Homme vähe parem olla siis uurin tööjuures ja eks kirjutan siia ka mis nägin. teen mõned pildid ka.
Homme vähe parem olla siis uurin tööjuures ja eks kirjutan siia ka mis nägin. teen mõned pildid ka.
155 koliseb
#14Viga lahendatud.
Esialgne lahendus oli siis see, et sai vähe seesmiselt timmitud. kõlarid jms. Hiljem hakkas ikkagi vähe kripeldama ja lasin ära vahetada veovõllid ja laagrid. Nüüd sõidab hästi. vähe paremale kisub ja peab vist stendi minema aga igatahes aitäh abi eest
Esialgne lahendus oli siis see, et sai vähe seesmiselt timmitud. kõlarid jms. Hiljem hakkas ikkagi vähe kripeldama ja lasin ära vahetada veovõllid ja laagrid. Nüüd sõidab hästi. vähe paremale kisub ja peab vist stendi minema aga igatahes aitäh abi eest
