156 2,5l saaga

#136
Nii, nüüd TRK-s käinud ja nädalavahetusel mõned sajad km maha ka sõidetud ja nüüd võib vabalt väita, et kutu oli veepump.

Nimelt tiivikul oli oma 3/4 ulatuv mõra, st käe vahel sai keerata tiivikut võlli peal ringi ja kui nüüd temp üleval, siis käis suisa vabalt võlli otsas.

Ühesõnaga pump uus peal ja kuumenemise mure kadunud.



Mis järgmiseks? Kes pakub, mida järgmisena remontima hakkan- üks Saku perepakk võitjale :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#138
bnd wrote:Mis järgmiseks? Kes pakub, mida järgmisena remontima hakkan- üks Saku perepakk võitjale :D


GTA-d :twisted: (puurid näiteks mootori üle :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#141
MorzokMan- hiljaks jäid- see sai üleeelmine nädal tehtud.

Luman- see sai nüüd kontrollitud, töötavat.

ts- järgmisena remondin GTA-d? sinna tiba aega, aga mitte enam mägede taga... krt tahaks remontimata sõita ka natuke :D

E.T- oehh, tule oma perepakile järgi, aadress kella 8-17-ni Järvevana tee 9g :D , st kolmap sõidab kõigi eelduste kohaselt põhja keevitama, siis toimub vahel üks Alfa üritus ja peale seda uut värvi nõutama. St ei taha lasta kohe teha- niikuinii ei saada 8 aprilliks valmis, kuigi lubatakse. Pean muidu Yaaarisega tulema:D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#145
maits wrote:Kui tohib uurida, siis mis sa seal põhja all keevitad? :roll:


Vaat oma suurest ihnsusest ei taibanud õigel ajal osta maasturit ja et saada kinnitust, et mu töös on vaja kõrget autot, olin sunnitud kõrvalistuja poolses osas natuke põhja kännu otsas korrigeerima. Ei midagi hullu, aga enne talve tahaks ikka ära teha, muidu teine talv vigase põhjaga- võin end koos kaassõitjaga leida äkki asfaldilt.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#147
Eks ikka juhtub, eriti veel siis kui auto on rohkem kodu, kui päris kodu. St autos saadan tõenäoliselt mööda rohkem tunde kui majas :D



Ja eks läbisõit teeb kah oma, st kui sõidaks aind laup ja pühap, + paar korda poes nädala sees, siis oleks masin kui prillikivi, aga kahjuks, nagu naabripoiss ütles- minu autodel ei jahtu kunagi mootor ära, ka talvel alati hea sisse istuda :D eks siin üksjagu tõtt ole....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#148
Palume taas nõu tarkade klubilt.

Ikka see kuramuse kuumenemine. Ikka tükib sinna 100 ja 110 vahele minema temp. Mõtlesin järgmise asjana lasta ära vahetada radikas. St võõrkeelsetes foorumites see 2,5 jahutus tihtipeale probleemiks ja aitavat ikkagi radika vahetus, st kinni kasvanud ja läbivool ebapiisav ja ei jahuta vajalikus koguses vajalikule tasemele.



Siit aga kohe järgmine mure......



Nimelt kaob viimasel ajal kohutava kiirusega jahutusvedelikku, st 2000 km = 1l jahutusvedelikku. JA samas on masin ka madalatel pööretel (alla 3000) väga turtsuv ja tagasilööv. Jätab pidevalt vahele. KAs ei või asi ikkagi olla plokikaane tihendis? Kuhu kaob tosool ja miks mootor jamab? turtsub ja köhib ja kui võtta pööretelt jalg gaasilt, siis paugub nagu WRC metsa vahel :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#149
sõbra diislil tekkis selline mure-mikromõrad klapipesade vahel... ei mingit aurupilve ega midagi aga tosooli kadus... ja kuumaks läks ka... plokikaane tihend-ma kahtlen, kuna selle purunemisel oleks tõenäoliselt rohkem tuntav kogu asi-seega tihend ära siis lööks kas karterisse või jahutussärki surve sisse ning tossaks roppumoodi... üks kuumenemise põhjus võib olla ka vendi anduri mitte töötamine-seda 2 astmelise vendi puhul... et ei lülita kiiremat astet sisse... see eeldaks aga kahte eri probleemi.. :roll: kuid kui pööretel paugub-võib tähendada et ühes silindris ei toimu põlemisprotsessi-nii ta seal sumpas paugub... see peaks aga selgelt küünlast näha olema... või on süütesüsteemis miski kala... minu 3,0 24v-l oli nt üks nukkvõll 2 hammast paigast-lõpust oli minek nagu alati, kuid madalatel pööretel ei jaksand minna...ja mis seisukorras lõdvikud on? vahetatud või originaalid? mul 2,0 v6 turbol 97a. lekkisid lõdvikud läks ka liitrike peale üsna tihti...

156 2,5l saaga

#150
Sellist loiku nagu kuskil all ei näe :?

Vendikad mõlemad undavad kogu aeg nii, et vist ainuüksi need veaks juba masina kohapealt minema, kui käsipidurit ei kasutaks :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)
cron