Sai vahetama hakatud õli roolivõimus kuna tegi kahtlast häält ning keegi osav oli vahetanud originaal õli punase ATF-i vastu. Ehk siis täiesti vale asi sees ja tuli välja vahetada.
Kõigepealt sai imetud õlipaak tühjaks. Siis tagasillast mingi jagaja moodi asjast voolikud lahti ning auto tööle, et saaks ka viimased tilgad süsteemist kätte. (punast ja rohelist ei tohi omavahel segada :icon_cop: )
TRK-st sain originaal õli mida küll kahjuks oli ainult neil 2l. Eniveis sai see kõik sisse kallatud ja tuli puudugi.
Alternatiivne õli kuulu poolest on CHF 11. Sai sõidetud seda ostma.
Ca. 700g juurde valatud jäi õli MAX tasemele. Peale seda hakkas aga neliku tuli põlema ning ka füüsiliselt 4WD puudub.
Ehk siis mis läks valesti?

Õli järgi sõites toimis kõik korralikult, tulukesed olid kustus.
Õlipaak justkui mullitaks kui kaas maha keerata.
Mingit moodi õhutamine aitaks? TRK Kalvo ütles, et tagasillas peaks tal ka olema mingi õhutusnippel. Kahjuks tal päris meeles ei olnud ning ka endale ei jäänud ühtegi niplit silma. Loogiliselt peaks ju õhk ise välja tulema?
Pikk ja keeriline jutt aga ju siis need on Q4-ja rõõmud :duh:
