2.4 jtd käiguvahetus

#1
Tere,
Probleem 2.4jtd käiguvahetusega. Ei suuda kuidagi moodi sellest jagu saad,a ehk kellelgi samad sümptomid olnud või kuskilt foorumist miskit silma jäänud.
Probleem:
Auto seisnud, käivitad ning käigud ei lähe sisse. Natuke jõudu kasutades ning erinevaid käike proovides (1,3,4 jne) kui ühe neist sisse saab, siis läheb koheselt ka soovitud käik sisse. Sõites, kuskile foori taha seisma jäädes ning siis sidur lahutades on jälle raskusi käigu sisse saamisega, kuid mõnevõrra kergem.
Sidur õhutatud, töö- ning peasilinder tunduvad samuti toimivat...
Sai jõutud järeldusele, et äkki kasti vülli veab millegi pärast natuke ringi ja siis ei vaheta ära.. mõtted otsas :icon_shocked:

Tervitades,
Maario

2.4 jtd käiguvahetus

#4
Minul oli sama probleem mingi aeg. Lahendus oli siduri ketta vahetus, kuna vana ketas oli juba väga kulunud ja ei lahutanud korralikult ära. Proovi kas nii lähevad käigud ,et pumpad sidurit mitu korda ja siis proovid käiku panna. mul oli ka õhutatud ja kõik nagu korras aga sellise toimimisega läksid käigud sisse.

2.4 jtd käiguvahetus

#5
kallurautojuht kirjutas: kuna vana ketas oli juba väga kulunud ja ei lahutanud korralikult ära...
Peaks vist paar siduri põhitõde taas kirja panema, kuidu läheb päris rahvajutuks jälle ära.... :icon_clap:

1. Kui sidur ei lahuta, siis on viga korvis. Vaheta koos kettaga, sest töö on suur. Ära laagrit unusta.
2. Kui ketas on kulunud, siis esimesena saab sellest aru maanteel, kõrgemate käikudega hakkab libisema.
Iseenesest ketta kulumine käiguvahetust mitte kuidagi ei mõjuta, Mida kulunum ketas, seda paremini ju "lahutab ära", ainult kasti mootorile lõpuks enam taha ei haagi... :icon_moron:

2.4 jtd käiguvahetus

#7
Stihl kirjutas:
kallurautojuht kirjutas: kuna vana ketas oli juba väga kulunud ja ei lahutanud korralikult ära...
Peaks vist paar siduri põhitõde taas kirja panema, kuidu läheb päris rahvajutuks jälle ära.... :icon_clap:

1. Kui sidur ei lahuta, siis on viga korvis. Vaheta koos kettaga, sest töö on suur. Ära laagrit unusta.
2. Kui ketas on kulunud, siis esimesena saab sellest aru maanteel, kõrgemate käikudega hakkab libisema.
Iseenesest ketta kulumine käiguvahetust mitte kuidagi ei mõjuta, Mida kulunum ketas, seda paremini ju "lahutab ära", ainult kasti mootorile lõpuks enam taha ei haagi... :icon_moron:
Lancial juhtus nii, et käike lahutas ilusasti aga libisema hakkas just full boosti all. Arvasin, et kindlalt ketas aga hoopis korv oli kolmest kohast katki :wink:
mõte on see, et kõik on võimalik...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

2.4 jtd käiguvahetus

#8
Ah sedasi siis :D

no siis on tulevikus teada, mis töö ette tuleb võtta :)

(sama mure, esimene ja teine ei lähe sisse enne, kui kõigepealt kolmanda panen, siis neljanda, siis lähevad juba kõik käigud sisse)
155, 2x166, 159 ja 75?
cron