turbo oma ehituselt on ju pmst tsentrifugaalpump... ja tänu suht kiirele kompressioonile ja väljalaske kollektori vahetule lähedusle tõstab õhu temp kuni 100C , sõltumata, mis su mootori vedeliku temp on parasjagu. et saada taaskord O2 molekulide arv cm3 paremaks,kasutatakse vahejahuteid.
võin kinnitada et töökorras turbo jaksab ka külmasid lõdvikuid pungi ja pingesse ajada nagu boamadusid... ja kui sul oleks seal leke siis peaks seda saatma muljetavaldav susin ja lisaks ei liiguks auto ühelgi reziimil, kuna boosti ei saaks lihtsalt üles.
kindlasti sisaldab ka sinu auto ByPass klappi, et boostil ei tekiks laviini iseloomu... ehk on klapp oma paremad elupäevad lõpetanud? samas see ei seletaks külmast peast liikumist...
nii nüüd kirjutasin ennast hoogu...
kindlasti tasuks ka aukude puhul kontrollida süütepool üle... kas kõik kaablid, piibud ja poolid toimivad... külm mootor saab rikkamat segu ja see ehk jaksab veel süttida aga kui töösoojaks saab ja lahjemaks läheb siis enam vigasest poolist ei piisa kiirendamisel... samas ühtlasel sõidul on täitsa ok või sisaldab vaevutajutavaid auke.

just sai samade süptomitega turboautol vahetatud rida andureid ja vidinaid enne kui ajuraasuke süütepoole kallale asus...
muide süütepool ei genereerinud ühtegi veakoodi ka...