Tere,
Probleem 2.4jtd käiguvahetusega. Ei suuda kuidagi moodi sellest jagu saad,a ehk kellelgi samad sümptomid olnud või kuskilt foorumist miskit silma jäänud.
Probleem:
Auto seisnud, käivitad ning käigud ei lähe sisse. Natuke jõudu kasutades ning erinevaid käike proovides (1,3,4 jne) kui ühe neist sisse saab, siis läheb koheselt ka soovitud käik sisse. Sõites, kuskile foori taha seisma jäädes ning siis sidur lahutades on jälle raskusi käigu sisse saamisega, kuid mõnevõrra kergem.
Sidur õhutatud, töö- ning peasilinder tunduvad samuti toimivat...
Sai jõutud järeldusele, et äkki kasti vülli veab millegi pärast natuke ringi ja siis ei vaheta ära.. mõtted otsas :icon_shocked:
Tervitades,
Maario
2.4 jtd käiguvahetus
#2Õige õli tuleb sisse panna, lisaks kui on paar mm alla normi siis on käikudega juba raskusi, õige õli on 75W80 GL4 ja 2L läheb sisse.
2.4 jtd käiguvahetus
#3Tervitus!
Ei ole asi õlis, õli sai esimesena kohe vahetatud kui auto ostetud sai ja probleem ei kadunud.
Ei ole asi õlis, õli sai esimesena kohe vahetatud kui auto ostetud sai ja probleem ei kadunud.
2.4 jtd käiguvahetus
#4Minul oli sama probleem mingi aeg. Lahendus oli siduri ketta vahetus, kuna vana ketas oli juba väga kulunud ja ei lahutanud korralikult ära. Proovi kas nii lähevad käigud ,et pumpad sidurit mitu korda ja siis proovid käiku panna. mul oli ka õhutatud ja kõik nagu korras aga sellise toimimisega läksid käigud sisse.
2.4 jtd käiguvahetus
#5Peaks vist paar siduri põhitõde taas kirja panema, kuidu läheb päris rahvajutuks jälle ära.... :icon_clap:kallurautojuht kirjutas: kuna vana ketas oli juba väga kulunud ja ei lahutanud korralikult ära...
1. Kui sidur ei lahuta, siis on viga korvis. Vaheta koos kettaga, sest töö on suur. Ära laagrit unusta.
2. Kui ketas on kulunud, siis esimesena saab sellest aru maanteel, kõrgemate käikudega hakkab libisema.
Iseenesest ketta kulumine käiguvahetust mitte kuidagi ei mõjuta, Mida kulunum ketas, seda paremini ju "lahutab ära", ainult kasti mootorile lõpuks enam taha ei haagi... :icon_moron:
2.4 jtd käiguvahetus
#7Lancial juhtus nii, et käike lahutas ilusasti aga libisema hakkas just full boosti all. Arvasin, et kindlalt ketas aga hoopis korv oli kolmest kohast katkiStihl kirjutas:Peaks vist paar siduri põhitõde taas kirja panema, kuidu läheb päris rahvajutuks jälle ära.... :icon_clap:kallurautojuht kirjutas: kuna vana ketas oli juba väga kulunud ja ei lahutanud korralikult ära...
1. Kui sidur ei lahuta, siis on viga korvis. Vaheta koos kettaga, sest töö on suur. Ära laagrit unusta.
2. Kui ketas on kulunud, siis esimesena saab sellest aru maanteel, kõrgemate käikudega hakkab libisema.
Iseenesest ketta kulumine käiguvahetust mitte kuidagi ei mõjuta, Mida kulunum ketas, seda paremini ju "lahutab ära", ainult kasti mootorile lõpuks enam taha ei haagi... :icon_moron:
mõte on see, et kõik on võimalik...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
2.4 jtd käiguvahetus
#8Ah sedasi siis
no siis on tulevikus teada, mis töö ette tuleb võtta
(sama mure, esimene ja teine ei lähe sisse enne, kui kõigepealt kolmanda panen, siis neljanda, siis lähevad juba kõik käigud sisse)
no siis on tulevikus teada, mis töö ette tuleb võtta
(sama mure, esimene ja teine ei lähe sisse enne, kui kõigepealt kolmanda panen, siis neljanda, siis lähevad juba kõik käigud sisse)
155, 2x166, 159 ja 75?
2.4 jtd käiguvahetus
#12Unustasin mainida, et kui käik sees ja sidurit all hoida ning käivitada, siis veab korraks kaasa. Pigem siiski korv?
155, 2x166, 159 ja 75?