Alfa 145 pöörded ja jõud

#1
Alfa 145 1996a 2,0l 16v 110kw
kuna olen puhkamas eestis ja sõidan ysna palju ringi siis paar korda päevas juhtub selline asi et alla 2000 pöörde lihtsalt jõudu pole ja hakkab plötendama ning sureb välja lõppuks kui pöördeid yle 2000 ei saa,kust selline viga välja lööb,hakkan juba aru saama et autol vigasi palju aga masin meeldib ja loodaks ikka korda saada lõppuks

Alfa 145 pöörded ja jõud

#2
Põhjusi võib mitmes kohas olla aga sissejuhatuseks kasulik kontrollida karteri tuulutuse kõik osad, et mootor lisaõhku mingis asendis ei ahmi. Näiteks pidurdades kaldub mootor ette ja praod kummidetailides hakkavad "naeratama" ja sellest piisab, et mootor plöterdama ajada kuni kollase mootori tule süttimiseni armatuuris.
Teine teema, mida välistada on küünla juhtmed ja nende kinnitus, et kuskilt pole sisse hõõrunud ja läbi ei peksa. Selliseid vigu diagnostika reeglina ei paljasta.
Edasi juba juhe külge ja vead maha lugeda.
Power85 wrote:Alfa 145 1996a 2,0l 16v 110kw
kuna olen puhkamas eestis ja sõidan ysna palju ringi siis paar korda päevas juhtub selline asi et alla 2000 pöörde lihtsalt jõudu pole ja hakkab plötendama ning sureb välja lõppuks kui pöördeid yle 2000 ei saa,kust selline viga välja lööb,hakkan juba aru saama et autol vigasi palju aga masin meeldib ja loodaks ikka korda saada lõppuks

Alfa 145 pöörded ja jõud

#3
::itpnt::

selle mootori küünlajuhtmed ei ole üldse teema (wasted spark)

kas peale suremist käivitub koheselt ja probleemideta? kas tühikäik on paigas? kas probleem on kurvides või sirgel ühtlase gaasiga või "suvaline?"
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 145 pöörded ja jõud

#6
pane mootor tööle ja mudi sisselaske lõdvikud üle (kui pöörded samuti üles viskab, siis tõmbab üpris kindlasti sealtsamast õhku juurde)

teine variant on katsetada käivitusaerosooliga või vaadata lihtsalt visuaalselt üle (kõige tõenäolisem on see toru, mis läheb MAF-ist gaasisiibrini või mõni selle lisavoolikutest)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron